23 Mart 2008






1 Dakika
Meditasyon !



Doğadan özel bir teknikle Japon'lar tarafından kayıt edilmiş, özellikle kulaklıkla dinleyenlerin, seslerdeki inanılmaz boyutların ve derinliğin daha çok farkına varabilecekleri, sonu yağmurla biten 1 dakikalık natürel bir ses kaydından bahsetmek istiyorum size.

Müzik dinlerken rastgele karşınıza çıktığında emimim sizi de, benim gibi bir parça şehrin, hayatın stresinden uzaklaştıracaktır. "buradan" ya da "şurada"
çıkan download/indir butonundan indirebilirsiniz.


10 yorum:

ZAMANDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

nerelere gittim inanılır gibi değil..
film gibi kedi..

celerone dedi ki...

Toplum hizmeti diye ben buna derim. Teşekkür ederim.

Ben de sayfama koydum, umarım sakıncası yoktur. İlaç gibi geldi de.

gaykedi dedi ki...

@kıymet çocukluğuna gidiyor biraz insan sanki, doğa çinde yapılan çocukluk pikniklerine :p


@celerone ne demek yaa, koy tabi, bir kaç kişiye daha fazla huzur verirse ne mutlu bize :P

uğur dedi ki...

Sineklerden ve çıkardıkları vızıltıdan nefret eden biri olarak bu huzur seansı bende ters etki yaptı :) birisi şu şarkıdaki sinek seslerini çıkarsın lütfen çıldırıciğim :)

gaykedi dedi ki...

@uğur sivri sinek değil onlar, kara sinek olabilir en fazla gıdıklar, belki de arıdır sadece sokar, lütfen çıldırmayiniz :p

Pembe Kundura dedi ki...

bu vızıltılar yabancı değil. köydeyken her sabah beni uyandırmaya gelenlerin akrabaları :D beni çıldırtmadı.. aldı götürdü beni Kıymete olduğu gibi. teşekkürler Kedi :)

Kültür Mantarı dedi ki...

bencede sinek sesleri rahatsız edici biraz. ama kayıt mükemmel gerçekten.

gaykedi dedi ki...

@pembe... benimde aklıma tatil ve köy hayatını hatırlatan duygular getirdi birde piknik tabi :p


@kültür... aa ısırmayan sinek onlar en fazla gıdıklar, korkmayın yahu :p

7.oda dedi ki...

benim balkonumda hep böyle sesler var :) yağmur yağdığında beklerim :)

gaykedi dedi ki...

@7. oda oralara yolumuz düştüğünde söz bir kahveni içeriz :p