24 Eylül 2007






Zamanla Sevilen,
Şarkılar ve İnsanlar !



Nedense başta pek hoşlanmadığınız bir şarkı, zamanla vazgeçilmezleriniz arasına girer, mesela büyük sevinçle gider yeni Sezen Aksu albümünü alır dinlersiniz, birkaç parça gerçekten hoştur, diğerlerini fazla beğenmezsiniz, ama 5-10 kez dinledikten sonra o beğenmediğiniz şarkı-şarkılar yüreğinizi ele geçirmeye başlar.

Hatta çok ilginç birşey olur, o ilk çok beğendiğiniz parçalar artık fazla hoşunuza gitmemeye başlar. Sanki bazı şarkılar dinledikçe sevilirken, bazılarından dinledikçe nefret edilir. O beğendiğiniz melodik, albenili parça, gözünüzde basitleşir, sanki erir gider bütün güzelliği.

Lafı şuraya getireceğim arkadaşlar, birisine baştan çok körkütük aşık olursunuz, ama sonra zamanla ondan tiksinirsiniz, ama bazen öyle birileri girer ki hayatınıza kıyısından köşesinden, mütevazi bir şekilde etkiler sizi, ama zamanla çılgınlar gibi seversiniz onu.










Benim Nakhar'la ilişkim de öyle başladı, hatta başta sadece, iki seneye yakın nette hiç yüz yüze görüşmeden dertleştik, çünkü ikimizinde çıktığı başka insanlar vardı. Bu arada 6 Kasım da 2. yılımızı dolduruyoruz, ilk bir yerde buluşup birşeyler içmemizin ve çıkmaya başlamamızın yıldönümü bu.

Aslında daha bir ay'dan fazla var ama olsun, bu yazıyı aklıma gelmişken yazayım, sonra unuturum falan, fırçayı yemeyelim :) iki yıl gay ilişkiler için çok uzun bir süre, hatta zannediyorum bu zamanın heteroseksüel ilişkileri içinde küçümsenecek bir rakam değil. Bu arada sizleri, aşk için etrafı kolaçan ederken çok dikkat çekmeyen adayları da boşlamamaya çağırıyorum dostlar :)

Şu şarkı konusuyla ilgili, unutmadan ekleyeyim, on yıl kadar önce ölen, birleşik devletler'in en saygın sanat eleştirmenlerinden sayılan Clement Grennberg "derin anlamları bulunan her sanat yapıtı ilk anda çirkin görünür insanlara" boşuna buyurmamışlar galiba.


15 yorum:

mahallenin delisi dedi ki...

tam da bu tarife uygun bir sürü şarkı geliyor da aklıma, hayatımdaki insanların kaçı böyle içten içe fethetmiş beni kestiremedim şimdi, sabah sabah!

arkadaşlıkların bile ekspres olduğu bugünlerde 2 yıl her tür ilişki için kayda değer bir süre sahiden. Ne diyelim: maşallah =)

gaykedi dedi ki...

amanda aman günaydınlar mahallemizin delisi, erkencisiniz efendim benim gibi, e sabahın altısında blogger mahallesinde mahallenin delisiyle kedisinden başka kim olur ki zaten değil mi :)

mahşallah dileklerin için yaşlı kadınlar gibi, tü, tüh, tü, tü diyeyim, darısı ruh eşini arayan bütün yaralı yüreklerin başına :)

betus dedi ki...

Böyle olunca ben şöyle düşünüyorum "belki yaptıklarımızda özgürüz ama kader diye birşey var.Herşeyin, her olayın bir sebebi var.Bir sonuca ulaşmak için hepsi.Daha önceden kurulmuş bir sonuca.Biz sadece sonuca giden yolu değiştirebiliyoruz.Dokunmaz seyrine bırakırsam ben normal süreçte sonuca ulaşabilirim hatta ama ne zamanki dayanamayıp burnumu sokarsam daha çok uzatırım yolu." Şu durumda çelişkiye düşüyorum genellikle.Çünkü rüzgara bırakmak da doğru gelmiyor, burnumu sokup içinden çıkamıycağım bi hale sokmak da.Öyle işte...Bu arada nice yıllara!

Iraz dedi ki...

kesinlikle haklısınız. böyle bir şey gerçekten var. etrafında olup da, dikkat etmediğin, varlığını fark edip de, alıcı gözle bakmadığın biri, bir başka zamanda, başka bir yerde karşına çıkıp, seni dünyanın en mutlu insanı yapıp, hayalini bile kuramadığın bir hayat verebiliyor.

ben de bunu tecrübe edenlerdenim..

Goddess Artemis dedi ki...

Gerçekten de takdire şâyan bir birliktelik. Hele de, her şeyin "fast food" stili tüketildiği bu -geriden- postmodern zamanlarda.

Can-ı gönülden tebriklerimin kabûlünü arz ederim :o)

gaykedi dedi ki...

betus

himm, kader konusuna hiç girmeyelim, çıkamayız :)


iraz

seninde tecrübe etmene, bunun farkına varmana sevindim, bu duygu bence bize daha çok değer kıymet bilmeyi öğretiyor değil mi :)


goddess

yaw tanrıçam, hani sende canının içinle pek bir mutlusun be mahşallah :) bu arada fast food sevmiyoz biz slow food'cuyuz :)

NaKHaR dedi ki...

@sevgili sevgilim gaykedi;
güzel olmuş... beğendim... hatta biraz da duygusallaştım... erken de olsa birşeyler karalaman beni mutlu etti yaramazım... ruh eşim... canımın taa içi... herşeyim... öslemişim sanki biras... :)

bu arada BETÜŞ gaykedi'nin resmini aynen kendi blog avatarın yapmışsın hatalı gördüm sandım bi baktım hakikaten öyle... neden ki? :)

gaykedi dedi ki...

sefkilimm

canımcım, birtanem, blogger firarilerinin yorum yapması yasaktır, öptüm kocaman, kocaman, hatta resimdeki gibi yaladım :)

betüş konusunda ne demek istedin anlamadım valla be, ne yapmış ki?

BaL dedi ki...

Kedicim, gerçekten de cins/tür farketmiyor; her türlü ilişkiyi yürütebilmek için 2 yıl gerçekten de güzel bir süre... Biz de Maşuk'umla Kasım'ın 8inde tanışmıştık :) 3. yılımız dolacak bizim de :) Arada ne kavgalar ve barışlar var peheeey :)
İki insanın aşkın peşi sıra birbirini anlaması ve sevmesi vakit alıyor... Bir de başarılırsa pek de güzel oluyor caaanııım :)))

edi.ben dedi ki...

"birisine baştan çok körkütük aşık olursunuz, ama sonra zamanla ondan tiksinirsiniz, ama bazen öyle birileri girer ki hayatınıza kıyısından köşesinden, mütevazi bir şekilde etkiler sizi, ama zamanla çılgınlar gibi seversiniz onu."
heh işte aynen öyle gaykedi... aynen öyle :)

diagonel dedi ki...

sevgili kuzenim yazının bir kıyısında köşesinde hızlanmayı ve başıma düşmeyi bekleyen bir taş sezinledim sankilim ..

:D
(Bu arada sizleri, aşk için etrafı kolaçan ederken çok dikkat çekmeyen adayları da boşlamamaya çağırıyorum dostlar :) )



yanılıyor olabilirmiyim ?????????

gaykedi dedi ki...

@bal

a ne güzel hemen hemen aynı zaman, sadece 1 sene öndesiniz, tanrı mutlulukar versin hepimize :)


@edi-ben

duygularımı ifade edebildiğime sevindim edicim :)


digin-onel

yarası olan gocunur diyeyim :)

diagonel dedi ki...

yaralarım vardı ama diyabet miyim neyim izi bir türlü geçmek bilmiyor
:D

BaL dedi ki...

Hepimizeee... Amin :D

gaykedi dedi ki...

@bal

aminnn :)