20 Ocak 2008






Kan !


'Kanlarından bayrak yapmışlar' haberini aldığım zaman benim otomatik fiziksel tepkim mide bulanması oluyor. Bir başkasıyla gözyaşı döküyor.

Bu karşıtlık gelişigüzel, rastlantıya bağlı bir karşıtlık olamaz. Bunun da kuralı, kendine göre bir sistematiği olmalı. Örneğin; 'benim gözümün yaşardığı yerde de öteki zevatın midesi bulanmalı.'


Bunları yazmış geçen gün Murat Belge. Kan görünce duygulanıp ağlayan kişilerin ne zaman midesinin bulandığını ben biliyorum, mesela öldürülen masumlar için "Hepimiz Ermeniyiz" ya da "Hepimiz Hristiyanız" denirse,
bizim insanlık için umutla gözlerimiz dolarken, birilerini hemen bir öğürmek tutuyor.



5 yorum:

zuzu dedi ki...

sindirim sistemlerinde amansızca yuvalanan kurtçuklar -kıl kurtları- midelerini bulandırıyordur belki de. kardeşçe yaşamak

Elif dedi ki...

Ben sokaga cikip, hepimiz essolesegiz diye bagirsam acaba suc mudur?

Ya da regli kanimla bayrak boyasam da, sergilettirsem bir yerlerde? Turkluk'e hakaretten ceza yer miyim dersin?

www.elifsavas.com/blog

gaykedi dedi ki...

@zuzu herşey yapar o kurtçuklar, anüs bile kaşındırırlar!


@elif elif burası amerika değil, sen orda amerikan bayrağıyla bikini giyebilirsin, burda aklına bile getirme bazı şeyleri, insanı oyarlar walla!

TATLI DILLIM GULER YUZLUM dedi ki...

ben hristiyanım zaten :p

gaykedi dedi ki...

tatlı dilim
o zaman gerekirse, elele "hepimiz budistiz" diye bağıracağız yani :D