25 Ekim 2007






Küresel Sıyırma !


Kesin bana geliyorlar, vee "iyi saatte olsunlar" bu sefer misafir edemeyeceğim kadar kalabalık galiba...Rüyamda iki metre boyunda, kapı kadar bir rahibe gördüm, suratı ablak birşey olsa travesti bu rahibe diyeceğim ama, çok sevimli, pek bir güleç, nur yüzlü birisiydi...Bana emanet verdiği anahtarını istedi, ben de buldum ve ona verdim...

Acaba bu bir işaret mi, sonunda kendime uygun bir din mi buluyorum, bu bir davet mi diye düşünmedim değil, ama Tanrı'ya inanıyorum yeter yaa, böyle hiç bir dine inanmadan free takılmak çok iyi bence....

Bilgisayar gene tamirde, ben kuzenimin kullanmadığı bilgisayarına el koydum, bakalım tamirciden ne absürt haberler gelecek bekliyorum...Çok duygusallaştım son günlerde çook, normalde haber ve tv izlemem ama bilgisayarsız kalınca izleniyor, valla izlerken ağlıyorum, pehhh!



7 yorum:

Elif dedi ki...

Belki yeni bir din baslatacaksindir. :o)

www.elifsavas.com/blog

asliberry dedi ki...

Ben de rüyamda hep peygamberi görürüm, çölde, hep at üstünde olur. Anlattığım tüm arkadaşlarım bana kızar. Görünce söylenmezmiş.

zoitsa dedi ki...

travestiler ablak suratlı mı oluyor diyeceğim ama ayaklanma yaratabilir:))

gaykedi dedi ki...

elif yaa neden olmasın değil mi :)


aslicim ilginç, ama iddia ediyorum kimse benim kadar ilginç rüyalar göremez, bazen Nakhar'ıma anlatıyorum şaşırıp kalıyor :)


sevgili zoitsa, çoğunun suratı ablak ne yapayım yani ben, ablaka ablak diyemeyeceğiz mi yahu :)

DIAGONEL dedi ki...

aa kuzen ben ablakm�y�m deyip yeni bir tart�mam� yartsam acaba?




:D

kuzen �ssledim seniii
cumartesi g�r�yormuyuz?

YAŞAMDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

SELAM GAYKEDI..ARA SIRADA CUMARTESI NESESI NIYETINE RUYALARINI YAZSANA..ILGINC OLABILIR..

rosebahar dedi ki...

imanlı ve inançlı birisin... bu ona işaret......