24 Aralık 2007








Askerde Seks !


Büyük keneleri andıran komutancıklar, ellerini arkalarında kavuşturmuş, "bir erkek için hırsızlıktan daha şerefsiz bir şey varsa, o da ibneliktir !" nârâları atarken asker taburlarına - diplerine kadar girmiş; ama hiçbirinin farkında olmadığı bir casus, bir düşman; hatta bir virüs gibi hissedersiniz.

İşte oralarda dizilidir yurdun dört bir yanından gelen genç oğlanlar, aralarında çatal kaşık bile tutmasını bilmeyenler. öyle güzellikte olanları vardır ki rapraprap diye adım atarken şaşırıp, postalınızı havada unuttuğunuz olur - öyle bir gülümseyenleri vardır o oğlanların; parlak dişleriyle ölüme dair bütün düşünceleri yokeden, bir ışık hüzmesi gibi vücudunuza inen ve sizi en derininizden çıldırtan.











İş bu ya; bir de onlarla banyo yapmanız gerekir. onlarla uyumanız. en mahrem yerlerini görmeniz, en mahrem hâllerine her sabah şahit olmanız. bu ne çile, bu ne ızdırap !


* Homoloji'de "askerde seks" başlığına, kalemi ve yüreği pek bir kuvvetli, feral child arkadaşımızın yaptığı yorumdan alınmıştır.



12 yorum:

anahtar dedi ki...

öncelikle selam
hemen belirtim gay'liğin tıpkı lezbiyenlik gibi bi psikolojik hastalık oldugu görüşünde olanlardanım.neyse bu konu çok su götürür. yine de saygı duymak lazım.
anlaşılan o ki türkiyede de gay nüfus hiç azımsanmayacak kadar fazla.devletin bu konuda da gay'lere askerlik zorunluluğu getirmemesi çözümlerden biri eminin o zaman da en delikanlı adamlar bile gay'im diye kaytarmaya çalışırlar.
bu blog,her ne kadar tasvip etmesem de galiba bundan sonra takip edeceğim bloglardan biri oldu.

gaykedi dedi ki...

@anahtar eşcinselliğin hastalık olduğuna en çok din adamları karşı çıkıyor, çünkü eğer bu bir hastalıksa, eşcinseller eşcinsel olmakla günah işlememiş oluyorlar :)

gay_yor dedi ki...

gaykedim kesinlikle katılıyorum sana bu doğuştan gelen bi şeydir..ve ben gayliğimle gurur duyorum..can dündarın bi yazısını blogumda yayınladım..ondada geçtiği gibi homoloji bi hastalıktır ve tedavisi mümkündür..ANLAMAK

gaykedi dedi ki...

@gay-yor dilin, kalemin pardon kalvyen feci sürçmüş, homolojide bir hastalıktır homofobi de :)

ben eşcinselliğimle gurur duymuyorum ama utançta duymuyorum, bu herkesin başına, çoluk çocuğuna gelebilecek bir insanlık hali, doğanın (tanrının) bir çeşitliliği.

gay_yor dedi ki...

zaten homofobi yazıcağıma yanlış yazdım tüh dedim:)ama yorum çoktan gitmişti:)değiştiriyorum homofobi tabiki tamamıyla bi hastalık

gay_yor dedi ki...

gaykedi bide şunu eklemek istiyorum ben gurur duyuyorum bunu hayatımın sonuna kadarda söylicem çünkü gay olmasaydım erkek arkadaşımı tanıyamazdım diyedüşünüyorum iyiki böyleyim ve iyiki sevgilim o

anahtar dedi ki...

@gaykedi din adamlarının bu konuda ne dedikleri hakkında bişey bilmiyorum. belki de öyledir ama madem din işin içine girdi:dinde eşcinselliğin(erkeklerin kadınlara, kadınların da erkeklere benzemesi) kıyamet alametlerinden biri olarak bilinir.kimseyi suçlamak gibi niyetim yok.muhakkak kıyamet olacak ve yüzlerce yıl öncesinden söylenmiş bu alametler birilerinde görülecekti.bunlar siz olmuşsunuz.
saygı duyduğumu belirtmek isterim... :)

gaykedi dedi ki...

@gay-yor :)


@anahtar dünyada eşcinsel oranları 2 bin sene öncede aynıydı, bin sene öncede, hemen hemen tüm toplumlarda da görünme yüzdeleri aynı, son zamanlarda artmış gibi göründüğüne bakma sadece insanlar insan hakları ve demokrasi kavramlarının biraz gelişmesi yüzünden daha az saklıyorlar :)

mesela türklere göre avrupa çok toptur, ama gerçek öyle değil işte yapılan ciddi araştırmalar kadın-erkek iilşkilerinin kısıtlandığı arap ve doğu toplumlarında eşcinselliğin birazcık daha tetiklendiğini hatta birazcık daha fazla olduğunu gösteriyor, yani anlayacağın avrupada çok gözükmesinin sebebi kimsenin bunu saklamaması bizim gibi toplumlarda ise herşeyin muntazam bir gizlilik içinde yaşanması sanki eşcinselleri azmış gibi gösteriyor :)

querelle: dedi ki...

merhaba "anahtar",

yazıda bahsedilen "feral child" benim ve yazı bana ait - sevgili gaykedi izin verirse sana birşeyler söylemek istiyorum.

kıyametin alâmetlerini arıyorsan, şu bahsettiğiniz "en delikanlı adamlar"dan daha ötesine bakmana gerek yok.
hani şu hayatı "kurtlar vadisi" zanneden; "beğenmediği" şeylerin
ayağına kurşun sıkan, siyah ceket-beyaz gömlek-kirli sakal kombosu herifler.
dünyada onca sefillik, açlık ve savaş varken; eşcinselleri bir "kıyamet alâmeti" olarak görmen de inanılır şey değil.

evet, askerde birkaç defa beraberliğim oldu.
ve -ne tuhaftır ki- o insan da şu bahsettiğiniz "en delikanlı" adamlardandı.
o kadar delikanlıydı ki; beni defalarca tutkuyla öpmesine rağmen (o kadar ki zevkten bacakları titrerdi); her beraberliğimiz sonrası pişmanlık krizlerine girer, ama bir hafta sonra yeniden kapımı çalardı.
yani o kadar delikanlıydı ki; kendi arzularını, içgüdülerini reddedecek kadar korkak -
gerisini sen hesap et.

hayat baş döndürücü bir çeşitlilikken - herhangi bir şey için "%100" demek biraz "kahve ağzıyla fikir yürütmek" olmuyor mu ?

iyi günler -

not: ayrıca bizi "onaylayıp", bize "tahammül ve hoşgörü" göstermeden evvel; bizim sizleri onaylayıp onaylamadığımızı sordunuz mu hiç ?

anahtar dedi ki...

"querelle"
Öncelikle selamlar.
Şunu hemen belirteyim ki insanların cinsel tercihleri beni hiç mi hiç ilgilendirmiyor. Bana sadece saygı duymak düşer.
Sanırım sen beni baya bi yanlış anlamışsın.Benim kıyamet alametlerini aramak gibi bi derdim yok. Konu eşcinsellikken ve gaykedi dinden konu açmışken eşcinselliğin bi kıyamet alameti olduğunu söyledim. Bu demek değilki TEK kıyamet alameti bu. Tabiki değil.
Demişsinki;"dünyada onca sefillik, açlık ve savaş varken; eşcinselleri bir "kıyamet alâmeti" olarak görmen de inanılır şey değil." Ben, konumuz eşcinsellikken diğerlerinden bahsetmek istemedim. Bu saydıkların da kıyamet alametlerinden sayılabilir. Bunun yanında küresel ısınma, dünyanın her geçen gün daha da yaşanmaz bi yer olması da kıyametin yaklaştığına yorumlanabilir. Hem zaten nette kıyamet alametlerini araştırırsan eşcinselliğin de bi alametlerden biri olduğunu göreceksin.Yani bu senin söylediğin gibi inanılması zor bişey değil.
Askerlikte neler yaşadığın sadece seni bağlar. Cevap olarak 1. paragraf aynen geçerli.

Son olarak notuna gelirsek, benim cinsel tercihi ne olursa olsun, cinsel hayatlarını SEVİYELİ şekilde yaşayan insanlarla bi "tahammül ve hoşgörü" sorunum yok. Konu birilerinin başka birilerini onaylamak falan da değil. Hem eğer öyle olduğunu düşünürsek 90%'ı (oranı salladım) heteroseksüel bi toplumda eşcinsellerin diğerlerini onaylamadan önce onay görmelerini beklemeleri daha mantıklı olur (lütfen çarpıtmayalım bu sadece querelle nin bahsettiği ONAY konusu için geçerli).
Hem zaten insanların karşı cinsleri onaylamaları ya da onlardan onay beklemeleri çok gereksiz, saçma.

iyi günler.

querelle dedi ki...

tekrar selam "anahtar",
cevabın için teşekkürler.

bilirsin; insan bazı şeyleri ancak kendi başına ya da bir şekilde yakınına yöresine geldiğinde anlar.
ben insanların konuşarak anlaşamadıklarını düşünenlerdenim.
o yüzden sadece yanlış anlaşılmış kısımlara açıklık getirmek istiyorum.

eşcinselliği tek alâmet olarak gördüğünü kastetmemiştim. tabii ki dünyada birsürü şey olup bitiyor.
ama benim kastettiğim başka bir şeydi ve hâlâ geçerli -
bir açlık, savaş ya da salgın ile eşcinselliği nasıl aynı kefeye koyabilirsin ?
eşcinsellik bir tercihtir.
bahsettiğin diğer bütün alâmetler ise insanların üzerine çöken, onları zedeleyen; hatta öldüren şeyler.

eşcinsellik aşktan, arzulardan doğan bir şeydir.
yani bizler kimseye tecavüz etmiyoruz, kimseyi zorlamıyoruz...
insanlar isteyerek sevişiyorlar.
yaşadıklarımız mahrem alanlarda kalıyor; tıpkı sizinkiler gibi.
bunun nesi kıyamet olabilir allaşkına ?

son olarak da -
azınlık olmamız onay görmesi gereken kısım olduğumuzu göstermez. eminim çoğunluğun yanıldığı birçok olay düşünebilirsin eşcinselliğe gelene dek...ki o oranlara hiç bakma bence; evli çocuklu, hatta takkeli, hatta postallı birçok eşcinsel tanıyorum.

ama bekâretini bırakmış kadınlarımıza "çürük", "patlak", "bozuk" gibi isimler takan toplumumuzda; tabii ki saygı görmeyi beklemiyorum.

ben eşcinselim; ama ondan da önce bir insanım.
ve cennet varsa, bahse girerim; onun bunun ayağına kurşun sıkan, canı istediğine hakaret eden, canı istediğini döven bütün o "delikanlı" adamlardan önce beni alırlardı cennete.

ha onlar cennete gidiyorsa; ben cehennemi seve seve kabul ederdim zaten...

sevgiler -

not: cennet-cehennem olgusuna inanmıyorum, örnek olarak kullandım sadece.

anahtar dedi ki...

Bu söylediğim alamet konusu benim şahsi fikirlerim değil ki, yani eşcinselliğin kıyamet alametlerinden biri olduğu düşüncesi bana ait değil, dinde bahsi geçen bişeydi. Diğer kıyamet alametleri içinde en masumu eşcinsellik belki ama bu hala kıyamet alameti olmadığını göstermez. Küçük bi araştırmayla görülebilir.

Dediğiniz gibi cennete yada cehenneme gitmek o kadar garipki. Günde 5 vakit yüzlerini secdeden kaldırmayanların çoğu gösteriş için yapıyolar(gibi geliyo bana).Bahsi gelmişken küçük bi hikaye anlatim. Vakti zamanında geçimini bedeniyle sağlayan bi kadın çölde dolaşırken,bi kuyu kenarında susuzluktan ölmek üzere olan bi köpeğe rastlar. Tabi köpek kuyudan su alamamaktadır. Kadın köpeğe çok acır ve ayakkabısıyla kuyudan su çeker köpeğe içirir, hayatını kurtarır. Bu olayı duyan Peygamberimiz o kadının cennetlik olduğunu müjdeler. Yani bu işler gördüklerimiz dışında iç dünyamızla ilgili şeyler.

Zaten dinde eşcinseller cehennemlik denmiyor ki, sadece kıyamet alameti olduğundan bahsediliyor.Kimin haddine kimin cennete girip girmeyeceğine karar vermek.

Ama meğer cennet-cehennem olgusuna inanmıyorsunuz o zaman kıyamet alametiymiş, değilmiş sizin için hiç önemli olmaması gerek bence. Bu da kişisel tercihiniz.

sevgiler, saygılar...