30 Ekim 2007







Tek Boynuzlu
Görünmez Pembe At !



Pastafaryanizm dininin temel şartları;

Eğer Benim Varlığımdan Bahsederken Sofuluk Taslayan, Ben-Senden-Daha-Kutsalım Tipi Serserice Davranışlarda Bulunmazsan Çok Memnun Olurum. Eğer Bazı İnsanlar Bana İnanmazsa, Sorun Değil. Cidden, O Kadar Kendini Beğenmiş Değilim.

Eğer Benim Varlığımı Başka İnsanları Bastırmak, Buyruk Altına Almak, Cezalandırmak, Deşmek, Kaba Davranmak İçin Kullanmazsanız Çok Memnun Olurum. Ben Kurban Talep Etmiyorum, Ve Saflık Dediğin Suda Olur, İnsanda Değil.

Başka İnsanları Yargılamak İçin Nasıl Göründüklerine, Veya Nasıl Giyindiklerine, Veya Nasıl Konuştuklarına Bakma, Yani, insanlara İyi Davran Tamam Mı? Ha Bir De Şunu Kalın Kafalarınıza Sokun: Kadın = İnsan... Erkek = İnsan... Aynı = Aynı... Biri Diğerinden Daha İyi Değildir, Tabi Konumuz Moda Değilse, Zira Kusura Bakmayın Ama Onda Üstünlük Kadınlarda, Ha Bir De Mor İle Fuşya Arasındaki Farkı Bilen Bazı Erkeklerde.

Eğer Başkalarının Bağnaz, Kadın Düşmanı, Nefret İçeren Fikirleriyle Miden Boşken Yarışmaya Kalkmazsan Çok Memnun Olurum. Önce Yemek Ye, Sonra Ne B** Yersen Ye!










Eğer Varlığıma Adamak Üzere Milyon Dolarlık Kiliseler/Tapınaklar/Camiler/Sinagoglar/Türbeler Yapmak Yerine Parayı Daha İyi Amaçlarla Harcarsan Çok Memnun Olurum (İstediğini Seç): Fakirliği Ortadan Kaldırmak, Hastalıklara Çare Bulmak , Barış İçinde Yaşamak, Tutkuyla Sevmek, Ve Kablolu Televizyon Fiyatını Düşürmek.

Ben Karmaşık Karbonhidratlı Sonsuz Kudretli Bir Varlık Olabilirim, Ama Hayattaki Küçük Şeyleri Severim. Bana İnan. Sonuçta YARATAN Benim.

Eğer Etrafta Dolanıp Herkese Seninle Konuştuğumu Söylemezsen Çok Memnun Olurum. O Kadar İlginç Biri Değilsin. O Kadar Böbürlenme. Ayrıca Sana İnsan Kardeşlerini Sevmeni Söyledim, Bu İpucu Yetmiyor Mu?



Pastafaryanizm Fizikçi Bobby Henderson tarafından 2005'te kurulan dindir, Dinin kurulma amacı, ABD'nin bazı yobaz eyalet okullarında evrim kuramına alternatif olarak Akıllı Tasarım konusunun müfredata alınması kararını protesto etmekti. Pastafaryan inancındaki Cennet'te göze çarpan iki nokta vardır;

A) Uçsuz bucaksız bira volkanlarıyla doludur.
B) Bir striptizci fabrikası vardır.

Bu dinin kitabının "Alternatif Bir Görüş" bölümünde,
"Akılsız Tasarım" önerisi getirilmektedir. Bu sav dünyadaki bütün sorunlara bakınca Uçan Spagetti Canavarının ilk yaşamı yaratırken alkollü, dikkatsiz vb. durumda olduğu öne sürer.

(bakınız) "Tek Boynuzlu Görünmez Pembe At"
(bakınız) "Pastafaryanizm"



4 yorum:

ertank dedi ki...

Ben bir din bilirim, o da budur:

http://www.thechurchofgoogle.org/

Aa, bir de Maradona dini var:

http://en.wikipedia.org/wiki/Iglesia_Maradoniana

AAA; şaka gibi! Bugün Maradona'nın doğumgünüymüş!!! Mucize diye buna denmez de neye denir? Santa Maradona!

ertank dedi ki...

Ben bir de bu var diye link gönderecektim, meğerse senin sözünü ettiğin din bu imiş:

http://www.venganza.org/

Güzel rastlantı. Bugün ilahi rastlantılardan gidiyoruz, hadi bakalım. Başıma ya hale inecek, ya da taş düşecek.

morportakal dedi ki...

zamanında baya geyiği dönmüştü pastafaryanizmin ve bu 10 maddeye hayran kalmıştım.

Selma Erdal dedi ki...

Mizah ve akıl bir araya gelmiş, pastafaryanizm doğmuş; bunu da araştırmacı toprağım pisicik arayıp bulmuş...Yönlendirmelerle wikipeida'ya da gittim, ben bu dini çok sevdim...Kesinlikle ülkemizde yaygınlaştırılmalı ve de saygınlaştırılmalı; yükselen yobazlığa karşılık...