28 Ağustos 2007




Yalamayın, Yalatmayın !


Sevgili ağbilerim ablalarım, kadın da olsanız, erkekte olsanız, evli de olsanız, bekar da olsanız, arkadan çekişli yiğit ya da erkek fatmada olsanız, ne karpuz ne muz yalamayınız, yalatmayınız, çünkü Diyanet'in "oral seks günah" açıklaması var, bu söylediklerimi dikkate alınız, yalayanları insanlık namına uyarınız.

Diyanet Oral seks İhbar Hattı; 3+*21# (24 saat motorsikletli kırbaçlı din polisimiz, sapıkları cezalandırmak için hizmetiniz de, bir telefonunuz yeterli)


Ortada, süper laik olduğunu iddia eden devletimiz ve insanların birbirini nasıl, ne şekilde yalaması gerektiğine bile karışan, katrilyonluk bütçeli devlet kuruluşumuz diyanet, kocaman bir pehh! atlıyayım ben böyle laikliğe, şimdi aklıma geldi gene;
Diyanet işleri bünyesindeki dini sorular komisyonunun, "kadının örtünmesi dinin gereğidir" açıklaması var.








Yani: bir kısım devlet memuru, "başörtüsü siyasi simgedir" diyerek yasaklıyor, başka bir kısım memur, "hayır, dinin gereğidir" diyor. her iki grup da maaşını devletten alıyor. biz de bu çelişkiyle yaşayıp gidiyoruz

Konuyu birde türban konusuna girerek iyice dağıtmayalım, Haber Star Gazetesinden efendim; "Diyanet İşleri Başkanlığı Fetva Kurulu, ‘oral seks’ konusunda bir vatandaşın sorusuna gözönünde bulundurarak, konuyu görüştü. Oral seksin insan fıtratına aykırı olduğunu, cinselliğin yolunun belirlenmiş olduğunu bu yüzden de caiz olmadığını açıkladı."









Kusur kalmasınlar Prof. Dr. Zekeriya Beyaz'da Diyanet'in görüşünü destekliyor; "Oral, anal seks ve benzeri şeyler son yıllarda bize batıdan yansıyan sapkınlıklardır. Türk-İslam ahlakına, örfüne kesinlikle aykırıdır."


Burada hemen bir parantez açıp Osmanlının Fatih dönemi ünlü şairilerinden Sagari'nin kendi mezar taşına yazdırdığını okuyoruz; "Anın içün mezarım üstünde Ben bu eşcârı böyle vaz'etdim Ta gören sormadan bile halim Bu cihan içre eyledim n'etdim Bir boyu serv, çeşm-i bâdâmın Şeftalisine doymadım gitdim"

Ben bu arada öpüşmenin fıtrattaki yerini merak ettim, malum oda üremek için yapılmayan sadece zevk için yaptığımız bir eylem!




26 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

Ahahahhahahahahahahahahahahahaha :-p

Tanrı'ya şükürler olsun ki, T.C. Diyanet İşleri Başkanlığı'na manen ve maddeten bağlı değilim! Bir de "Fetva Kurulu" mu varmış? Şahaneymiş!

Bu yazı, bana Vatikan'ın durup durup, yumurtladığı vecizeleri anımsattı. Onlar da "şiir" gibidir, laf aramızda.

Her neyse, bu kurumlara herhangi bir resmi/gayriresmi bağlantım olmadığına göre, rahatça sallayabilirim:

" - Köle! Derhal 'Oral Seks İhbar Hattı'nı ara! Kurye kırbaççılardan birini çağır! Kendini kırbaçlat! Bu akşam yorgunum, senin terbiyeni veremeyeceğim!"

imza: FemDom Forever

:-PpP

dolphin dedi ki...

tamam herşeye ok! ama öpüşmeye kimse dokunmasın!

aaaaaaaaaa o kadarda değil hee!

yav sadece hayvanlar üremek için ilişkiye girer. insanların fıtratında yoktur ki bu!!! dinden çıkaracaklar zorla beni heee... hani karı koca arasına kimse giremiyordu? herşey bitti şimdide yatakta kim neyi nasıl yapmalı diye danışmayamı geldi... hem sen nerden buluyosun kediciğim bu konuları yaaa?!!! ampül gibi aydınlatıyorsun her seferinde beni :P

dolphin dedi ki...

bu arada bence bu blogcu dostunu okumalısın taaa ugandalardan bak neler anlatıyorr :)

http://pigmelerledans.blogspot.com/2007/08/biz-tanrnn-homoseksel-ocuklaryz.html

Pretty Woman dedi ki...

Allah aşkına bu nasıl bir şeydir böyle. İnsanların yatak odalarına girmeye ne hakları var? yorgan altında istediğini yapar iki insan kendi rızaları ile... Ne yapacaklarını nereye saldıracaklarını şaşırdılar. Dua edelim* de izleme cihazı, sayaç falan takmasınlar bizlere :) Ha benim bir önerim de var aslında hatta devlet el koysun sevişen insanlardan vergi alsın. oral seks yapanlara da ceza versin. Köşeyi döner bütün dış borç açığını kapatmazsa ne olayım :)

zoitsa dedi ki...

önce onların evine kamera takılmalı..
yada şöyle mi demeli;insan erişemediği şeyleri kötüler:))
bizde evde kalmış menopoz tarihçi vardı aynı onun gibi davranıyorlar:))kızlara nasihatler verir erkeklerin kötü olduğunu savunur; okuldaki tüm erkeklere hayranlıkla bakar hatta sulanırdı gizli gizli:))

gaykedi dedi ki...

@artemis

vatikan mı daha geri zekalı, diyanet mi, ben oyumu diyanet'ten yana kullanıyorum, çünkü vatikan biliyorsun evrim teorisini sadece "tanrının izniyle olmuştur" diyerek kabul etti, bizimkiler daha o noktaya siktim sene gelemez tanrıçam, ha birde gene vatikanın eşcinseller hakkında, dinimiz bu tip ilşikilere hoş gözle bakmıyor ama gene de eşcinsellere hoşgörülü yaklaşmalıyız açıklaması var :)


@dolphin

valla o kadar değil deme, al işte bak o kadar, allahla insan arasına girmeye çalışanlar, karı koca arasına niye girmeye çalışmasınlar ki...valla ben bu konuları bulmuyorum, onlar beni buluyor sanki, bu arada "pigmelerledans"ı en kıza zamanda boş bir vaktimde inceleyeceğim efendim :)


@pretty woman

oral seks için izleme cihazı geliştirisen eminim diyanet bununla ilgilecektir, nasıl olsa onlarda para çok; "Diyanet İşleri Bakanlığı'nın bütçesi 1.2 milyar YTL( yani 1 katrilyon 209 trilyon lira) Bu para; İçişleri bakanlığının 1.5 misli, dışişleri bakanlığının , bayındırlık bakanlığının, kültür bakanlığının ve ulaştırma bakanlığının 2 misli, sanayi bakanlığının 4 misli, çevre bakanlığının 3 misli daha fazla.." hem sende bu cihazla köşe olursun walla :)

herseydenbiraz dedi ki...

Gaykedicim, bugünkü konu harikaymış... Kesinlikle yazacak, söyleyecek çok şey var. Ben en çok Sagari'ye bayıldım, gözü açık gitmiş garibimin...
Bu arada, söylesem mi söylemesem mi dediğim bir şey var. Okurken avuçlarım kaşınıyor inan. Ama söylemeden edemeyeceğim. Acayip gelebilir ama söylemek zorundayım, bağlaç olan de ve da'ları yanlış yazıyorsun. Gözünü seveyim yapma, doğru yaz şunları...
Sevgiler...
:-)

gaykedi dedi ki...

@herseydenbiraz

Sagari'nin mezar taşına yazdırdıkları müthiş değil mi :) de ve da'ları feci karıştırdığımın farkındayım ama bu yaştan sonra valla öğrenmek istediğimi zannetmiyorum, bırakalım ayol oda dağınık kalsın :)

herseydenbiraz dedi ki...

Bak yine 'oda' diyor... Da ayrıııı...
:-)
Belki de haklısın, bırak dağınık kalsın...
Benimki meslek hastalığı zaten. Bir de ortaokulda türkçe öğretmenim muhteşemdi. Onun etkisi...
Bu arada, koku üzerine yazdığım zaman sana da göndereceğim... Senin notun çok etkiliydi..
Görüşürüüüüz...

gaykedi dedi ki...

@herşeydenbiraz

yazını bekliyoss bakalım :)

volkanalabaz dedi ki...

Ya ben daha ne diyeyim artık insanı zorla soğutuyorlar kendi dininden de.Bu kadar cahil olunmaz ya yeter artık dünyada oral seksten güzel birşey varmı :)valla günah münah yeter artık .

gaykedi dedi ki...

@volanalabaz

kesinlikle dinden soğutma fikrine katılıyorum!

BaL dedi ki...

Yahu wordpress.com kısıtlamaya uğramadan önce, oradaki abuk dini bloglardan birine rastlamıştım. Orada da bizim diyanetin tam tersi fetvalardan söz ediliyordu, hadislerle falan :D

Ciddi söylüyorum...

Seks, 'cima' adı ile geçiyordu. Tabii her türlü doyumda, kadından ziyade erkeğe öncelik veriliyordu o yazıda; ama dinen caizdir deniyordu oral seks için. Bilhassa da hanımı beyine yapıyorsa...

Ay rezil alayı yahu...

Allah'ı ya muhasebeci yapıyorlar zaten ya da... tööbee töööbeee :))))

B-I-K-T-I-M Ya Hu

gaykedi dedi ki...

@bal

ha ha haa, yani muz yemek serbest ama karpuz kemürmek suç :)

BaL dedi ki...

Sorma... öyle şeyler yazıyorlardı ki...

Bir örnek daha sana... efendim kadının regl döneminde eşini tamamen reddetmesi mümkün değilmiş; bu dönemde beyi onu cimaya çağırdığında kabul etmeliymiş çünkü eşi onun başkaca yerlerinden doyum sağlayabilirmiş.

"Sarayım mı burda mı yersiniz?!"

İşlerine geldiğince her yol mübah...

Delirtir adamı bunlar :)))

gaykedi dedi ki...

@bal

sar canım, yok ben yemeyeceğim yanlış anlamayın "doggy bag" olayı yani... köpeğimin bile bu saçma şeyleri yiyeceğine emin değilim ama, hadi bakalım :)

Array! dedi ki...

Kafa yapısının gelişmemesindeki en büyük sebebi esneklilğin neredeyse sıfır olması. Bir arkadaşımla din, sex, toplum üzerinde sohbet ediyorduk ve bana dedi ki, insanların nasıl sex yapacağını bile açıklandığı olguların olduğu bir dinden bahsediyoruz, bu derece sınrıları çizilmiş bir şeyde gelişme pek beklenemez dedi.

Uff bir de şu türk islam aile ahlak örfleri artık beni dei ediyor. Bu kadar içi boş, ne olduğu belirsiz bir tanımlama olur mu? Ahlak anlayışı beni öldürecek bu toplumun zaten.

gaykedi dedi ki...

array
toplumu feci kısıtlıyorlar sonra toplum patlayıp infilak ediyor, herşeyi halı altına süpürmekle olmuyor bu işler, tüm dinlerden dincilerin o günah mı, bu sünnet mi, yoksa mekruh mu v.s diyerek kafayı daha kolay yediklerini, psikolojilerini feci bozduklrını okuduğumu hatırlıyorum bir bilim dergisinde :)

BaL dedi ki...

"Oral seks izleme cihazı" yorumunu okudum da, birkaç yıl önce okuduğum bir öykü geldi aklıma.

Caddeye Uzak Öyküler'di kitabın adı. Yanılmıyorsam onda okumuştum.

Güneydoğu'da bir köyde, ana-sağlık ocağı mı ya da aile planlamasına ilişkin bir başka kurum mu ne, öyle birileri gelip, kadınların bir kısmını güç bela ikna ediyorlar doğum kontrolü için spiral taktırmaya. Kadınların kocaları da bu aparatları, devletin evleri dinlemek için taktırdığı cihazlar olduğu paranoyasına kapılıyorlar :)))

Hani olmayacak şey değil ya! :)) Acıtıcı bir mizahı vardı öykünün. Gece gece şimdi kurcalamayayım kitaplığımı da sabah bakarım, o kitapta mıydı diye.

BaL dedi ki...

Uyku tutmazdı:D

Evet doğru anımsıyormuşum.

A.Kadir Konuksever'in Caddeye Uzak Öyküler adlı kitabından "Telsiz" adlı öykü...

Kadınlar önce ikna olup spiralleri taktırıyorlar. Sonra cayıp çıkarttırmak istiyorlar. Ana Sağlık Ocağı'na gidip doktora yalvarıyorlar, ama niye çıkarttırmak istediklerini söylemiyorlar bir türlü. Doktor da sonunda "söylemezseniz çıkartmam" diyor.

Yanıt geliyor:

"Kocalarımız istiyor.... Dediler ki bize Devlet size telsiz takmıştır, bu telsizlerle hepimizi dinleyecekler ve ne olup bittiğini öğrenecekler."

:)

gaykedi dedi ki...

bal
öykü değil bu gerçek bile olabilir, çünkü ben devletin dağıttığı prezervatifleri hamile kalmamak için yutan kadınlar oldugunu duymuştum :D

BaL dedi ki...

Kedicim büyük ihtimalle gerçek. Zaten kitaptaki öykülerin çoğu böyle acıtan bir mizahta ve yaşanmışlıklarla örülü :)

Trafik lambalarının ışıklarının renklerini değiştiren valiler, limon, biber ve domatesi bir arada satıyor diye gözaltına alınıp sopa yiyen seyyar satıcılar, kapısını özel tim çalarsa ajan, pkk çalarsa yardım ve yataklıkçı olmakla suçlanan halk... ohoooo...neler neler...

gaykedi dedi ki...

bal
tam aziz nesin'lik yani :D

wincih dedi ki...

Peki bu durumda, eşini tatmin etmeyen kadın günahkardır ilkesine göre hareket eden şafii kadınlar ne olacak?

gaykedi dedi ki...

wincih
cehehenneme gidecekler desek kısır döngü olacak galiba :p

wincih dedi ki...

Lucifer hepimizi kutsasın o zaman ne diyeyim. :P