12 Eylül 2007





Sperm Avcıları !

Kadın adamı barda uzaktan kesmiş. Sonra yanına gelmiş. Ne yaptıysa, adam çarpılmış. Hemen, orada birbirlerini ‘istediklerini’ anlamışlar... Barın tuvaleti istikametinde temizlikçilerin kullandığı geniş bir dolap gözlerine ilişmiş...

İşte orada paspas bezlerinin üstünde müthiş bir oral seks yaşamışlar. Kimler? Almanların dünya şampiyonu tenisçisi Boris Becker ile Rus manken Angela Ermakova...

Hikayenin asıl bundan sonrası heyecanlı. Kadın ağzına aldığı spermlerden hamile kalıyor. Becker’in çocuğunu dünyaya getiriyor. Bir de bu olayı anlatan 320 sayfalık kitap yazıyor...









Hatun herhalde yanında deney tüpüyle falan dolaşıyordu... Sonra da sunî döllenme falan... İlk bulduğu ünlünün spermlerini kapıp hamile kaldıktan sonra, ciddi para sızdırıp kitap yazmak üzere...

Bu arada fukara Monica gümbürtüye gitti. Bir kere değil tam 24 kere şeytan dürtmüş onları. Ama elinde deney tüpü falan yokmuş. Bir de ABD senatosu oral seks’in ‘seks olmadığına’ karar vermişti. Hem de bir oyla...

Şu erkeklerin çektiğine bakın! Kaçak et kesmek iyice zorlaştı. Zırt pırt gizliden cep telefonu kameralarına yakalandıkları yetmiyormuş gibi, bir de Sperm avcıları çıktı başlarına...

Ali Saydam


6 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

Ali Saydam ve şürekâsından (a.k.a. Bersay) zerrece hoşlanmam. Adamın zekâsı, algısı, kalitesi, seviyesi yazıdaki şu cümlede kendini net bir biçimde gösteriyor:

"Kaçak et kesmek iyice zorlaştı."

Rabbim ıslah etsin!

gaykedi dedi ki...

bende sevmem kendisini ve ukalalığını tanrıçam, konu ilginç diye aldım sadece, erkek argosunun en kaba örneklerinden biri o deyim! bende sana "aman boşver ne kadınlar tanıdım kaçak hıyar topluyorlar" diyeyim :)

diagonel dedi ki...

sanırım o kadınlardan bende bir tane tanıyorum
:D

hatta hıyar toplayabilmek adına ne hileler cevirdiğini bile hatırlıyorum...


:D


ve içim burkularak diyorum ki....
tamamen doğalını istiyorsanız organik oolarak kendiniz üretin ...

:D

gaykedi dedi ki...

sevgili digin-onel :)

o "sperm avcısı" ve organik hıyar yetiştiricisi kadını aynaya baktığında görebiliyor musun :)

diagonel dedi ki...

aynaya baktığımda görseydim o zaatı anlından öperdim ama göremiyorum ...

:D

ben hala ...... neyse görüştüğümüz bir vakıt alatırım nereden edindiğimi ....

gaykedi dedi ki...

digin-onell, sen ne matrak birşey oldun ayol son günlerde :))