27 Mart 2008





Kökten ya da Götten
Dinci !


Bilim, felsefe, din konularında bir sürü güzel yazı bulabileceğiniz "şu" okunası blogda rastladığım üzücü bir gerçekten, daha fazla kişiye ulaşması için ben de bahsetmek istiyorum. Bakınız Humeyni ne demiş;

..."Erkekler, henüz emzirilen bir bebekle bile evlenebilir. Kız 9 yaşına gelene kadar cinsel ilişkiye giremez ama ön sevişme, okşama ve öpüşmek serbesttir. Eğer erkek bu yaştan önce kıza kalıcı bir zarar vermeyecek sekilde onunla seks yaparsa bu suç olmaz, sadece kural çiğnemek olur.








Kız kalıcı bir zarar görürse (kızlık zarı meselesi) o kıza tüm hayatı boyunca bakmakla yükümlüdür ve bu kız erkegin 4 karısının dışındadır, onlara dahil olmaz, artı erkek bu kızın kız kardeşi ile de evlenemez."...


Detaylarına Wikipedia'da "Islam and children" maddesinden ulaşabilirsiniz.

Bu arada merak edip Humeyni hakkında ekşi sözlükte bilgi ararken, Humeyni'yi Che Guevara ile karşılaştıran islamcı bir dergiye, azami dikkat ve kamufle etmeye çalışarak verilmiş bir link "görmek" (35. başlık) çok üzücü, ekşi de neler oluyor arkadaşlar Allah aşkına?



21 yorum:

Adsız dedi ki...

Humeyni'nin söyledikleri İslam'ı ne kadar yansıtabilir ki?

gaykedi dedi ki...

@isimsiz adam bunları söyleme gücünü nerden alıyor? binlerce uydurma hadisten olmasın sakın?

evren dedi ki...

Vay vay vay ! Ve bunlara inanan ,ağızlarından salyalar akan nice seksomanyaklar, boş beyinler...Dünyada,ülkemde...Bravo ! Helal size ! Bu ve önceki seçimlerde kurunun yanında yandığıma bin kere milyon kere kahroluyorum.Sen de sürekli taviz ver e mi ey halkım,batır bizi,göm bizi !

gaykedi dedi ki...

@evren türkiyede kendisine dindar diyen insanlar hadislere şüpheyle yaklaşan yaşar nuri hoca'ya dinsiz, sapık, v.s nasıl derler anlamıyorum, gerçekten batıracaklar bizi karanlığa bu deyyuslar.

Okan Yüksel dedi ki...

Turan Dursun, İlhan Arsel gibi isimler bu noktada oldukça yetkin araştırmalara imza attılar. Humeyni'ye gitmeye gerek yok bence, yurdumda bile neler neler yapılyor :(

Pembe Kundura dedi ki...

Amanın demekki çocuk teşhirciliği caiz :| ve bunu açıklayan çoğu kesimin güvendiği, bizden daha dindar sayılan bi HIYAR. inanasım gelmiyor Müslümanlık değil bu :S ya Allahım affetsin bunlar yüzünden iyice soğudum dinden. namaz kılmayan, oruç tutmayan kişilerin cezası bu hıyarlara göre kırbaç. ancak henüz ergen, bırakın ergenliği daha yeni doğmuş bi bebekle "zarar vermeden" ilişki serbest :S iyice oyuncak oldu dinler bu sefil varlıkların elinde.

Elif dedi ki...

Aman, aman, bari kizin kizkardesi kurtariyor!!!

Aslinda bence gelismemis kiz sevenler oglancilar da, kendilerine itiraf edemiyorlar.

www.elifsavas.com/blog

gaykedi dedi ki...

@okan Turan Dursun, İlhan Arsel gibi isimler konuya çok bilimsel yaklaşıyorlar, senin benim için bu sorun değil ama özellikle inanç penceresinden bakanlar için bir sorun. müslümanlık çerçevesi içinde birşeyler yapmaya çalışan, hadisleri sorgulayan yaşar nuri, edip yüksel gibi isimler ile bunların dindar çevrelerden dışlanmaları ilginç.


@pembe... gel de dinden bu pislikleri ayıklamaya çalışan mustafa kemal'i sevgiyle anma değil mi :p

gaykedi dedi ki...

@elif ben de o bahsettiğin oğlancılık bağlantısı konusunda, birkaç ciddi yazı okuduğumu hatırlıyorum, islam ülkelerinde oğlancılık başlı başına bir sanat ve edebiyat haline gelmiş çoğu zaman.

Adsız dedi ki...

sadece bu konu mu tuhaf olan anlamıyorum ben.islamın kadına bakışı zaten çarpık ve sadece bacak arasından.Muhammetin kadınlara düşkün olmasına hiç kimse toz kondurmuyor.Yok savaşta aç kalacakmişta yok dul kalmış ta evlenmek zorunda kalmışta,onu sen benim külahıma anlat...Kölesinin karısına bile aşık olmamış mı yani,koynuna almamış mı yani.Tek din islam mı?Allah var mutlaka ama elçi melçi yalan.yalan.hele bizimki gibi kadın düşkünü ve kadın düşmanı olması,cenneti bile kadın hurilerle doldurup bacaklarının arasına diz çökecegini müjdelemesi ha,ha,aha...erkeklere ne yaman çelişki değil mi?muhammette o dönemin fetullah güveni ya da humeynisi.hepsi de başkasının parasının üzerine yatarak insanları sömürmüşler işte.Din asla muhammetle açıklanamaz?korkmayın cocuk tacizcisi düşkünlere ve acizlere bile hiçbir şey olmuyor.muhammetin dini bu kadar demekle de başınıza hiçbir şey gelmez emin olun.Kendisi de Ayşeyle 9 yaşinda evlenmemiş mi?ne kıvırtıyor ulema bu konu açılınca değil mi?Allah bu zorbalardan ve yalancılardan içimizi temizlesin...

gay_yor dedi ki...

humeyninin bu olaydan ne gibi bi çıkarı olabilir ki..hadislerde geçen o rezilliği anlatmış işte..
bu ne üzücü bir durumdur ya..ne sapıkça bir davranıştır..emzirilen bebeklede önsevişmeyi mi uygun görüyor bu din..
kuran kitabı bunlarımı anlatıyor insanoğluna..bu mudur yani gerçek..
küçücük kızla ön sevişme yaşayan bir pislik onu karılarının aralarına sokamazken ön sevişme yapması çok mu olağan karşılanıyor..kıy imam nikahına al koynuna..
karoshi çok hakli hiç bir dine inanmamakla bu benim kendi görüşüm tabi..
ben bunları okudukça sadece nüfus cüzdanımda geçen islam yazısına bile gıcık oluyorum..haksız mıyım bence deilim..yazık ya

gaykedi dedi ki...

@isimsiz hz. muhammed'in hz. ayşe ile evlenme yaşı bütün güvenilir kabül edilen hadis kitaplarında 6, gerdeğe girme yaşınında 9 olduğu yazıyor, bu konu çok tartışılan bir konu haklısınız, ama ne olur bunları yazarken üslübumuza birazcık daha dikkat edelim, bazı insanlar çok hassaslar ve rencide oluyorlar biliyorsunuz :p


@gay-yor bence de tanrı var inanıyorum ama dinler içinden çıkılmaz derecede yozlaşmışlar, ateist de olsam tanrının bunun çok umurunda olduğunu zannetmiyorum :p

volkanalabaz dedi ki...

Açık bir şekilde dile getiremiyor insan bu tip olayları. Ben bıktım ve soğudum dayanamıyorum artık. O kadar çelişkiler var ki. Kadın konusunda İslam dini çok katı ama cennette her gün seks var neden ödül. Bizde salağız zaten. Alkol haram ama cennette şarap beleş ve serbest. Ben barın birinde bir arkadaşımın kız arkadaşı ile konuşuyordum bu konuları. Kız dedi ki volkan kafayı bulmadıkça alkol serbest. İçimden düşündüm İslam dini kaç yıldır var her gelen böyle salakça bir şeyler uydurup şekillendirmeseydi ne olurdu diye. O kadar tuhaf bir durum ki Arap lokantasın da pilavı adamlar eleri ile koyarken gördüm ve kusuyordum az daha. Adama bağırıp çağırmaya başlayınca bana sen Müslüman değil misin Peygamberimiz böyle yerdi pilavı dedi. Bende senin gibi salakları 2008 yılında çatal kaşık varken elinle yediğini koyduğu görse senin yüzüne tükürdü değince kavga çıktı. Allah insanı salak veya cahil yaratıp bırakmasın.

gaykedi dedi ki...

@volkan "aklın bittiği yerden, din başlar" diye bir söz hatırlıyorum kime ait olduğunu unuttuğum, tanrı'ya inanan ama dinlere inanmayan birisi olarak bence bu çok doğru bir söz, pilav konusunda başına gelenler tam bir "kara mizah" hani şu "dumur" denen olaylardan, blogunda yazmadıysan yazsana bunu, hz. muhammed'in bu gün müslümanlık adına yapılanları görse ne diyeceğini bende merak etmiş, düşünmüşümdür. şu an dünyada en problemli, en sevilmeyen din müslümanlık (ya da müslümanlar diyelim) genel olarak bakınca bu görülüyor ne yazık değil mi, gelde, gırtlağa kadar çirkinliklere, dünya işlerine bulaşmış islamı temizleyip, gönüllerdeki yerine kavuşturmayı hedefleyen mustafa kemal'i bir kez daha sevgiyle anma.

cien anos de soledad dedi ki...

affedersiniz ama, OHA! diyorum bu yazıya.. mars'a taşınsak..

gaykedi dedi ki...

@cien... bu ilkellikle devam ederlerse dünya müslümanlara kalacak, millet uzaya kaçacak zaten :p

cien anos de soledad dedi ki...

turan dursun'un sitesinden:

http://www.turandursun.com/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=4#Ai%FEe%209%20ya%FE%FDndayken%2052%20ya%FE%FDndaki%20Muhammed%20ile%20gerde%F0e%20giriyor:

gaykedi dedi ki...

@cien... çok ilginç, konunun bu kadar detaylarını bilmiyordum, teşekkürler :p

DeLiCeVaT dedi ki...

kedi selam, bir uğrayıp selam vereyim dedim:)

http://www.haberturk.com/haber.asp?id=64795&cat=230&dt=2008/04/02

gaykedi dedi ki...

@cevatt bitmedi mi bu askerlik yahu nerelerdesin, link için sağol haberi senden duydum, imam nikahı da yaparlar artık :p

NoNeLeSS dedi ki...

Şok!
Şoklardayım...
Bu nasıl bir zihniyet, nasıl bir müslümanlık? Acaba bunların yaşadıkları müslümanlık da biz mi başka dine mensubuz? Saat 08.48 ve ben Gaykedi'nin bana attığı mail üzerine bu sayfaya tıkladım. Blog'u defalarca okudum, hayır, ben yanlış anladım sandım. Ama o kadar açık ki...Ne demek okşamak, ne demek ön sevişme, ne deniyor buna... Anlamıyorum bir dakika...Burası neresi? Bu hangi din? Hani sevgiyi kardeşliği esas olan dinimiz mi? Yok artık...
Bu tür hurafelere inanan zihniyetlerin bu dünyada olsa da diğer dünyada yatacak yeri yok...
Acı ama gerçek diye üstü körü geçemiyorum bu durumları ve bu şartlar altında dünyaya bebek getirmeye korkuyorum...