11 Şubat 2008







Cadı Mim'i !


"Goddess Artemis" tatlı cadısından kurtuluş yok, belki unutur dedim ama nafile... Tanrıça'nın gazabından korkup tırsan Kedi hemencik yazıyor;

Dinsel ya da ideolojik yobazlığın, ırkçılığın olmadığı bir dünya da yaşamak isterim, ama başta özellikle, Dram & Komedi Din Üçlüsü dediğim, Ortadoğu çıkışlı dinler bu konuda oldukça sabıkalı durumdalar, ve tabi üzülerek söylemeliyim ki, günümüzde azgınlık ve tutuculuk konusunda dünyada kimse Müslümanların eline su dökemez :(

Ekolojik & sosyalist ve elinden geldiğince vejetaryen olmaya çalışan bir toplumda yaşamak isterim, ama ne yazık ki dünyada böyle bir ülke bile yok, sadece bildiğim kadarıyla birkaç komün var.



18 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

"Tatlı Cadı" olduğum doğru, ancak "Cadı" değilim. Ellerine sağlık canım :o)

gaykedi dedi ki...

@goddess tamam cadı değilsin zeus'un kızı, sen başka bir şeysin :)

gay_yor dedi ki...

dün tesset tür ile ilgili yazdığım yorum yayınlanmamış ya:( üzüldüm

gaykedi dedi ki...

@gay-yor canım ok bekleyen yorum hiç gözükmüyor, belki sistemlerde bir hata olmuş yorum ulaşmamıştır siteye.

gay_yor dedi ki...

anladım inşallah ulaşır benimde bu konuyla ilgili sesim duyurulmuş olur sevgili kedi

gaykedi dedi ki...

@gay-yor üşenmezsen tekar yaz derim belki de siber uzayda kaybolmuştur sonsuza kadar :)

gay_yor dedi ki...

:)
tamam tekrar yazıcam dün çok sinir olmuştum sinir harbiyle bi şiyler yazdım özellikle anahtarın ikinci yorumundaki son cümleye sen gaysin daha liberal olman gerekmezmi demişti daha fazla sinir oldum ..işte bende bu cümleye karşı başladım yazmaya durdurabilene aşk olsun:)başlarına türbanlarını geçirip ellerine kuranı alıp çıkıyolar yürüyüşlere hak arıyolar..neden arıolar erkekleri muayene etmeyip sedyede bekleten bir doktor olmak için mi..o erkek bu kadın diye ayırıp erkeklerin yüzlerine bakmayıp tokalaşmayıp sektörlerde çalışmak için mi...bi şiyler olmak üniversitede okuyup bir kariyer sahibi olmak istiyorlarsa laiklik neyi öngörüyorsa onu yapsınlar ilk önce..gelellim şimdi gaysin liberal olman gerekmezmi..ne liberali ya bizim haklarımız çok mu geçerli bu ülkede o zamn bizde çıkalım yolllara bazı dış ülkelerde eşcinsellere tanınan haklar tanınsın bize diye..ama tabi buda hayal olucak çünkü bizi ikinci iran yapmaya çalışan zihniyetler eşcinselin hakkı bi yana beni sevgilimi seni nakharı ve bizim gibi eşcinsel arkadaşlarımızı idam bile etmeye başlıcaklar..tıpkı iranda olduğu gibi..kimsenin değerlerine saygı duyulmayan bu ülkede aman tek tel saçımız gözükmesin biz de kafamızdaki türbanla girelim diye dert yanıyolar ama olmıcak bu ülkeyi atamız bize nasıl bıraktıysa laik cumhuriyetçi öyle koruyacağız ..türkiye iran olmıcak yani hak aramak başörtüyü başa geçirip kuranı eline almakla olmuyor..düşünsene ben heykeller yapıorum ayanbeyan herşeyi ortada olan bunlar istediklerini yaptılar diyelim önüne gelen heykelin üzerine örtü atıcak aman günah çarpılırız diye..bi de bir başörtülü insan için balerin olmak belli bi spor alanda ilerlemek rüya olabilir sadece..ama haşeme giyip yüzerlerse onu bilemem..belki şalvar spordada maç yapabilirler ya kısacası sözün aslı bu ülke umarım laikliğini korumayı başarır inançları sembolize edip milletin cirit attırdığı bu ülkede..son olarak isimsiz bir yorum yazmış ve şöyle demiş baba olmazsınız evet baba olamayız ama bir çocuğu evlatlık verseler bu ülkedeki tüm sorumsuz babalardan daha iyi babalık yaparız hem çocuk bir baba kazanmak yeirne iki baba kazanmış olur çok uzun oldu ama içimdekilerin hepsini yazmış oldum..bu arada şarkı çok güzeldi..ama bu tesset tür konusunun üzerine o bile yatıştırmadı beni:)

gaykedi dedi ki...

@gay-yor bu sefer yazdıkların kaybolmamış, goddess'inde birkaç yorumu hokus pokus olup uçmuş :)

bu arada çok kızgın gördüm seni, eşcinselleri bu ülkede vinçlerle 5
'er 10'ar toplu halde asmıyorlarsa sen heykel okuyabiliyorsan bu cumhuriyetin kazanımları sayesindedir kıymetini bilmeliyiz değil mi :)

gay_yor dedi ki...

evet bunuda dile getirmeye çalıştım zaten son cümlelerde ama bide bu cumhuriyetin elimizden alındığını düşünsene iranda asılan iki eşcinsel arkadaşımın resimlerini görünce içim parçalanmıştı..:(

gaykedi dedi ki...

@gay-yor hatırlamaz mıyım, ara sıra dünya basınına çeşitli şeriat ülekelerinden düşen o görüntüleri, Fetoş'un sözüm ona ılımlı zaman gazetesinin bile eşcinsellerin öldürülmesinden mübarek bir olay olarak söz etmişliği var "daha önce yazmıştım" :(

gay_yor dedi ki...

ılımlı ılımlılık onlar için bu işte bir iki hafta önce salihim bana o fotoğrafları gösterdiğinde ikimizde çok üzülmüştük morali altüst olmuştu ona o tür haberleri okumama yasağı bile getirmiştim:(halada gözlerimin önünde o fotoğraf hafızama kazıldı..o iki arkadaşımız onlar tabi bizim gördüklerimiz bide görmediklerimiz var şimdi o ılımlı gazetenin baş kahramanlarının içi çok huzurludur eminim..

ZAMANDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

bu yazdıkların yüzünden seni nasıl topa tutuyorlardır kedi düşünmek bile ürkütücü :(
bir gün de o genellikle isimsiz hakaretçilerin mesajlarını yazsan olay olur sanırım..
ama arşivlemeye değmez ki!!!

ANAHTAR dedi ki...

@gay_yor

öncelikle selamlar, öylesine bu mim yorumlarına bakarken senin dünkü konu hakkındaki yorumunu okudum.Iyıki gördüm.Kaçırsaydım çok üzülürdüm.

yorumunda demişsin ki; "gelellim şimdi gaysin liberal olman gerekmezmi..ne liberali ya bizim haklarımız çok mu geçerli bu ülkede...".Konu eşcinsellik olduğunda bu bir özgürlük meselesi ama inancının geregini yaşamak oldugunda değil öyle mi? Senin bu dediklerin tek kapıya çıkıyor o da: "bize yeteri kadar özgürlük tanınmıyor o zaman kimseye tanınmasın." Bu da gerçekten çok çocuksu bi tepki olmuş. :)

Bilmem farkında mısın ama benim gay ler hakkında tek bi kelime olumsuz yorumum olmadı.Aksine yapıcı olmaya çalıştım, özgürlüklerini dahi savunduğum olmuştur.Ha bu özgürlük senin anladığın türden bi özgürlük değil, HERKESE özgürlük.Hani klişe bi cümle vardır ya; "dil,din,ırk ayrımı yapmadan", işte tam olarak ondan bahsediyorum.
Ama senin bu yaptığın gerçekten biraz ayıp olmuş.Şimdi senin yaptığın gibi yapıp ben de gayliği eleştirmeye başlarsam sayfayı doldururum heralde.Ama yapmıcam.

Insanların inançlarını,cinsel tercihlerini, yaşayış biçimlerini onaylamıyor olabilirsin ama en azından benim yaptığım gibi saygı duyabilirsin heralde.Bunu yapabilecek olgunluktasındır umarım.

sürç-ü klavye ettiysem affola =)

gaykedi dedi ki...

@gay-yor bazı insanlar çok daha fazla etkileniyorlar çok üzüldüm arkadaşına :(


@kıymet bir de eleştri sınırlarını aşan çok ağır hakaret ve küfür dolu olupta hergün bir sürü sildiklerimi görsen canim insanlığından utanırsın bunlar ne ki :(


@anahtar ben lafa fazla girmeyeyim siz gay-yor ile aranızda tatlı tatlı tartışın birbirinizi kırmadan, ama olay sadece birkaç masum kızcağızın başörtüsü değil 10. mesajda verdiğim linki tıkla bak, ortada baştan sona başörtüsünü bayrak yapmış karanlık bir zihniyet var :(

gay_yor dedi ki...

selam anahtar ben yorumum yazarken inançlara saygısızlık dahilinde birşey yazmadım..inanç bir başörtüsüyle sembolüze edilirse tabiki bunun için bir iki cümlem olabilir..ayrıca ben dinle ırkla cinsel tercihlede ilgili bir şey yazmadım..benim tüm bunlara saygım var..kendi haklarıma sıra gelince kendi özgürlüğüme biz çıktık yıllar önce yollara özgürlüğümüzü istemek için ama özgürlüğümüzü savunurken elimize dini yada her hangi bir şeyi alıp onu sembolize etmedik..pankartlarda yazılan bir kaç bizide anlayın bizimde haklarımız olsun sözülerinden başka hiç bir şey yoktu..bunu yapan arkadaşlarımız dediğim gibi hiç bir şeyi sembolize etmedi..işte bende dünki yorumumda haklar için yaptıklarımızı bu anlamda yazdım..aslında dikkat edersen özgürlüğün değilde aslında hakların yaşama haklarının ön planında yazılmış bir yorumdu benimki..bana onların başındaki başörtüsü inancın gereğidir yada değildir bu onların düşündğü ve yaptığı şey sadece bunu kullanıp ülkenin düzenini bozmak niye anlamadıgım için bu yorumu yazdım anahtar yani benim kimsenin inancına ırkına bir lafım yok..meslek konularındada haksız olduğumu düşünmüyorum..okuduğum ve görsel basında gördüğüm şeyler başörtüsünü sembol yapıp erkek kadın ayırmak niye..bi de cinsel tercih demişsin ben bir eşcinselim ve hiç kimsenin cinsel tercihine hiç bir zamn bir tek lafım olmaz..iranlaşmaktan duyduğum üzüntünün neden olduğundada diğer yorumlarımı okuduğunda anlamışsımndır umarım..onun için söyleyecek başka hiç bi lafım yok umarım o fotoğraflara bakma şansın olur.. ii günler sevgili anahtar..

Adsız dedi ki...

Merhaba sevgili gaykedi umarım olumsuz yorumlar yazma şevkini kırmaz. Yazılarını okumak keyif verici :)

F. Kerim dedi ki...

İslam dini gaddarlıkta ve kana susamışlıkta katolik kilisesinin rekoruna ulaşmakta zorlanır.
Sosyalizm konusunda ise şunu söyleyebilirim. 12 yıldır sosyalist kültürü özümsemiş ve her türlü devlet kurumuna bu ideolojinin tohumlarını yerleştirmiş bir ükede yaşayan şahıs olarak bu ideolojinin insan doğasına en aykırı ideolojilerden biri olduğunu söyleyebilirim. Sebebi ise yaratıcılığı, rekabeti, sanatsal veya ticari herhangi bir ürünü geliştirmeyi ve bireyselliği kısıtlayıcı bir ideoloji olması.
Fakat seni de anlayışla karşılıyorum. Türkiye gibi vahşi kapitalizm ve devlet faşizmini doya doya yaşayan bir ülkenin bireyi olarak tamamen başka bir ideolojiye sevdalanmak anlaşılabilir birşey. Son olarak... Çok değişik ve kaliteli bir blogun var. İçtenlikle tebrik ediyorum

gaykedi dedi ki...

@f.kerim katolik kilisesinin geçmişi çok sabıkalı, özellikle ortaçağ, ama ben daha çok günümüzü anlatmak istemiştim...blogum için içten düşünceleriniz için teşekkür ederim :P