04 Aralık 2007






Azcuk da Bize !


Geçen gün okuduğum kapitalizm ile ilgili bir yazıya yorum yazarken aklıma düştü; vahşi kapitalizme en bilinçli, örgütlü ve sert muhalafet, gene o çok eleştirdiğimiz batı toplumlarından geliyor arkadaşlar bilmem farkında mısınız bunun?...

Bir arkadaşımın, Türk devletinin Almanya'ya gönderdiği ilk kadın öğretmenlerden olan annesiyle sohbetimizde, Alman mühendisler, müdürler işe bisikletle gelirken bizim Türk işçilerin ilk fırsatta araba alıp işe arabayla geldiklerini milletin onlara güldüğünü anlatmıştı bana, yani ortada doğu toplumlarının özellikle, azcuk da biz tükedelümm demesi ve bir görgüsüzlüğü var sanki. (belki bu Arap'ların, Türk'lerin, Hintli'lerin, şatafat ve gösterişe, lüks ürünlere olan çılgın merakını ve dünya sorunlarına olan duyarsızlıklarını açıklar birazcık)

Lafı toparlayayım; Tanrı her dinden, ırktan, milletten duyarsız, hayvanlaşmış, kendini tüketime kaptırmış insanları bildiği gibi yapsın!...Amin...



4 yorum:

herackles dedi ki...

gecerken ugrayayim dedm.
Oyle yogunum ki 2 satir bile yazamaiyorum ama sagolasin; yine bana "muhalefet" edecek bir yazin var :)

Hic Turkler dunya sorunlarina duyarsiz olur mu? Yapma allahini seversen... Yani bu genellemeyi 3-5 senelik cumhuriyetin yozlasma donemine bakarak yaptiysan olmamis diyecegim. Zaten baska turlu neye gore yaptigini da anlamadim :)

gaykedi dedi ki...

aman da aman, kimleri görüyoruz aramızda, siz yaşıyor musunuz efendim, hemen dediklerine cvp vereyim en bilinçli, örgütlü ve sert muhalefetten bahsetmeye çalışıyorum sevgili herackles ha birde doğu toplumlarında daha bir musallat olan gösteriş şatafat kültürünü anlatmak istedim, ama pek anlatamadım galiba :)

rosebahar dedi ki...

yok yok anlattın sewqili kedicik :))

doğu kültürlü insanlar özellikle türkler! mal ve yedikleriyle övünürler!!

hilton'a da fitness yapmayı görgü, lüx cafelerde kahvaltıyı kültür sayan arkadaşlarım o kadar çokki!! anlatamam...

protest... protest!!

KOCAMAN KOCAMAN ALKIŞ SANA!!! :)

gaykedi dedi ki...

sevgili rosebahar görgüsüzler hepimizin etrafında dolu be canım :(