12 Ocak 2008







Çok
Gizli Eşcinsel !



Ankara'da karısından boşanmış emekli birisi, bir travestiyle birlikte yaşamaya başlıyor. Bu ilişkide ilginç olan bu amcamız mütemadiyen kendisini travestiye düzdürüyor. Pek ses etmeyen travesti 6 ay sonra "yahu bir kere de sen beni becer" diye bi laf ediveriyor...

Bunun üzerine bizim emekli "ne yani şimdiye kadar sen mi beni düzüyordun ulan diye!" mermi manyağı yapıp öldürüyor travestiyi...


Bahadır Boysal'da okuduğum bu ilginç gerçeği "delikanlıkta racon" çok önemlidir diyerek kapatalım.



12 yorum:

kişisel depresyon anları dedi ki...

adam gercekten delikanlıymış ne diywlim... nasıl anlamamış 6 ay helal.. ama şu da bir gerçek gelikanlılıkta yapıldığı zaman suç değil söylendiği zaman suç olurmuş... eh dilin de kemiği yok ki be kardeşim :)

DIAGONEL dedi ki...

ortalık "BÖCEK" kaynıyor :)bildiğin sağlam bir ilaçlama şirketi varmı??????

querelle dedi ki...

travestilere/cdlere(bilmeyenler için: "crossdresser" - yani karşı cinsin kıyafetlerini giyen)"pasif olmak isteyen" -aktif/pasif laflarından nefret ediyorum ama bilmeyenler hatrına...- çok erkek tanıdım şahsen. hatta tahmin edilenin baya üstünde bir sayı olduğunu iddia edebilirim.

sanırım bazı erkekler bunu yaşamak istiyor ama "delikanlılıklarına" yediremedikleri için; kendilerini ancak bir travesti/cd'ye teslim edebiliyorlar. böylece hem erkek vücudunu tatmış oluyorlar hem de "nasılsa erkek diildi yapan" diyerek işin içinden çıkıyolar(!?)

hani almodovar'ın filmindeki (all about my mother) gibi:
yakışıklı aktör, travestiden ona oral seks yapmasını ister; travesti de "ben sana, gel bana oral yap diyo muyum !" gibisinden şakayla karışık tersler -
bizim yakışıklı aktör de düşünceli düşünceli: "hmm...aslında hiç kadın penisi yalamamıştım!" gibisinden birşeyler yumurtlar...

başkalarının fikirleri üzerinden kendini kafeslere kapatan insanlar...
zor valla zor, işleri çok zor.

gaykedi dedi ki...

@kişisel depresyon delikanlılığn onda dokuzu kaçmaktır lafını, delikanlılığın onda dokuzu kendini, duygularını bastırmak olarak düşünebiliriz tabi :)


@digin-onel ahh evet yaa gay argosunda travestilere pasif olanlara böcek deniyordu değil mi yaa :)


@Querelle ahh evet o filmdeki o sahneyi ben de hatırladım simdi :)

ertank dedi ki...

ben hemen siyasi alana metafor olarak uygulayayım. türkiye solunun yıllardır kendi halkından tokat yemesinin nedeni de budur. halk çatır çatır düzülürken düzüldüğünü birilerinden duymak, sinir bozmaktadır. "1ulan, niye düzüleyim ki" deyip adalet aramak yerine, "kim söylüyor ulan benim düzüldüğümü!" diye galeyana gelmektedir. sonrası türkiye 2008.

gaykedi dedi ki...

@ertank ah evet gizli sol hatta çok gizli sol, ulusalcı sol :)

DIAGONEL dedi ki...

gay argosunda her kelimeye eklenmiş bir kulup mutlaka vardır emin ol....

gaykedi dedi ki...

@digin-onel peki digin ne demek :)

uğur dedi ki...

bana sormadın ama cevaplamak istiyorum :) digin: hem aktif hem pasif atraksiyonlara giren gay erkek evladı :)

gaykedi dedi ki...

@uğur kesinlikle tam isabet ve benden kocaman bir 10 puan :)

Akın Y dedi ki...

ertank dedi ki...

ben hemen siyasi alana metafor olarak uygulayayım. türkiye solunun yıllardır kendi halkından tokat yemesinin nedeni de budur. halk çatır çatır düzülürken düzüldüğünü birilerinden duymak, sinir bozmaktadır. "1ulan, niye düzüleyim ki" deyip adalet aramak yerine, "kim söylüyor ulan benim düzüldüğümü!" diye galeyana gelmektedir. sonrası türkiye 2008.

------------

müthiş tespit üstad,tebrik ederim,bizim millet hırsız siyasilerin kendilerini susuz-sabunsuz götünden bağırta bağırta ziktiğini hiç bir zaman kabul etmemiştir...Devalasyon sebebi siyasi liderler dahi bu ülkede hala geberdiklerinde ! devlet töreniyle toprak altına atılmaktadır.
pehh

gaykedi dedi ki...

akın
senin eklemelerinde ertank'ın tespitlerine tuz biber ekmiş, anlamını güçlendirmiş; "hırsız siyasilerin kendilerini susuz-sabunsuz götünden bağırta bağırta ziktiğini" hey maaşallah :))