11 Ocak 2008







Dikkat !


Yırtıcı bir hayvan gibi, sizi sinsice takip eden kapitalizm tarafından dikkatle izleniyorsunuz. Aşağıda, pazarlama stratejilerinde kullanılan otuza yakın maddeden, sadece birkaç tanesini aldım, 12-17 yaş arası, okul tatilinde çalışıp ekstra harçlık kazanan çocukların parasına bile göz diken, tanrım ne acımasız bir sistem bu;


Slobbies (Slower but better working people) : Para ve kariyere değil ancak işten aldıkları zevke önem veren grup.

Boomerang Generation : Ailesinden ayrılıp, yalnız yaşadıktan sonra ekonomik sıkıntılar yüzünden geri dönen genç grup.

Yavis (Young, Affluent, Verbal, Insured and Single) : psikologların ideal hasta profilleri olan genç, zengin, ağzı laf yapan, sigortalı ve bekar grup.









Woopies (Well of older people) : Yaşlı, zengin ve mutlu grup.

TLWC (Third Level Working Couples) : İş yaşamında sabit büro yerine özel projelerde çalışan çiftler.

Dinks (Double income no kids) : Çocuksuz yaşayan ve ikisi de çalışan çiftler.

Moby (Mom Old Baby Young) : Kariyer yüzünden geç yaşlarda anne olanlar.

Doby (Daddy Old, Baby Young): Genç bir eşten çocuk sahibi olan orta yaşlı erkekler.

Skippies (School Kids with Income and Purchasing Power) : Çeşitli yan uğraşları sonucu periyodik gelire sahip olan okul çocukları.

kaynak; danismend.com



2 yorum:

mYbiSgeN dedi ki...

kapitalizm bir "düzen" , "sistem"
ve suçu kapitalizme atınca dışlaştırıyor muyuz ne?! hani trafik canavarı suçlu ya, her kimse, her neyse o...
kapitalist eşittir paranın insan kimliğine girmiş hali...

bir küçük pencere açayım dedim...

gaykedi dedi ki...

@bisgen aynı zamanda insanın para kılığına girmiş hali de, boyu posu devrilece :)