28 Şubat 2008







Kedi
Çok Mutlu !



Güzel sanatlar eğitimi almakta olan, heykeltraş arkadaşım Gay-Yor, benim babama açılmamı anlattığım yazımdan cesaret alarak, tam da benim açıldığım yaşlarda, babasına gay olduğunu söylemiş dün akşam, ve tabi mutlu son, babası bağrına basmış evladını, çocuğunu çok seven her babanın yapması gerektiği gibi.

Böyle bir şeye bir parça da olsa vesile olduğum için mutluluk duyuyorum, sevgili Gay-Yor'un bu olayı detaylarıyla anlattığı yazısı işte "burada", okumayanlar için "bu da" benim babama açılma hikayem...Tanrı herkese sevgi dolu, hoşgörülü bir aile nasip etsin....



12 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

Sevgili Dostum,

Gayyor gibi ne kadar çok insana ilham kaynağı oluyorsundur, kim bilir. Dostluğumuzun ve kan kardeşliğimizin çınarının gölgesinde geçecek; huzurlu, sağlıklı ve mutlu yıllar dileğiyle... :o)

gay_yor dedi ki...

ben gün 2 - 3 kere bakarım bloga bugün bir muhafazakar güzele bakmak için sevgili talisman yorum yazmak için sana sevgili kedi yorum yazmak için uğramıştım..

en son yani biraz önce..bir konu daha yazmış olduğunu gördüm ve okudukça o kadar mutlu oldum ki..çokkkk ama çokkkk teşekkür ederim..bu yazı için..ben iyiki blogunu görmşüm seni nakharı dıagonali talismanı "içimdeki ayı" yı tanımışım..bu blog bana o kadar kendine güven aşıladıki hiç aşka inanmayan ben blogun uğuruyla bitanemle tanıştım..iyi ki varsınız..iyiki tanımışım sizi

gaykedi dedi ki...

@goddess benim jesus gibi sevgi dolu tanrıçam, seni ve artık gay kanı taşıyan baban zeus'u çok seviyorum :p


@gay-yor bir işe yaradığıma, insanlara birşeyler verebildiğime ben de çok sevindim, seni seven mevlana yürekli altın kalpli babacıka özel selam ederim :p

pastanino dedi ki...

Tanığım 3 tane gay var.Biri dısındakiler acılmadı,gizli yasıyor.4yasında minik bir kıza sahibim,hayatta ne yasarsa yasasın yanında olacagımı bildigim minik perim umarım ileride senin ailene duyduğun sevgiyi duyar banada.Uzun zamandır sadece okuyucu olarak takip ediyordum ama bugun tanıdıgım gaylerden birinin gizliliğe isyan ettigini duyunca bende sizin yanınızdayım demek istedim.Keşke oda senin kadar şanslı bir aileye sahip olabilseydi.Ailesinin yerini tutamam ama hic olmazsa onu farklı görmedigimizi bilmesi icin senin blogunu tavsiye ettim.

gaykedi dedi ki...

@pastanino 4 yaşındaki o küçük hanımefendinin çok şanslı bir anneye sahip olduğuna eminim, arkadaşların için üzüldüm, bu ülke de o kadar çoklar ki ailesine açılamayanlar...

Karōshi dedi ki...

En iyi dostlarımdan biri eski bir öğrencim. Kendisi de gay ve hala ailesinden saklamak zorunda olanlardan.. En çok istediği de bir gün bunu başarabilmek. Gaykedi; blogunda gay aşkı tanımlamışsın. Güzel olan bu aşkın gerçek aşk diye tanımlanan aşktan farksız olması. Aşkın cinsiyeti yok mu desem. Benim dostum da şu an sevdiği kişiyle böyle bir aşk yaşıyor.. Ve ben de tanığı oluyorum. Dostumla saatlerce konuşuyoruz aşkı; üstüne yazıyoruz çiziyoruz.. Ve ortaya çıkan ortak bir kalp atışı:) Fazla duygusal oldu ama demek istediğim içtenlikle yaşanan; samimi olan her şey ve herkes saygı görmeli bu toplumda.. Herkes ne ise o olsun. Ruhlarımıza kelepçe takılmasın..

gaykedi dedi ki...

@karoshi arkadaşıız bunu birgün umarım başarır, aşkın cinsiyeti olmadığı gbi ruhlarında yok :p

khaoskhronos dedi ki...

"Duvarlarına yalnızlık astığın bir odadaysan
Nefes alamazsın.
Tavanından meniler akan bir odadaysan
Aşık olamazsın asla.
Onların tavanından ter damlar…"

o dost benim..ve o aşk çok derinlerde..hepimizde..

gaykedi dedi ki...

@khaos... himm güzel şiir, tam benim tarzım, kısa ve bir tokat kadar çarpıcı :p

Pembe Kundura dedi ki...

üzerinden yaklaşık 1 hafta hatta daha fazla geçmesine rağmen bugün fırsat buldum buraya yazmaya. okurken çok mutlu oldum. bir çok gay'in ortak derdi aileye asıl kimliğini açıklamak. ama Gay-yor ve sen Gaykedi bunu başarmışsınız. darısı bana diyeceğim ama imkânsız (mümkün değil demek daha doğru olur :). bu arada yazıların benim için gazete gibi oldu. her sabah ziyaret etmezsem olmuyor :)

gaykedi dedi ki...

@pembe kundura marım sizin ve herkezin ailesine, topluma açılabileceği günler de gelir, gaykedi press benzetmesi için teşekkür :p

khaoskhronos dedi ki...

teşekkür ederim gay kedi..bunu bir iltifat olarak kabul etmekten başka çarem yok.. =)