09 Aralık 2007







Disconnected !


Nasıl anlatayım ben sana güzelim be şimdi
küçük ayının büyük ayıdan korkmadığını
kutup yıldızının hiç üşümediğini kuzeyde
bulutların içip içip kendi aralarında kavga ettiklerini
martıların yüzlerini niçin rüzgâra döndüğünü.


Şimdi ben sana nasıl anlatayım be güzelim
deniz kestanesinin dikenini çıkartmanın usulünü
oturmuş bütün gün web sayfası çeviriyorsun
sizin internet sitesinin bekçisi
versen sigarayı
bayram etmez ki
bizim yazlık sitenin bekçisi hüseyin gibi.

Uğur Koçlu



4 yorum:

TugCe dedi ki...

Kesinlikle bayıldım ben buna..Yeni nesil daha da kötü :( Biz en azından sokakta oynardık, bilirdik düşmek, kuma dolanmak ne demek kumsalda olmadan..

gaykedi dedi ki...

@tugce evet biz bir önceki nesiller, mahalle ve sokak kültürünün son demlerine yetiştik, bu yeni nesil tamamen bilgisayar oyunu, avm (alışveriş merkezi, msn, icq, chat ve web nesili.

gay_yor dedi ki...

yeni nesil bilgisayara göre ayak uydurarak yaşıyor hayatını..bir çocuğa sorsan körebe oynuyomusun diye one der aval aval bakar suratına bilmiyo ki çocuk ne yapsın çevresindeki arkadaşlarıda bilgisayarda sörf yapmaktan avallamışlar..ama bilgisayardan bir oyun sorsan hee onu biliyom der mesela..cafelere dışardan şöyle bir bakın çoğu çocuk..neyse umarım körebelr saklambaçlar yine düşer akıllarına.

gaykedi dedi ki...

@gay-yor tabi ki bilgisyarda oyunda oynayacak çocuk ama oyunlardaki şiddet, şu adam öldürüp durmaklar akşama kadar, bunun çok sağlıklı birşey olduğunu zannetmiyorum, ha birde çocuk saatlerce oynuyor bunu aile çocuğuna sahip çıkmıyor :(