25 Aralık 2007







Kedi Çığlığı !


Buzlucam şu "blog yazma" konusunda
mimlemiş beni;


Yüreğime, aklımın süzgecine takılanları paylaşıyorum, blog bir çığlık benim için, ırkçı ve dincilerin cirit attığı ülkem de, karanlığa yaktığım bir mum.

Yıllardır bazen kendi kendime bir şeylere kızıp, çok param olsa şu konuda gazeteye ilan verip, bazı insanları olayları protesto etsem dediğim olmuştur, blog benim için bu hayalimin bir nebze gerçeğe dönmüş hali.

Bir buçuk sene de 600'e yakın yazı girmişim ve analytics raporlarına göre 115 ülkeden gelen 150 bine yakın insan ile bir şeyler paylaşmışım, ne güzel.











Biraz zor beğenen biri olduğum için herşeyi kendim yazmıyorum, genelde edebiyat, siyaset, sanat, bilim alanlarında hemen her konuda güçlü kalemlerden kısa alıntılarla beraber, bazen konuyu bir yerlere bağlayan yorumlarıma yer veriyorum.

Anlaşılır olmak, insanları sıkmadan onlarla birşeyler paylaşmak benim için önemli. Bu yüzden bir konuyu en güzel, en esprili, en anlaşılır nasıl anlatabilirim diye bazen kara kara düşündüğüm olsa da, genelde her gün bir tane girmeye çalıştığım bir yazının, bana zaman maliyeti yaklaşık yarım saat, bunun çoğu da arşivimde konuya uygun resim aramakla geçiyor.



5 yorum:

gay_yor dedi ki...

bence blog bir numara başarılarının ve çalışmalarının devamını diliyorum

ZAMANDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

İYİKİ YAZIYORSUN..(SAMİMİYETLE İFADE EDİYORUM)
YAZILARIN RİTMİ YÜKSEK HEMDE FOTOĞRAFLAR BENİM İÇİN BULUNMAZ BİR ARŞİV NİYETİNE..

gaykedi dedi ki...

@gay-yor senin için bir numara olmama sevindim, umarım daha fazla iinsan için de olurum :)


@kıymet ah birde ben kolay beğensem kendi yazdıklarımı, 100 kere değiştiriyorum orasını burasını yazarken :)

litost dedi ki...

Emin olun gösterdiğiniz özen karşılığını buluyor. Yazılarınızla saygı ve sevgi uyandırıyorsunuz. Sesi bastırılan onca insanın en azından bloglarıyla birşeyler deyip kendisine bir okur kitlesi yaratabileceğini ispatlıyorsunuz. Hep yazın..Az da olsa seyrek de olsa hep yazın..

Sevgiler.

gaykedi dedi ki...

@litost motive edici yorumun için çok tesekkürler :)