05 Eylül 2007





Blog Sapıkları !

Eskiden dedikoducu komşu denen kimi kadınların istihbarat kaynakları mahallenin bakkalı, çakkalı, her eve girip çıkan, çıkabilen bohçacısı falandı tabii… Ya da köşe başlarında sıkıştırdıkları, bülbül gibi öttürdükleri küçük aile fertleri vardı…

Şimdi devir değişti. Altmış yaşındaki teyzeler internet başında harıl harıl blog okumakta ve gidip kırk yıllık komşularına bir kahve içimi sürede “Senin kız sevgilisiyle orada burada zaman öldürüyor” demekteler, yani bunun beterini söylüyorlar da ben yazmayayım. Vallahi de durum bu, en yakın arkadaşımın başına geldi, oradan biliyorum.









Bu komşu görünümlü canavar teyzecik –ki yaşını başını almış-, internette hadi diyelim işi var da, bloglarda işi ne-, dolaşıp da bizim kızın günlüğünü bulmuş. Okumuş da okumuş, artık ne zaman fırsat bulduysa. Okumak yeterli gelmemiş, arkadaşımın gittiği yerleri bir bir not almış herhalde, sonra da bir koşu bizimkinin annesine yetiştirmiş.

Öyle böyle bir yetiştirmek değil tabii, ballandıra ballandıra “yaşasın kötülük” tadında bir hikâyeleme ile anlatmış bir bir. Hafta sonu şuradaymışlar, önceki gün bilmem nereye gitmişler, senin kız kötü yola düşmüş babında bir anlatım. Madem bu teyzecikler böyle meraklı blog okumaya, biz de onları kendi bloglarını açmaya ve en az okudukları şeyler kadar içten, yalın ve “gerçek” şeyler yazmaya davet ediyoruz…









Arkadaşlar buraya kadar okuduklarınız geçen aylarda Ece Arar'dan okuduğum bir yazıdan. Son günlerde iyice azan blog sapıkları konusunda benimde söyleyecek bir sürü lafım var, yukarı da gördüğümüz komşu teyze olayı işin sadece en masum tarafı, çok daha tehlikeli psikopatlar fink atıyor sanal alemde haberiniz olsun.

Geçen gün bir kız arkadaşım, kaç senelik blogunu kapatmak zoruna kaldı, çünkü kişisel bilgileriyle ilgili hiç ipucu resim v.s vermediği halde blogunu bir dedektif gibi aylarca sinsice inceleyen, araştıran ve onun çalıştığı işyerine ulaşmayı başaran birisi olmuş.

Bana da hergün öyle sapık yorumlar geliyor ki anlatamam, allahtan yorumları moderasyona aldım birazcık azaldı gibiler, özellikle kadın blog yazarları arkadaşlarım aman çok dikkat, abazan aç köpeklerin full takibindesiniz, kan kokusu alan köpek balıkları gibi peşinizde reziller :(


14 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

Alıntıladığın olaydaki teyzelerden, internete gerek yok, gerçek(!) hayatta o kadar çok var ki... Belli bir yaşın (30) üstündeki kadınlar, bunların ne mal olduğunu iyi bilir ve gereken biçimde davranabilirler. Demek ki, anlatılan olaydaki kişi, oldukça genç ve tecrübesizmiş. Yoksa, o "teyze görünümlü yelloz"a haddini bildirmeyi bilirdi.

Bir de bu tip pisliklere, "teyze" denmesine fena hâlde uyuzum. Kız kardeşimin kızından ötürü ben de TEYZEyim. Bu pislikler, benim kan bağından ötürü aldığım sıfatı kirletiyorlar, kararmış kalpleri gibi.

Sapıklara gelince; sadece bedeni değil, ruhu, kalbi, beyni (varsa) aç bu YARATIKların. Ve bu zavallı insanımsılarla, o kadar hayatın içinde, o kadar çevremizdeler ki...

Tepemizdeki "muhafazakâr iktidar" da, bu YARATIKların hızla çoğalmasını sağladı/sağlıyor.

Tanrı hepsini islâh etsin!

Adsız dedi ki...

herhalde blog yazarlarının sapıkların üzerinde bıraktığı gizem bu sapıkları yer,yurt bulmaya yöneltio..:)yada çok etkilenio garipler yazılardan :)

YAŞAMDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

SAPIKLIK VE SAPKINLIK MEVZUSU SANIRIM ASLA BİTMEYECEK..SEN Kİ MEMLEKET İÇİN COK İNCE KABULLENMESİ ZOR BİR MEVZUNU AÇIKLIKLA YAZAN BİRİ OLARAK SANA NELER YAZDIKLARINI "DÜŞÜNMEK" DAHİ İSTEMİYORUM..BLOG ALIRKEN ADIMLAMI NICK LEMİ ALAYIM DIYE KAFA PATLATTIM ADIMA KARAR VERDIM..BUGÜN DÜŞÜNDÜRMÜYOR DEĞİL İYİMİ YAPTIM DİYE AÇIKCASI!!!
(EYLÜLDE GELDİ..NE GÜZEL..)

gaykedi dedi ki...

@goddess

tanrıçam yazdıkların bana "Melekler Adet Görmez" postumu hatırlattı, "Bir yandan kozmostaki tüm kadınlarla yatmak isteyen karşı cinsimiz, öte yandan evleneceği kadının ilk erkeği olmak ister. İnsanlığın en zor paradoksuna bir çözüm bulmak zorundadır kadın." ah şu muhafazakarlıkların iki yüzlü cinsellik anlayışları, bu arada aklıma, erkeğin 4 kadın ve sayısız cariye alabilmesi, ama kadının 2 erkek bile alamaması durumu geldi :)


@isimsiz

ah o sapıklar, kadının saç telinden bile tahrik oluyorlarmış efendim, tanrı o yüzden başörtüsü örtün demiş, pehh!

Esther dedi ki...

bende yakında blogumu private yapacağım ztn haberiniz var bu manyaklar yüzünden tabii ki...

dolphin dedi ki...

damdan düşenin halini damdan düşen anlarmış kediciğim...

aylar önce blogcu dostlarımdan birine kadının biri mail atmış. dolphin sabahlara kadar kocamla mns de chat yapıyor yuvam dağılmak üzere lütfen onu uyarın ben yaşını başını almış 3 çocuklu bir kadınım kocamı kurtarın bu kadından dolphin denilen kadında bloğunda görüldüğü gibi bir hatun değil bu durumdan müthiş keyif alıyor demiş.

blogcu dostum ezile büzüle bana mail attı ve durumdan haberdar etti. sözde ilişki kurduğum adamın tek hatası çok beğendiği bir kaç yazıma sadece toplam 3 tane yorum atması olmuştu hepsi bu.
denildiğine göre yorum gönderen bu arkadaşın gerçek hayatta sorun yaşadığı bir kadın varmış kime sanal aleminde yorum yazsa o kadına musallat oluyormuş...

hani benim başıma gelmese yok artık derdim belki kimsenin ne yaptığının peşinde koşturmadığım için inandırıcı gelmezdi pek. sonra başka bir blogcu dostumun c - boxuna bana dair bir sürü ağza alınmayacak küfürler yazılıp arkadaşa uyarıda bulunmuş dolphin benimdir ondan uzak dur flört ettiğinizin farkındayım diye...

kimbilir sana neler yazılıp gönderiliyordur...

bunlar yazıkki gerçek allah gazaplarından korusun hepimizi...

herseydenbiraz dedi ki...

Tüylerim ürperdi. Gerçekten kendimi izleniyormuş gibi hissediyorum. Öte yandan insanlarla bir şeyler paylaşmak, her zamankinden daha tehlikeli. Hiç olmadığı kadar hem de...

gaykedi dedi ki...

@yasamdan sızan

sen hangi arada yorum yaptın yahu canımcım :) evet ben cinsel konularda daha çok yazdığım için bana gelenler multi süper sapıklar oluyor, bende aylar önce bu konuda bir yazı yazmıştım "bir bakın" bizzat kendi gözlerinizle görün :)


@esther

canimcim davetiye bekliyoss, hadi hayırlısı :)


@dolphin

benimde burada yazmadığım etraftan duyduğum bir sürü abuk sabuk olay daha var, senin anlattığın olay gene çok masum kalıyor bunların yanında ve erkekleri suçlamak gibi olmasın ama bu sapıkların çoğu erkek nedense!


@herşeydenbiraz

evet çok rahatsız edici bir duygu, gözetlenme duygusu ve kendini av gibi hissetmek!

mcd dedi ki...

oyle boktan bir olay ki bu, yillardir yazdiginiz ve bir suru dostunuzun takip ettigi blogu bir anda kapatmak zorunda kalabiliyorsunuz. bir kahvede bir suru arkadasinizla sohbet ederken kil adamin teki gelip yan masada oturur ya, iste oyle bir sey. tabii internet ortaminda "bi siktir git" demek de mumkun olmuyor ne yazik ki,,

gaykedi dedi ki...

@mcd

evet sanal alemde gerçek hayatın kuralları işlemiyor, internette, hele türkiyede şu an tam bir vahşi batı kuralları hakim :(

Noni dedi ki...

Aaaa çok korkunç aman iyi ki benim başıma böyle birşey gelmedi malum çarşaf çarşaf resim koyuyordum ama blogumu kısıtladığımdan beri daha huzurluyum, artık sadece dostlarımla biraradaymışım ve etrafta yabancı hiçkimse yokmuş gibi hissediyorum ki bu da çok güzel!

gaykedi dedi ki...

@noni

evet noni ya, gözetlenme hissi cok rahatsız edici bir duygudur!

Adsız dedi ki...

http://muzminanonim.blogspot.com/2007/09/mahvetmek-niye.html

gaykedi dedi ki...

@isimsiz

hımm ilginç yazı, bana "bu gazete köşeleri, babamızın malı değildir" tartışmasını hatırlattı :)