03 Ekim 2007






Tepişen Boğa !


Çekilen film başına en çok sinema eleştirmeni bizde...Elde edilen başarılar ve ekonomi göz önüne alındığında en çok spor yazarı bizim ülkede...

En çok tv kanalı bizde...Milli geliri 5 bin dolar olup bu kadar ekonomi programı başka hangi ülkede var bilmiyorum...Gördüğünüz üzere "sığ sularda tepişen boğalar" gibiyiz.

Mansur Forutan bunları yazmış üzerine alınmasın kendisini severim ama köşe yazarı enflasyonu da var bu ülkede kesinlikle, öyle dandik yazılar yazıyorlar ki onlara 5 bin basacak ne blogcu arkadaşlarım var benim yahu! ben sığ sularda tepişen boğalardan çok "çingene çalıyor, deli oynuyor" diyorum :)


9 yorum:

Friedrich Camus dedi ki...

"Çingene çalıyor, deli oynuyor."

Ahahahahah. Müthiş bir laf bu. Hay eline sağlık.

Musa dedi ki...

Dogru söze daha ne denebilir! Çok begendim.

gaykedi dedi ki...

@camus

bizim ailede çok söylenen bir kelime, yöresel olabilir Friedrich, ama bence de komik :)


@musa

himm, beğendiğine sevindim musa, aslında biraz kara mizah ama :)

DIAGONEL dedi ki...

kuzen .... sen çal ben oyniyim yorulursan ben çalarım sen oynarsın ....


hahaahaaaa...

bu arada kimmiş o blogçu ve taş çıkaran arkadaşlar örnekle bakim merak ettim

ben değilim orası kesinde en azından azim hırs yaparız tanış biriyse ...
o yaptı bende yapıcam leynnn tarzında
:D

gaykedi dedi ki...

@digin-onel

sen olmadığın kesin :)

DIAGONEL dedi ki...

ben ollmadığımı bildiğimiçin örneklemeni istedim ya zaten ...


hadi canım hadii kuzenim hadiiii

bak darallar afakanlar efsunlar geliyo sağdan soldan çatlatma insanıda örnekleyiver hadi tombiş kolorifer dibi kediciğim benim ...

gaykedi dedi ki...

@digin-onel

bliyaal'dan başlamaya ne dersin okumaya :)

DIAGONEL dedi ki...

başladı sayabilirsin

gaykedi dedi ki...

hadi bakalım, sınav yapıcam bak :)