27 Ekim 2007






Cumartesi Karamizahı !


Bir kadın gazeteci, kadınlarla erkeklerin toplumdaki yeri hakkında bir yazı dizisi hazırlamak üzere bir Arap ülkesine gitmiş. Gözlemleri sırasında ilk dikkatini çeken, kadınların kocalarının 5 adım gerisinden yürüdükleriymiş. Yıllar sonra aynı gazeteci tekrar bir yazı dizisi için gittiğinde bu sefer bir de bakmış kadınlar önden gidiyor, kocaları 5 adım arkalarından geliyor. Bu işe çok şaşırmış, hemen bir kadına yaklaşıp sormuş: “Bu gördüğüm inanımaz bir gelişme. Peki ama bu değişikliğin sebebi nedir?” zavallı kadın cevap vermiş: “Mayınlar!..”



2 yorum:

rosebahar dedi ki...

canım kedim!.. sabah sabah içimi kararttın, hayat bana bu kadar dar gelirken birde bu yazı beni iyice kararttı.....

kadınlara özgürlük yok, eşitlik yok! çıkarın aklınızdan... kadın her zaman cinsellik öğesi, istediği kadar çalışsın, istediği kadar okusun, her zaman koca bir zevk yumağı.....

kadın hakları konusunda yzdığı kitaplarda gözümü açan, bu yazılardan ders çıkaran ben 27 yaşında ve yalnızım... sebebi kendimi kullandırmaman, ezdirmemem.

bu kadınlar, bir anlasalar erkek gömleği yıkayarak mutlu olunamayacağını, sanki 2. babaları gibi davranmamaları gerektiğini, kadınlarında bir beyni olduğunu, sırf parası var diye biriyle birlikte olunamayacağını... ah biz kadınlar ne zaman akıllanacağız!!!!

sevgiyle kal, sevgili kedi...:)

adonis dedi ki...

rosebahar sen ne gerekiyorsa söylemişsin..
keşke erkeklere boyun eğmeyen kadınlar çoğalsa.

gay kedi blogunu yeni takip etmeye başladım sayılır,yeni yılla birlikte,çok teşekkürler..