01 Eylül 2007





Cumartesi
Neşesi !


Zavallı Kayseri'li bir baba, oğluna ne iş kursa, beceriksiz oğlu beceremiyor, kısa zamanda batırıyormuş. En son pastırmacı bir tanıdıklarının yardımıyla küçük bir sosis imalathanesi açmaya karar vermiş.

İşi oğluna tarif ederken "öküzü makinaya koyacağız, ucundan sosis olarak çıkacak" demiş, oğluna bu çok ilginç gelmiş ve hemen lafa atılıp "Makinanın ucundan sosis koysak, öbür taraftan öküz olarak çıkar mı?" diye sormuş.

Baba tansiyonu düşerek yanıtlamış; "Maalesef evladım, o teknoloji bir tek senin ananda var!..."


11 yorum:

diagonel dedi ki...

harika yaaa çok sevdim ben olayı hergün cumartesi olsun nolurrr.....


(neden ; çünki cumartesi yarım gün iş öğleden sonra ve pazar full taattiiillll heyo heyo )


nerden nereye bağladım olayı görüyon demi kuzenn

gaykedi dedi ki...

@diagonel

seni lapacı, yıkamacı bağlamacı :)

BaL dedi ki...

uzuuun zamandır uğramıyordum...

Muhteşem bir açılış oldu benim için :))))

Sevgiler...

diagonel dedi ki...

olduu yağlamacı boyacı badanacı falan da diyeydin ....
:D

gaykedi dedi ki...

@bal

açılışta karşına öküz ve sosis çıktı galiba ama beğendiğine sevindim :)


@diagonel

kuzenim, camım ciğerim değil misin derim kardeşim ben :)

BaL dedi ki...

eğlendim :))

bu arada... farketmeden mimlenmişim :S kötü bi' şey sanıyo'dum ben bu işi :D

seni de yakın kurbanlardan seçtim; üzerimden gitsin diye :D

http://karafakiden.blogspot.com/2007/09/mimliyim-mimlisin-mimli.html

gaykedi dedi ki...

@bal

haydaa, bir mim daha mi :)

BaL dedi ki...

ehe benim ilk kez oldu :D

elif dedi ki...

Burda cok Kayseri ve Kayserili konusu gecmeye basladi Gaykedi, ben bu ara seni takip eder oldum ondan mi ki?
Daha neler duyup cumartesi nesesi olacagiz bakalim ? :)

gaykedi dedi ki...

@elif

sırada bütün illerimiz var :)

ipek dedi ki...

..


koptum valla..hala gülüyorum

sen çok yaşa emi