20 Eylül 2007






+18

Ukrayna'lı azılı bir John Waters* hayranı ve klonu, bağımsız film yapımcısı Yakov Levi'nin yaptığı filmler, iğrençliği ve tuhaflığı ile bir sürü ülkede yasaklanan Pink Flamingos'u aratmıyorlar bize sağolsunlar.

Vereceğim bu birkaç dakikalık film linklerini izlerken, neresinde tiksineceğiniz, neresinde güleceğiniz konusunda pek bir şaşıracaksınız, benden söylemesi efendim, bu arada bunlar +18'dir ve sağlam mide gerektirir, özellikle ilk link özel tavsiyemdir.


"shameless",
"tasteless"
"penisella 1",
"penisella 2"



* "Hiçbir zaman çevreme uyum sağlayamadım. Diğer çocukların istediğini istemedim. Bana hep "kafayı yemiş" gözüyle baktılar. Lise yıllarımda bu yüzden çok dayak yedim. Otoriteye karşı müthiş bir nefretim vardı. Bu yüzden de bir noktadan sonra beni hep yalnız bıraktılar." John Waters.










Waters ayrıca Pink Flamingos'un çekiminde iki tavuğu öldürdüğü için hayvanseverlerin eleştirilerine maruz kalınca "masanızdaki tavuklar oraya kalp krizinden mi geliyor zannediyorsunuz, hem ayrıca filmden sonra tavukları yedik, hem de meşhur oldular ne güzel işte" buyurmuşlardır.

Waters'ın kült olmuş bu meşhur fimi, iki insanin dunyanın en iğrenç insanı olmak için çabalamalarını anlatır. Bir adamın anüsü vasıtasıyla güldüğü sahneyi de barındıran bu ilginç filmde, ayrıca John Waters'in favori oyuncularindan olan travesti Divine, gercek olduğu söylenen köpek boku yiyerek sınırlari gerçekten pek bir zorlamıştır.

Pink Flamingos İstanbul film festivalinde sansürsüz olarak, ve bir yılbaşı gecesi de sabaha karşı Cnbc'e ekranlarında tabiki bolca kesintiye uğramış olarak gösterilmişti, hatırlayanlar olacaktır.



8 yorum:

dolphin dedi ki...

linklere şimdi sabahın bu saatlerinde değilde daha sonra bakayım o zaman :) iğrenç şeyler seyretmekten hiç haz etmem ama öyle bir yazmışsın ki meraklanmadanda duramıyorum şimdi :)

gaykedi dedi ki...

@dolphin

aman tok karınla izleme, aç karınla izle, yediklerini çıkartma sonra, insanın başına ne gelirse, ya meraktan ya .... :)

Friedrich Camus dedi ki...

Para insana neler yaptırır hale gelmiş =)

diagonel dedi ki...

kuzennn uçma modundasın yine
:D
bu arada nakhar ın blogu neden kapalı

asliberry dedi ki...

GayKedi, akşam akşam öldüm gülmekten ya. Hepsi birbirinden komik. Penisella'lar da hiç fena değil. Hele erkekleri korkutma sahnelerine geberdim.

gaykedi dedi ki...

@camus

ya! paranın gözü kör olsun diyelim :)


@digin-onel

ben mi uçuyorum, yok ayol daha neler, millet uçuyor, kafayı yiyor ben seyrediyorum sadece, sevgilimin kafası esmiş blogunu kapatmış, neden kapattığını inan bende bilmiom, büyük olasılık kendisi de bilmiyordur, yine de ona sormak lazım tabi :)


@aslıberry

birilerini güldürmek güzel bir duygu, penisella'yı görünce feleğini şaşırıp kaçan erkekler harbi komik :)

DeLiCeVaT dedi ki...

hayır yaa, aseksuel oldum sanırsam:S

gaykedi dedi ki...

delicevat'cım sen bunları görünce aseksüel olabilirsin, ama eşek'leri bile affetmeyen ne askerler var biliyorsun, onlar hiç olmassa hayvan şeytmekten insan şeyetmeye upgrade edebilirler bu sayede kendilerini bence :)