07 Eylül 2007





Biberon !


Büroya annelerin çocuklarını getirmelerini hep destekledim. Çocukları görünce hep sevindim. Fırsat olduğunda kendi oğlumu da getiriyorum.

Kendisi, çocuklardan fazla hoşlanmadığını düşündüğümüz bir yazı işleri müdürümüz arkadaş, bir gün odasındaki minik buzdolabını açtığında dolabın içinde üstünde etiketlerin yapıştırıldığı süt biberonları durduğunu görmüş. Anneler çocukları için getirdikleri veya biriktirdikleri sütleri o arkadaşın dolabında saklıyorlarmış. Aklıma geldikçe içimi sıcaklıkla dolduran bir olaydır.

Penisolog Serdar Turgut


6 yorum:

YAŞAMDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

RESIM HARIKA..
YASAMA NASIL BAKARSAK YASAMDA ICIMIZI ONLA DOLDURUYOR..HAYAT HEP BIR BEBEK TAZELIGINDE OLSA KORUNASI,KOKULU,TAPTAZE..

dolphin dedi ki...

yav anne olmak çok başka bişey olsa gerek! işyerindeyken bile göğsünden süt sağıp dolaplarda koruyorsun... sanırım erkekleride kadınların bu anaç halleri etkiliyor en çok.

erkek arkadaşlarımdan birine kızın biri musallat olmuş. kız güzel hoş benimlede çok ilgili ama ben istemedim deyince sebebini sormuştum. anne gibi düşünemedim kendisini dediği zamanda kendi adıma dehşete kapılmıştım kediciğim...

yani her şey karşıdakinin hayal etme gücüylemi sınırlı şimdi diye... halbuki anne gibi düşünemediğim fazla bağımsız aykırı bayan arkadaşlarımın pek çoğu evlendi ve çocuk yaptı çokta güzel oturdu üzerlerine :)

bide ben anneliğin ölene kadar geçmeyen bir karın ağrısı olduğuna inanırım... işyerindeyken bile akılları hep çocuklarında kalır çalışırken gereksiz vicdan azabı çekerler...

gaykedi dedi ki...

@yaşamdan sızan

resim birazcık sümüklü ama beğendiğine sevindim :)


@dolphin

aslında o erkek arkadaşın yanlış yapmış diyebilirim, çünkü etrafımda benimde asla iyi bir anne olamayacağını düşündüğüm dostlarım, öyle birer anne oldular ki şaşırdım kaldım, yahu bu annelik nasıl güçlü bir duygudur diye!

D-Chic dedi ki...

Günümüzde hatunlar doğurmaktan gerçekten kaçıyorlar bilemiyorum nasıl bir gelecek bırakacaklarını emin olmadıklarından dolayı mı yoksa gerçektten bazıların annelik duyusu olmadığı için mi!!??
Resim harika her zamanki gibi çok etkileyici kareler buluyorsun kedi..
İyi haftasonları,
Sevgiler

baha dedi ki...

anneler hakk�n da ne s�lenir ki kutsallar i�te kad�n ba�ka bi�iy anne ba�ka evrim ge�irmek gibi san�r�m.
buarada buraya yeni tak�l�yorum bu yaz�lar�n g�nl�k m� :) farkettim okumay� sevmeyen biri i�in ger�ekten sevmem yaz�lar�n� takip etmeye �al�yorum �ok gzl bir blog tbrl

gaykedi dedi ki...

@d-chic

aslında şu an, bu yaşadığımız dünyada, çocuk doğurmamak en iyi yapılacak şey, eğer çok çocuk isteniyorsa evlatlık almak tanrı katında en makbul olan şey olmalı, sıcak bir yuva hasreti çeken o kadar çok çocuk var ki çünkü!


@baha

evet baha, yazılar günlük ve taze taze, hergün bir yazı girmeye gayret ediyorum çünkü :)