08 Aralık 2007






Cumartesi Neşesi !


Bir rahibe günah çıkartmak için kardinal'in yanına gidiyor.

Rahibe: -Benim hayatımda bir erkek var, ama orospu çocuğunun teki diyor.

Kardinal soruyor: -Neden ona orospu çocuğu diyorsun?

-Çünkü o benim yanağımı okşayıp, beni öpüyor.

Kardinal, rahibenin yanağını okşamış ve öpmüş sonra sormuş:

-Böyle mi?
-Evet!

-Bu ona orospu çocuğu demeni gerektirmez kızım!











-Ama o benim elbiselerimi çıkartıp vücudumu da okşayıp öpüyor.

Kardinal rahibenin elbiselerini çıkartmış ve bir süre sevişmişler.

Sonra rahip yeniden sormuş: -Böyle mi? -Evet! -Ama bu da ona orospu çocuğu demeni gerektirmez.

-İyi de peder, sonra bir güzel beceriyor beni. Kardinal bunun üstüne rahibeyi beceriyor ve tabii ki soruyor;

-Böyle mi? -Evet diyor yeniden rahibe.

Kardinal: -Bu da ona orospu çocuğu demen için yeterli sebep değil. Rahibe bu sefer bağırıyor:

-Ama o AİDS'liymiş.



7 yorum:

zoitsa dedi ki...

rahip: -vay o......çocuğu!!

gaykedi dedi ki...

@zoitsa aman orospu çocuklarına dikkat, aids falan yani :)

gay_yor dedi ki...

kardinala bak be böylemi böylemi ayaklarına rahibeyi götürmüş:)adamın aıds li olduğunu söylesiydi daha önceden yani onu nasıl anlatıcaktı çok merak ediyorum doğrusu:)

zoitsa dedi ki...

zaman kötü hesabı:))

Mobius dedi ki...

Ben seviyorum bu rahipleri,hacıları,hocaları falan. Alem oluyorlar :)

Adsız dedi ki...

ya gaykedi konuyla alakası yok ama ben bu yavşaklar yazındaki sunucuyu merak ettim ve ayrıca tahminim var şebnem kısaparmak olmasın bu sunucu..şiir okuyan ve baya yağları fışkırmaya başlayan bi bayan o bilmem ama oğlu özel üniv.e gidiomu kızlara yavşıomu?

gaykedi dedi ki...

@gay-yor bu hacı, hoca, kardinal falan takımı daha bir abaza oluyor yahu :)


@zoitsa zaman kötü, prezervatif önemli :)


@mobius alem olmasına alemlerde, tehlikeli de olabiliyorlar pek :)


@isimsiz hiç kadın programı izlemediğim için kim kimdir falan doğru dürüst bimiyorum, inan ben bir tahminde bulunamayacağım, belki başka arkadaşlar tahmin konusunda yardımcı olabilirler bize :)