05 Kasım 2007







Facebook & Fastfood !


Ürküyorum: günümüzün yeni modası, buluşma / kavuşma noktası facebook bile ses olarak fastfood'u çağrıştırmıyor mu?

Geride kalan, ancak yine de bize ait olanla, yeniden bir araya gelebilmek bile, alelacele yapılacak bir "iş" miş gibi lanse ediliyor. Yarattığım, sahiplendiğim, koruduğum, uğrunda savaştığım değerleri, bir arama motorunun insafına mı bırakacağım demeli insan?!

O milyonlarca mail adresi arasında, ilkokul öğretmenimin ya da lisedeki edebiyat hocamınki yer almıyorsa, onlar mı çağdışıdır, yoksa biz çağdaşlığı başka zeminde bir simya mı sanmaktayız!?












Yukarıdaki satırlar Küçük İskender'den şimdi birazcık da Kaan Sezyum çatlağından devam edelim;

"Facebook şu sıralar plazalarda tavan yaptı. işi gücü mail forvetlemek olan tüm internet tırtoları facebook'ta birbirini ısırıyo, bira-mira yolluyo, zaten demin baktım
Polat Alemdar adında 19 kişi var. ben daha fazla olur diye düşünüyordum"...



Herneyse dostlar Msn bile kullanmayan birisi olarak, (cok dikkat dagitici birsey lanet olasıca, nadiren aciyorum ve bir bakiyorum en az bes tanidigim orada, hadi onunla selamlas, buna laf yetistir, şuna slm vermezsem ayıp olur falan derken, vakit kaybettiğim gibi pencereler arasinda aptal oluyorum ve Msn'yi aptal birsey ilan ediyorum, ya da ben aptalim) sms ve mail bana yetiyor şimdilik fazlasıyla, bu arada pek çok dostumun Faceebook'a gelin ısrarlarını şimdilik görmezden geliyorum :)


9 yorum:

Neverland dedi ki...

haklisiniz, insan basta kendini sanki ciplakmis ve savunmasizmis gibi hissediyor ama ilkokuldan bir arkadasinizin sizi bulmasi kadar da guzel birsey yok...Bir de sonrasi icin guvenlik ayarlarini arttirabiliyorsunuz...

Elif dedi ki...

Msn hakikaten abuk birsey! Ben facebook'ta yeniyim ama ortaokul arkadaslarim beni buldular ve dogrusu ben sevindim. :o) Dunyadaki hersey gibi, bunu da dogru durust ve iyi kullanmak mumkun herhalde. Tabii vampir bilmemne davetlerini atlatiyorum hep. O bolumler aptalca.Bence.

www.elifsavas.com/blog

gaykedi dedi ki...

yaa dostlar iyi hoş da, Küçük İskender'in dikkat çektiği nokta çok ilginç, asıl mesele belki de sonradan karşılaşmamıza çok sevineceğimiz arkadaşlarımızla, dostlarımızla bağlantıyı koparmamak ve onunla tekrar bir araya gelme olasılığımızı bir arama motorunun insafına bırakmamak, işin en doğrusu :)

herseydenbiraz dedi ki...

Msn'in tek işe yaradığı yer iş yeri. Dosya gönderirken alırken çok pratik oluyor. İşte bu kadar. Bunun dışında ben de gıcık oluyorum.
Gaykedicim, bu arada cok özlemişim blogunu. Valla son bir aylık yazıyı bir çırpıda okuyuverdim... :-)

gaykedi dedi ki...

himm msn bu konuda işe yarayabilir doğru, dosya boyutunda ust limit ne kadar acaba? bu arada bir aydir nerelerdeydin yahu :)

Icha dedi ki...

feysbuk davetlerim tavan yapınca sanırım bi ben eksiğim diyerek o arama motorunda adımın geçmesine müsaade ettim ister istemez, sonra pişman oldum, kendimi niyeyse çırılçıplak hissettim o platformda bi an, bi süreliğine dondurdum olayı, fakat sonrasında birlikte doğup büyüdüğüm ve şehir değişikliği nedeniyle yıllar içinde yitirdiğim dünyadaki ilk arkadaşımla buluşunca aslında benim adıma güzel bişey olduğunu kabul etmeme sebep oldu.. Önceleri evet belki öyleydi, ama gerçekten senelerdir ulaşmaya çalıştığım birini bana kazandırması sanırım bu konudaki fikrimi biraz da olsa değiştirdi.. Msne gelince evet msn kdr zaman yiyen birşey yok..!
sevgiler kedicim..

gaykedi dedi ki...

@icha

facebook'un tek artısı şu eski arkadaşları bulma konusunda galiba, ama ben genede en iyisi bu işi facebook'a bırakmamak, arkadaşlarımızla, dostlarımızla bağlantıyı koparmamak diyorum :)

Nickfallin dedi ki...

İnsanların birbirine bira resmi göndererek eğlenebilmesi çok enteresan bence. Ama normalde biri telefon açıp sorsa vermeye çekindiğimiz bilgileri Allahın Amerikalısına nasıl verebiliyoruz o daha enteresan.

Ben bazen böyle oturur bütün gün şaşırırım, size denk geldi kusura bakmayın. Bak bunu yazmam da enteresan mesela...

gaykedi dedi ki...

@nickfallin

facebbok'un elinde çok değerli istihbarat bilgileri olduğu söyleniyor, yani sonuçta ortada milyonlaraca insan söz konusu!