16 Kasım 2007






Ananı da !


Sevgili Elif'in "Freud Olsa Kafayı Yer" başlığına yaptığı şu yorum; ...."Ben bir jinekolog taniyorum, ilk gece yanlis yerden iliskiye girmeye calisip kadınlara feci zarar verenler, hamile kalamiyorum diye, yaralanmis idrar deliklerini gosterenleri, bana anlatan "..... aklıma bir fıkrayı getirdi;

Gariban ve cahil bir köyde, yeni evlenen bir delikanlıya, babası, düğünün ertesi sabahı, gerdeğin nasıl geçtiğini sorar. Tüm gece göbek deliğinden ilişkiye girmeye çalışan çocuk, babasına ne yaptıysa beceremediğini söyler...Babası gelini alıp, hemen okuyup üfleyen bir hocaya götürür...hoca bir gece bende kalsın ben hallederim der...

İki gün sonra babası çocuğuna, bu sefer oldu mu diye sorar, yaptığı seks çok hoşuna giden delikanlı sırıtarak cevap verir, "Baba süper bir delik açmış hoca, çok beğendim, yalnız biraz aşağıdan delmiş galiba"....Babası söylenir "O şerefsiz hoca ananı da çok aşağıdan delmişti !"...



5 yorum:

Adsız dedi ki...

valla cehalet bu cehalete birilerinin durdemesi gekiyor..kızlarına bir türlü veremedikleri değer yetmiyormuş gibi..bi de cahillktenkurtulamıyorlar..üzülüyorum cahil insanların ellerinde ezilen kızlara..

gaykedi dedi ki...

cahillik erkeğide eziyor ama kadını daha bir etkiliyor tabi...

Okan Yüksel dedi ki...

Keşke bunlara gülüp geçecek, böyle de şey mi olur diyecek kadar uygar bir toplumda yaşasaydık. Bunlara gülmek bir yana, üzülüyorum; çünkü bu fıkranın gerçek hayatta da yaşanabileceğini gazetelerde en yumuşak şekliyle sunulmaya çalışılan haberlerde görüyorum. Bir ülke pek çok faktörle uygar sayılabilir, bence bu faktörlerin arasında o devletin gencine cinselliği ne kadar anlattığı da var olmalı, gencine doğru düzgün cinsel ilişki yaşamayı öğretip öğretmediği de olmalı...

gaykedi dedi ki...

@okan yüksel

cahillik bu ülkenin en önemli sorunlarından biri, tabi buna cinsel cahillikte dahil :(

adonis dedi ki...

komik,daha doğrusu trajikomik,ne yazık ki..