10 Aralık 2007







Endüstriyel Futbol !


Bir arkadaşım endüstriyel futbol üzerine “özlü sözlersöylüyor. Bunlardan biri şöyle:

“Bir takım adamlar işe el koydular; mahallenin en sevilen en güzel kızını orospu yaptılar. Bize de aşkı bırak müşteri ol” diyorlar.



Haşmet Babaoğlu'nda okuduğum bu satırlar bana, Fenerbahçe maçlarında heyecanlanıp televizyonu kapatacak kadar inanılmaz bir futbol aşkına sahip babamın, bir zamanlar dostlarıyla maçlara en şık kıyafetlerini giyerek gittiklerini anlattığı, bir sürü futbol anılarını getirdi.

Sporun içine ettiler, ah şu
mafya, para kokusunu aldığı yerde hemen bitiyor, köpekbalığının kan kokusu alması gibi futbolda ki para kokusunu almakta hiç gecikmedi tabi şerefsizler.



4 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhabalar,
Ben 20 yaşında çocuğu olan bir anneyim.
Bir konuda fikrini sormak isterdim, msn'de görüşmemiz mümkün mü?
Sevgiler...

gay_yor dedi ki...

konuyla hiç alakası yok ama yorumuna cvp vermek istedim evet seninde deyiminle zilzurna aşığım..aslında bundan 2 ay önce varlığına bile inanmazdım..ama varmış..blogu açmaya ikimiz karar verdik zaten..ben senin sitenden bahsettim o da tmm dedi hadi bizde blog hazırlayalım..öyle tanıştı o da seninle..inş hep bu güzellikle gider ve biz hiç ayrılmayız tek duam bu

gaykedi dedi ki...

@isimsiz msn türü anlık mesajlaşma programlarından hoşlanmayan ve kullanmayan birisiyim, bana oe@ttmail.com adresinden yazabilirsiniz.


@gay-yor sizin elinizde ayrılmamak, küçük şeylerden üzmemeye çalışın birbirinizi, darısı tüm evde kalmış arkadaşlarımızın başına diyerek, bir ömür boyu mutluluklar dilerim size :)

gay_yor dedi ki...

teşekkürler bende size mutluluklar diliyorum:)