10 Kasım 2007






Ayı Dostlarıma Özel,
Cumartesi Neşesi !


Yakışıklı, boylu poslu bir çoban dere kenarında koyunlarını otlatırken, mayosuyla güneşlenen, şehirli pek şeker, pek parlak bir delikanlı görmüş, dayanamamış tecavüz etmiş.

Şehirli delikanlı soluğu jandarma da almış. Jandarma çobanı yakalamış, getirmişler karakol da ifadesi alınıyor, delikanlımız demiş ki: "Senin gibi bir erkek ben asla görmedim, şikayetci olmayabilirim, ama benimle birlikte şehire gelip, benimle yaşarsan"..

Çoban demiş "Ben nasıl gelirim, koyunlar var, annem de hasta gelemem" Delikanlımız ısrar etmiş, "Gelmezsen seni hapse atacaklar" Çoban sonunda demiş ki; "Benim bir kardeşim var, o da bekar onu alıp götür" Delikanlımız sormuş; "O da senin gibi mi? yani güçlü kuvvetli bir erkek mi? " Çoban "Valla bilmiyorum ama 2 sene evvel bir ayıya tecavüz etmişti, ayı 2 senedir ona dağdan bal getirir."



* Ayılar ve ayı severler; dünya eşcinsel hareketinde önemli bir yere sahip, kas, kıl, kirli sakal ve hatta biraz göbekli, iri kıyım bir vücut yapısını ve erkeksi davranışı seven bir oluşumdur, anlayacağınız metroseksüel grubun tam zıtdı yani, merak edenler blog dostum İçimdeki Ayı'ya "şuradan" bakabilirler.


9 yorum:

rosebahar dedi ki...

nedendir bilinmez ya! ayı tabirli erkekler her daim ilgi görür.... bu arada zavallı ayıcıklarada hakaret sayıyorum =)

ncc dedi ki...

bloğunu yeni gördüm,anasayfayı okuduktan sonra arşive girdim ve birçoğunu okudum.vaktim oldukça diğerlerini de okuyacağım...
blogunda yer alan
yazılar,makaleler,fıkralar gerçekten çok ilginç ve dikkat çekici şeyler.bildiğimi sandığım şeyler farklı şekilde karşıma çıktı sanki,kimi zaman gülümsedim,kimi zaman evet aslında gerçekten de öyle dedim...tekrar görüşmek üzere.sağlıcakla kal..

gaykedi dedi ki...

@rosebahar

acaba bu ayılar olumlu manada mı gözüne batıyor, yoksa olumsuz manada mı :)


@ncc

teskkurler, insanlara birşeyler verebildiğime çok sevindim :)

rosebahar dedi ki...

haha....... =)
olumsuz elbet... yanımda çalışan metroseksüel kılıklı meslek uzmanı ve içinde yaşattığı en vahşi ayı patenti...

içim acıyor sevgili kedi........ :'(

gaykedi dedi ki...

@rosebahar

himm ilginçmiş metroseksüel ayılar konusu :)

Nickfallin dedi ki...

Elinde bal kavanozu ormandan koşa koşa gelen mutlu bir ayı canlandı kafamda, güldüüm güldüüm güldüüm....

Soracaksınız tabi ayı kavanozu nerden bulmuş? Ne bileyim ayı da bakkala çakmış, bakkal da ona getiriyordur belki de...

gaykedi dedi ki...

@nickfallin

ohoo, ormanda işler bayaa karışmış yahu, kim kime dum duma :)

Adsız dedi ki...

blogunuzla bildirgec sayesinde tanıştım,şu ana kadar katılmadığım bir görüş veya yazıya rastlayamadım.Hayat görüşü olarak siz ve sizin gibi hümanist insanlara ihtiyacımız var..Yeni yıla yazılarınızla giriyorum..Alıntı yaptığınız yazarları da takip etmeye çalışacağım..İyi yıllar.Ancak bu yazıya kadar okuyabildim,o yüzden bu yazıya yorum yazıyorum,yoksa valla ayıyla bi alakam yok..:))

gaykedi dedi ki...

hümanist olarak nitelemen güzel, ok tamam ayılarla alakan yok ama dünyada hele bu ülke de yaşayan herkesin ayılarla alakası kesin vardır diyorum ben :)