27 Eylül 2007







Saate Şeytan Girdi !


Bence Türkiye'nin, en iyi internet ve popüler teknoloji yazarı Serdar Kuzuloğlu'ndan komik bir, eski usül hacker anısı.

..."Uzun yıllar önce rahmetli anneannemin bir arkadaşına Hac zamanı Arabistan'dan beş vakit ezan okuyan bir duvar saati hediye gelmişti. İkisi de her gün saati gelsin de başlasın diye başında sabırla bekler, beni de çatlatırlardı.

Bir gün dayanamayıp içini açınca gördüm ki içinde bildiğimiz bir kaset var geri alıp alıp çalıyor. Bir sonraki vakitte ezanı bekleyen o iki nurlu insan Deep Purple'dan Smoke on the Water duyunca öyle dehşete düşmüştü ki saat koltuğun kenarına vurularak kırılmıştı"...



13 yorum:

YAŞAMDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=3954

COK EGLENCELI GAYKEDI BIR BAK...

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

ah hah hah hah...
ay oly aninda oradaymisim gibi guldum...

Frankly Mr Shankly dedi ki...

benim de bazı eşyalarıma şeytan girmişti; eşya değil kendileri ama, dondurma şeytanidir. hasta eder.

gaykedi dedi ki...

@kıymet

nerden buldun bunu yaw, iyi geldi walla, uykumu açtı ve aklıma küçük iskenderin

biraz muzır bir sözünü getirdi :)

"sert siklerde, sert kahveler gibidir, insanı hemencik kendine getirir" :)


"@gulteinen

o nene'ciklerin o hallerini görmeyi çok isterdim :)



"@frankly

aman tanrım aramızda süet kafayı mı görüyorum, yaşıyor musun sen yaa :)

Esther dedi ki...

aklıma taş bebeğim lösemi geldi... bloga yazayım bak iyi oldu bu... o da şeytanlıydı... hunted'dı hatta

gaykedi dedi ki...

@esther

bekliyos sekercim, yaz bakalım neymiş bu :)

Frankly Mr Shankly dedi ki...

sözüm sana değil; fakat bloglarda yorum yazmak al gülüm, ver gülüm olduğundan, yorumlara dokunmadım fazla. taktir edersiniz ki, bu yaşamadığım ya da blogları takip etmediğim anlamına gelmez.

gaykedi dedi ki...

@frankly

haklısın ama sen genede arada bir slm vermeyi unutma :)

Frankly Mr Shankly dedi ki...

evet, vereceğim selamımı. geçenlerde hiç bilmediğim bir bloga denk düştüm, baya okunuyor. ne komik, yorum yazanları ve verilen linkleri bilmiyorum hiç ama hiç. sanırım öbek oluşturdular...

gaykedi dedi ki...

@frankly

aşiret gibi yani diyorsun :)

Frankly Mr Shankly dedi ki...

tarikat

gaykedi dedi ki...

:)

Kaffeine dedi ki...

ahahaha gece gece iyi güldüm ((: