04 Ekim 2007





Komünist,
Kilise Danışmanı
!


"Dünya, aç olduğu için uyuyamayanlarla, açlardan korktuğu için uyuyamayanlar arasında ikiye bölünmüş durumdadır"... demiş fakir ülkelere yardım kampanyaları ile ünlü 1921-1997 yılları arasında yaşamış Brezilyalı eğitimci, pedagog, Dünya Kiliseler Birliği danışmanı ve komünist Paulo Freire.

Bu ülke de bu işlerin, fakir fukaraya bir koli ramazan kolisi dağıtmakla düzelmeyeceğini artık anlayan imam görmek dileklerimle yazıma devam edeyim, bugün kullandığım Leman dergisinin fakir, işçi, köylü, gariban tiplemelerinden fırlamış gibi görünen fotoğraf, Mersin Anamur'da yaşayan dünya çapında ödülleri olan bir fotoğraf sanatçımız Erdal Kınacı'ya ait efendim...

National Geographic’in düzenlediği uluslararası fotoğraf yarışması’nda bakınız "şu resimle" de kendisi on binlerce resim arasından dünya birincisi olmuştu, herneyse konuyu dağıtmadan lafımı fakir fukara hakkı yiyen varlıklı insanlar için Hz. İsa'nın bir sözüyle bitireyim ; "Ben fakire acırım, ama zengine daha çok acırım"




Bana bugün yazdıklarım her nedense, serbest çağrışım diyelim Küçük İskender'in daha önce yayınladığım "şu manyak şiirini hatırlattı.


4 yorum:

Topsy Kretts dedi ki...

mimlendiniz:D

gaykedi dedi ki...

@topsy

"insani cildirtan detaylar" himmm, ilginç konu :)

Elif dedi ki...

Acinmak istiyorum ama zengin olmak icin gerekenleri yapmayi goze alamiyorum. :oP

www.elifsavas.com/blog

gaykedi dedi ki...

@elif

haramsız zengin olunmaz derler değil mi, ben genede haramsız zengin olunabileceğine inanmak istiyorum.