20 Ekim 2007






Haftasonu Neşesi !


Yeni peder ilk ayin öncesinde öyle heyecanlanmıştı ki, sonunda gidip başrahipten yardım istedi. Başrahip ona bu tür ayinlerden önce biraz votka içmesini, kendisinini de aynı yola başvurduğunu söyledi. Genç rahip ayine çıktı ve sonrasında başrahibin kendini nasıl bulduğunu öğrenmek üzere odasına girdi. Başrahibin masasında ayini değerlendiren bir not vardı:


Sana votkadan biraz iç demiştim, şişeyi bitir değil.

Yakup bahis olarak ortaya eşeğini koymuştu, kendi kıçını değil.

David Goliath’ı öldürmüştür, bağırsaklarını dışarı çıkarmamıştır.

Bizler haç işaretinden “büyük t” diye söz etmeyiz.

İsa son yemekte ekmeği bölüp “Bunu yiyin, bu benim vücudumdur” demişti, “Ye beni” değil.

Bizler bakire Meryem’den “Abaza Meryem” diye bahsetmeyiz.


2 yorum:

DIAGONEL dedi ki...

en son cümleye yarıldım gülerken
:D




abaza haa
hahahahaaa

ASLI dedi ki...

Devamı var bu fıkranın.

"... ve duayı 'amin'le bitiririz, 'eller havaya' ile değil!"