12 Kasım 2007







Köle ve Anne !


İnsan göğsünden çıkan korkunç bir çığlık yükseldi ve sessizlik çöktü, havayı titretti….Köleyi kamçılıyorlardı. Kibirli Ispartalı, soğuk ve aşağılayıcı gülüşüyle, üstüne dökülen acımasız darbelerin altında, acıdan kıvrılan insanı izliyordu.

Köle ölümü hak etmişti. Kanlı et parçaları uçuşuyordu ve fışkıran kanlar yakında duran ağaçlara serpiyordu. Kölenin genç, güçlü ve güzel bedenini, şekilsiz kanlı birkitleye dönüştürdüler. ”Onu köpeklere atın”, diye emretti hanımefendi.

Asırlar geçmiş ve zavallı kölenin ve acımasız hanımın ruhları birçok yeni yaşamdan geçmişler. Ve sonunda, ödeme saati gelmiş. Tezahür etmemiş Bilgelik, acımasız hanımın ruhunu anne bedenine ve zavallı kölenin ruhunu da oğlunun bedenine göndermiş.










O tek çocukmuş ve onun üzerine tüm derin ve nazik anne sevgisi odaklanmış.O, annesi onu emzirmek istediğinde,zayıf elleriyle anne memesini iter ve annesi onu sevip öpmeye başladığında yüksek sesle ağlarmış.

Zavallı anne yavrusunun hasta olduğunu düşünürmüş ve onu en ünlü doktorlara götürürmüş,fakat hiç kimse ona, onun için dünyanın tüm hazinelerden daha değerli olan bu küçücük cılız bedende neler olduğunu söyleyemiyormuş. Çocuk büyümüş ve diğer çocuklardan daha da farklı olmuş.O, somurtkan ve sessizmiş, yaşıtlarının neşeli ve gürültülü oyunlarına katılmaz ve saatlerce yalnız ve düşünceli otururmuş.

Anne,ona bakınca acı çekiyormuş,fakat ne onu sevmesi, ne ona aldığı ilginç oyuncaklar dikkatini çekmez ve o soğuk ve kayıtsız kalırmış,ve hiç kimseden,annesinden kaçtığı kadar iğrenerek kaçmazmış ….



”Nefret nefretle söndürülmez, nefret sadece Sevgiyle söndürülür .”
Aleksandır Danov (Rusçadan çeviren : Zehra Usanmaz )


4 yorum:

gay_yor dedi ki...

mrb gaykedi ben uzun zamndır sitene bakıp yazılarını büyük bir zevkle okuyorum ve devam edicemde iyiki varsın demeden de geçmek istemiyorum..babana açılmalarını bi gece vakti ailemden gizli okumuştum..ailemden gizli diorum çünkü sayfana bile ailemden gizli giriyorum baba konusunda çok şanslısın..tabi bende şanslıyımdır ama ömrümün sonuna kadar ona açılamamnın üzüntüsünü yaşıcağım..neyse tekrar tekrar başarılarının sürmesini diliyorum

betus dedi ki...

Dünya bunun etrafında dönüyor sanki karma gibi...Yaktığın her canın karşılığında senin canın yanar mutlaka...Ama her bedel ödenip bitmeli sanki.Ömür boyu sürmesi çok ağır gibi...

Mobius dedi ki...

Ne kadar ilginç birşey.Başa döne döne tekrar okudum...
Teşekkürler bunu paylaştığınız için:)

gaykedi dedi ki...

@gay-yor

size birşeyler verebildiğime, en azından moral olarak yardımcı olabildiğime çok sevindim, herşey gönlünce olsun....


@betus

haklısın bu hikayede doğru kelime "karma"....


@mobius

beğendiğine sevindim, eğer tanrı varsa reenkarnasyonda olmalı, yoksa taşlar mantıklı düşünüresen yerine oturmuyor :)