22 Ekim 2007







Gaykedi,
Kafayı Yedi !



Bir haftada üçüncü kez tamire giden bilgisayar, hard diskten gelen fare kemirmesini andıran garip ses, siz ona fare değil tazmanya canavarı da diyebilirsiniz, bozuk olduğu söylenen harici ekran kartım, bütün işlerini askere gitmemiş, bilgisayardan biraz anlayan çocuklara yaptırıp, kendisi nette sörf yapan bilgisayarcı esnafı, referandum, terör, Ermeni ve Kürt sorunu, küresel ısınma, kuzey Irak, yaklaşan psikiyatristimin randevusu!...



Keşke Herackles'i dinleyip Macintosh alsaydım, benden olsa olsa Gaykedi değil Gayöküz olur galiba!



7 yorum:

Kayıp Kedi dedi ki...

Estafurullah Gaykedi niye oyle diyorsun:) bu macintosh'lar bozulmuyor mu hic?

bliyaal dedi ki...

Ben de güya servise götürdüm, cd okuyucum tam çalışmıyor. Aklına estiğinde çalışıyor.Macintosh bazı programları açmıyor diye aklımda kalmış, dönüştürmek falan gerekiyormuş sanırım.

Goddess Artemis dedi ki...

Cânım efendim,

Kusura bakmayın ama galiba "nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir" lakırdısını anımsamıyorsunuz. Yahu birader, dilimde tüy bitti, ağzım Amazon Ormanlarına döndü, ne zaman vazgeçeceksiniz Microsoft'tan? Live CD ile Ubuntu yükleyin diyorum. CD'yi ben çekip yollayacağım diyorum. Dinlemiyorsunuz bile beni. E, o zaman, müstehaktır size üç beş gün arayla pc çökmesi! >:-(

miso dedi ki...

Hay allah,
Bilgisayarın başına gelen en ufak bir şeyde deprem paniği yaşayan bu garip miso'nun da hiç bir faydası olamaz ne yazık ki :(

kolay gelsin. Uçurma lütfen.

marruu

DIAGONEL dedi ki...

kuzen sana acilen kendimi tavsiye ediyorummmm


kaçırdığınız ne varsa bulup iade etmek adına
cumartesi görüşüyormuyuz?

herackles dedi ki...

Bir daha bilgisayar almak istersen haberin olsun diye söylüyorum;
-Sakal bıraktım :)

ylcncn dedi ki...

Umarım bilgisayarın düzelir, bilgisayardan ayrı en fazla 4 gün yaşayabilirim sanırım, sonra bi yolunu bulup kesinlikle e-postamı kontrol ederim. Sıkıntını çok iyi anlayabiliyorum. :(