19 Şubat 2008






Deli Kız !


Aysel Gürel deli değildi, ama eski bir röportajında dediği gibi bu toplumda sadece delilere özgürlük tanınıyordu ve o da kendini bilerek deliliğin kıyılarına atmıştı.

Kendisine bir arkadaşımın ofisinde rastlamıştım 5 sene kadar önce, Hz. Muhammed'in gay olduğunu iddia ediyordu bir çay-kurabiye muhabbetinde. Aslında bu saçma fikire kendisinin bile inandığını zannetmiyorum, çünkü varsayımları; "O çok akıllı ve her konuda devrimci birisi, eşcinsel olmayan birisi bu kadar cinsel devrim yapamaz" türü abuk sabuk genellemeler üzerine kuruluydu. Ama sanki o bize başka mesajlar vermek istiyor, beynimizi zonklatmaktan, bizi şaşırtmaktan zevk alıyor gibiydi.

Dahilikle delilik arasında ki ince çizgide, neşeyle ip atlayan bu Koca Kız'a Tanrı'dan rahmet diliyor ve Gay'ler arasında çok anlatılan, Zeki Müren ile arasında geçen bir fıkrayla kendisine güle güle diyorum.








Bodrum'da ölü sezon, Zeki ve Aysel sahilde geceyarısı bir aşağı bir yukarı yürüyüp duruyorlar geceyi geçirecek bir erkek arıyorlar. Etrafta o gece in cin top oynuyor ve elleri boş eve dönüyorlar. Üstün fikirli Aysel, Zeki'ye "Birbirimizi parmaklayalım bu akşam çok azdım ben Zeki'cim" diyor.

Uygulamaya geçildiğinde, Aysel ;

"Zeki'ciğim yüzüklerin rahatsız ediyor rica etsem çıkartır mısın"
diyor.

Sıra ve roller değişince, bir müddet sonra da Zeki;

"Yüzüklerini çıkartsana Aysel'cim pek rahatsızlık verdi" deyince, Aysel patlıyor;

-Ulan Zeki onlar yüzük değil bilezik, bilezik!



18 yorum:

kişisel depresyon anları dedi ki...

bende aysel gürel'e Allah'tan rahmet diliyorum ado keçmişken Zeki Müren'e de.
Fıkrayı d ailk defa okudum, çok güzelmiş :)

ANAHTAR dedi ki...

süper fıkra yarıldım gülmekten =)

gaykedi dedi ki...

@kişisel d.a ikisine de tanrı rahmet eylesin...


@anahtar daha ne fıkralar var aysel'li zeki'li bende ama belli bir çizgiyi aşıp bu blogda anlatılacak formatta değiller :)

gay_yor dedi ki...

ben aysel gürelin bir programda söylediklerine çok gülmüştüm.."ben psikolağa gittimiştim.. ama ne yazık ki adam beni iyileştirim derken kendi deli raporu almıştı"demişti. alem kadındı doğrusu Allahtan rahmet diliyorum..

Okan Yüksel dedi ki...

Aslında delilik ile dahilik arasında pek de ince bir çizgi yok. Tabuları olan bir toplumda sadece deliler doğru olanı veya doğru bildiklerini rahat söyleyebiliyorlar. Ciddi olanlar maalesef tabularla olmak zorunda bırakılıyor. Aysen Gürel, aslında deli değil ama biz ona "deli" gibi görünme zorunluluğunu hissettirdik. İyi bir değerdi yurdum için, üretken bir beyindi..

Goddess Artemis dedi ki...

Fıkrayı okudum dağıldım. Anneme de okudum. Birlikte güldük. Sonra annem "aaa ayıp canım, her ikisinden de şeytan el çekmiş" dedi ama gülmeye devam ediyordu :-p

gaykedi dedi ki...

@gay-yor doğrudur, en azından psikoloğun başından bir şekilde kibarca kovduğuna eminim :)


@okan bence de deli falan değildi hatta hepimizden akıllydı :)


@goddess tanrıça güldürmek çok sevapmış, hele annesiyle beraber güldürürseniz sevaplarınız 10 kaplan gücünde oluyormuş :)

istanbulist dedi ki...

Bu ne ya. Ne tür bi insansın sen? Böyle salak fıkramsılara itibar edip ortak bir alanda yayınlıyorsun bir de! Üstelik ölmüş alay edilen bu insanlar. Bu ne saygısızlık? O değil, bir de yorum yazanlar var.. Çok komikmiş efendim.. Gerçekten, ne tür bir insansınız siz!

gaykedi dedi ki...

@istanbulist aysel ve zeki'nin yaşamı fıkra gibi +18 bir sürü anıyla doludur, onlar bu fıkraya hepimizden çok gülerlerdi, lütfen hayata karşı kabız değil relaks olunuz ve başlangıç olarak birkaç doz neyzen & can baba okuyunuz, laksatif etki yaratacak sizi oldukça rahatlatacaktır.

Goddess Artemis dedi ki...

@ istanbulist:

Tanrı'ya şükürler olsun ki, hiçbirimiz sizin gibi insanlar değiliz. Rahmetli Zeki Müren ve Aysel Gürel de bizim gibilerdi. Ve adım gibi eminim ki, bu fıkraya bizden daha çok gülerlerdi.

Sizin gibi insanlar içinse üstad Wilhelm Reich'in "zırhlı insan" diye bir tanımı var. Biraz araştırıp ne olduğunu öğrenebilirsiniz.

gaykedi dedi ki...

@goddess tanrıçam, ben de "yaşam sever & ölüm sever" olarak insanların ikiye ayrıldığını okumuştum bir psikoloji yazısında.

Goddess Artemis dedi ki...

gaykediciğim,

O dediğin yazıyı bir yerlerden anımsıyorum ama kimse aitti, bilemedim gecenin bu vaktinde.

O değil de, Zeki Müren, Aysel Gürel gibi insanların yaşamları; bana bir diğer üstadımın, Robert Anton Wilson'ın özlü sözlerinden birini anımsatır hep:

“Of course I'm crazy, but that doesn't mean I'm wrong.”

gaykedi dedi ki...

@goddess hangi psikologun yazisinda okudum hatirlamiyorum canim ama sen de okuduguına gore ulusal basinda cikmis bir roportaj da falan okumus olmaliyiz :P


"Makinacı bir katılık içinde donup kalmış zırhlı insan,
makinamsı düşünceler üretir, makinasal araçlar yaratır;
doğayı da bir makina gibi tasarlar."

Wilhelm REICH

istanbulist dedi ki...

:) (Tenkit ettiğim konu hakkında birşey yazmaktan peşinen vazgeçtim, tamamen geri bildirimleriniz hakkındaki intibaımı yazıcam.)

Savunma mekanizmalarınız fasılasız işlediği için pek de idmanlısınız sanırım. (Yargı değil, hipotezdir) Bana ders vermeye çalışacak kadar ukala olmanız da cabası (Çıkarımdır:) Yalnız semirmiş ukalalığınızla peşin peşin hüküm vermişsiniz ya benim hakkımda, ona bayıldım doğrusu ne yalan söyleyeyim :) Uzun zamandır bu kadar basiretsiz ukalalarla karşılaşmamıştım, iyi de oldu bak.

Bi de gay oğlan, "kabızlık" ile "sıçmığını tutmak" arasında ince bi çizgi vardır.

gaykedi dedi ki...

size bu sefer bir doz orjinal nasrettin hoca fıkrası "tavsiye ediyorum" aç ya da tok karınla almanız farketmez.

istanbulist dedi ki...

Mizah anlayışını salt belden aşağıda arayana meram anlatacak değilim. Mizah anlayışının, birileriyle alay etmeye dayandırılmasını hoş karşılayacak da değilim. Senin gibi ahkam kesecek hiç değilim.

Şu zırt pırt tavsiyeleri de kes artık. Komik oluyor :)

gaykedi dedi ki...

@istanbulist tamam reçete yazmak yok :P

istanbulist dedi ki...

:)