24 Şubat 2008






Anı !


Bir keresinde gece, Taksim Gezi Parkı'nda bir banka oturmuş bira içiyordum...Serin, barış ve huzur dolu bir andı...Derken hafif sarhoş bir kız geldi 'Yanına oturabilir miyim' dedi, 'tabii buyrun' dedim, evime misafir eder gibi...Sonra inceledi beni bir süre bu, sarhoş gözleriyle ve 'başımı omuzuna koyabilir miyim' dedi...

Nöreehaa
, pardon, 'tabii, lütfen' dedim, omzuma misafir kabül eder gibi...bu anında sızdı omzumda...ben hiç hareket edemiyorum, uyanmasın diye...Epey zaman geçti...derken omuzumdan aşağıya sıcak bir sıvı aktı...baktım, kusmuş bu...

Uyandırmaya kıyamadan kağıt mendille sildim omzumu...bu arada benim de çişim geldi, kıpırdayamıyorum, çöydüm öyle çimenlere...sonra bir adam geldi, o da ağacın dibine sıçtı... bir süre koktuk biz öyle... sonra uyandı bu ve hemen Kadıköy-Bostancı dolmuşlarına doğru koştu, birine bindi...Minibüs parkın önünden geçerken el salladı bu...serin, barış, huzur ve çiş dolu bir andı, gökte kabak gibi ay vardı...

Metin Üstündağ



9 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

Met-Ust üstadın bu yazısını anımsıyorum. Ne kadar sade, doğal ve güzel. Bir de komik :o)

gaykedi dedi ki...

@goddess ne kadar cana yakın ve sevimli bir yazı dili değil mi, hastasıyım onun :p

7.oda dedi ki...

hakkaten ne kadar doğal ve içten.. ilk kez okuyorum sayende.

kubio dedi ki...

O kadar anlamlı yazılar yazıyor ki gaykedi ,bazen yorum bile yapamıyorum ,düşünüyorum böyle sadelikte akıl dolu güzel bir yazıya ne yorum yazabilirim :)

gaykedi dedi ki...

@7.oda himm sayemde kacirmadigina sevindim :p


@kubio tesekkurler ama genelde kaynak gostererek okuduklarımdan alıntılar yapıyorum yani bu iltifat metin üstündağ matrak filozofumuza gitsin :p

ANAHTAR dedi ki...

ben de yazının sonuna gelinceye kadar senin başından geçmiş bir anı zannediyordum ki sonunda yazının büyüsü biraz bozuldu :)

senin kendi başından geçen anılarını da okumak isteriz :)

endiseliperi dedi ki...

bayıldım! ne güzel olur dünya, biz böyle insanlar olsak. omzumuzdaki sarhoşu uyandırmaya kıyamasak.

teşekkürler gaykedi.

DIAGONAL dedi ki...

adam en ağlanası halleri öyle doğal bir anlatım la sunuyor kii durup düşünmeden olayın vahametine varılamadığı için sadece anlık gülümseme yada kişiye bağlı kahkaha krizi gibi gereksiz tepkimeler verdirebiliyor ....

gaykedi dedi ki...

@anahtar yazdıklarını zpr beğenen ins biri olduğum için biraz zor fazla kişisel yazı okumanız :p


@peri evet, üstelik üstüne kustuğu, çişin çok geldiği halde :p


@digin-onel olağanüstü bir yazı dili, haklısın canımcım :p