25 Kasım 2007







Büyü !


Ben okumuş yazmış, üç beş dil bilen nice insanların büyü peşinde koştuğunu biliyorum..Şimdi oturup memleketin ünlülerinden bir liste yapsam, ertesi gün Türkiye havaya zıplar..

Beğendiği mankeni kendine âşık etmek için büyücüye giden üst düzey yönetici mi ararsın..Yoksa kocayı kendine bağlama veya kaynanayı pasifize etme büyüsü yaptıran üç dilli sosyetik mi..

Sorunlarımızı bu kafayla çözeceğiz, Avrupa Birliği’ne de bu kafayla gireceğiz inşallah.. Tabii sağlam bir büyücü bulursak.. Selahattin Duman



9 yorum:

Elif dedi ki...

Benim bildigim kadariyla, Muslumanlik buyu oldugunu soyler. Yapmak gunahtir ama buyu bozmak icin, korunmak icin dualar vardir. O zaman, aslinda gulecek birsey yok. Hem uc dille ne alakasi var? Arapca bilmek yeter! :oP

www.elifsavas.com/blog

gaykedi dedi ki...

@elif

ah şu dinler meselesi, hiç girmiyorum çıkamam yoksa :)

rosebahar dedi ki...

oda birşeymi???
3 dil bilen,2 üniverste mezunu, doktarasını tamamlamış, biyokimya uzmanı arkadaşım bizzat arapça bildiği için büyülerini ve muskalarını kendisi hazırlar!!!!
neme lazım, büyücülere güven olmaz der!!! :)))))))))

Elif dedi ki...

Uslu durucam. Soz.

www.elifsavas.com/blog

gaykedi dedi ki...

@rosebahar

arkadaşın hangi üniversite mezunu yaa el-ezher falan mı :)



@elif

az önce bir yorum sildim, gay'lere ve onların dostlarına "lut kavmi" falan diyerek laf sokmaya çalışan, birde "ah şu dinler" derken çoğul eki kullanmama kafayı takan, neden böyle demişimki çünkü gerçek din bir taneymiş, kendi dininden bahsediyor tabi denyomuz, al gene girmiş olduk ucundan kenarından :)

Elif dedi ki...

Benim sucum! Kasiyan benim.

:o(

Lut Kavmi miymissiniz? (Aman ne zor bir cumle oldu, bir kere soyle bak!)Lut Kavminden miymisim? O ne yapiyormus gey sitede? google'a gay diye yazmadan nasil bulmus bizi???? ;o)

Bak simdi, buna cevap yazacak, sen sileceksin.... Dersimi almiyorum ben. Lut'umda guzel guzel otursam agzimi acmadan!

www.elifsavas.com/blog

gaykedi dedi ki...

bizler rahat duramayız, rahat kesinlikle batar bize :) geçen gün osman börütecenin blogunda ekşisözlüğe musallat olan abaza gençlerin aynı zamanda her nedense ortalamadan daha fazla faşizan eğilimler taşıdığını tartışıyorduk, senkronize işler yani anlayacağın bunlar elif'cim :)

rosebahar dedi ki...

hayır, ODTÜ ve ÇUKUROVA ÜNV. MAALESEF!!!!

gaykedi dedi ki...

@rosebahar a a a ne diyem bilemedim, kocaman bir yuhh iyi gider aslında galiba :)