29 Şubat 2008






3 Comics !


3 adet karikatürden bahsetmek istiyorum size bu gün, ülke gündemini mizahla pek iyi anlatan;


1. Karikatür Behiç Ak'tan; İki liseli kız okul çıkışı, çantaları elinde eve doğru yürürken, aralarında şöyle bir konuşma geçer;

- Üniversiteye gitmek istemiyor musun neden?
- Biliyorum babam orada serbest diye örtünmemi isteyecek...


2. Karikatür Zafer Temoçin'den; Tayyip damatlık giymiş gelin arabasında oturmaktadır, yanında elini tuttuğu üzerinde liberal yazan gelinlikli bir kız vardır, o sırada gelinin telefonu çalar;

- Telefondaki ses; Siz muhalif olamazsınız artık...evlisiniz...
- Gelin; Skandal








3. Karikatür Musa Kart'dan tam bir kara mizah örneği; bir tersane işçisi limanda, inşaatı biten bir geminin baş tarafına, gemiye verilen ismi yazmak yerine, fırçayla şunları yazmaktadır;

Artık demir almak günü gelmişse zamandan,
Meçhule giden bir gemi kalkar bu limandan.



Bugünkü yazımı, bazı ülkelerde eşcinsel işçiler, memurlar için özel sendikaların bile olduğunu, biz de bırakın eşcinsel sendikalarını, daha düzcinsellerin bile çoğunun sendikasının olmadığını hatırlatarak,ve Vodafone reklamının Türkiye'de asla yayınlanmayacak olan orjinalinde, bir Eşcinselin babasına telefon açıp, baba ben eşcinselim dediği, babasının da mükemmel deyip kapattığı reklamı "şuradan" izleyebileceğinizi söyleyerek bitireyim.



9 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

Tersanelerdeki ölümler içimizde kanayıp duran bir yara. Bu ülkeden de bu milletten de o kadar bıktım ki, yazmaya elim gitmiyor artık...

Tanrı'ya tek duam, Sodom ve Gomorrah'yı yerle yeksân ettiği gibi, bu insanların ölümlerine yol açanları da birer kül yığınına dönüştürmesidir.

gaykedi dedi ki...

@goddess avrupa birliği, sendikal haklar falan iyice boşverdiler varsa yoksa türban, gırtlaklarına dolanır inşallah o bez parçası tanrıçam :P

gay_yor dedi ki...

o reklamı izledikten sonra alttaki yorumlardan bir kaçına gözgezdirdim..bir yorum şöyleydi"bu reklam televizyonda yayınlansa rtük hemen yasak koyar":)tanrım nasıl bir ülkede yaşıyoruz..televizyonlarda olmayan pislik yok..eşcinsellikle ilgili bir reklamı.. öyle bir reklam olduğu halde yayınlamıyorlar..korkuları şu yosun beyinlilerin..aman oğullarımız izlerse gay olur..naparız o zamn..o kadar saçma bir düşüncenin kuklaları olmuşlar ki..bir de brokeback mountaın filmi vardı bazı sinemalarda belli bir yaşa kadar tam hatırlamıyorum izleme yasağı koymuşlardı..izleyen çıkışta gay olur die:)

kişisel depresyon anları dedi ki...

bir dönem tersanede çalışmış biri olarak işçilere bırakın bağlanmayı kask giydirmenin bile ölüm olduğunu hatırlıyorum. ve tersane ortasıda yeri gelip pres makinalarının arasında futbol oynamalarıda cabası. evet sendika ve devlet sahip çıkmıyor ama kendileri de kendilerine sahip çıkmıyor. çoğu sigortasız işçi ve bir çoğu da çocuk denebilecek yaşta. ciddi bir düzenlenmeye ihtiyaç var lakin iş yine toplumda halkta bitiyor. nekadar söylersen söyle adama yaptıramıyorsan eğitim şart diyorum...

gaykedi dedi ki...

@gay-yor sanki bulaşıcı birşey değil mi :p


@kişisel d.a bu tip konularda türkiyede iş yapan yabancı firmaların bizden daha dikkatli olduklarnı gözlemişimdir hep, hatta bu konuda bir yazı yazmayı düşünüyorum :p

nilly dedi ki...

Yazilarla resimleri cok guzel ayarliyorsun :) Fikralar superdi. Video'da oyle. Birde evlat edinmeyle ilgili var onu gordun mu?

gaykedi dedi ki...

@nilly resimlerle konu uyumunu mümkün olduğunca ayarlamaya çalışıyorum, evlat edinmeyle ilgili olanı izlemedim, kolaydaysa eklersin buraya canımcım :P

nilly dedi ki...

Tabi eklerim canim :)

http://www.youtube.com/watch?v=1o4YUY4feys

gaykedi dedi ki...

@nilly tesekkürler :p