20 Ağustos 2007





Kızlık Zarımı,
Fare mi kemirdi !



Sabah gazetesinden Dr. Eren Eroğlu'na dün sorulan, bu güne kadar duyduğum en aptal kızlık zarı sorusu, aman okumadıysanız gözden kaçmasın efendim;

...21 yaşında bir genç kızım. Ben henüz küçükken evimizde fareler varmış ve kardeşimin burnunu kemirmişler. Acaba beni de herhangi bir şekilde kemirmişler midir diye tam anlamıyla yani jinekolojik yönden muayene olmak istiyorum. Yani kemirmişse bu durum belirlenebilir mi? Bana hastanelerin hangi dalları yardımcı olur; adli tıp mı, laboratuvar mı? B.D.G./İzmit...


http://arsiv.sabah.com.tr/2007/08/19/gny
#



26 yorum:

Damacana dedi ki...

Yok artık, ne bu ya :)

Goddess Artemis dedi ki...

Çok acıklı bir durum... Komikmiş gibi geliyor ilk okuyuşta ama değil. Tıpkı "neşeliymiş gibi duran hüzünlü şarkılar" gibi. Yazık bu insanlara, içim acıyor! >:-(

gaykedi dedi ki...

@damacana

valla yok artk falan yok, türk kızları kızlık zarı erkekleri de penis boylarıyla feci kafayı yemiş durumda :)


@artemis

tanricam, hem komik, hem hüzünlü, hem düşündürücü, kesinlkile yazık ki ne yazık!

Zeynep dedi ki...

Ne kadar cahil bir genç kız...Yazdığı her cümle şaşırtıcı bir gerçek var. Ailesini kınasam, zincirleme kaza gibi nesiller boyu geri gidecek bir baskı şeması çıkacak ortaya. Ne diyim umarım fare kemirmemiştir :D

miso dedi ki...

Ya bence sarmış bu abla hepimizi. Bu ne artık ya, bunların etrafındaki saflar da duyup inanıyor. Bence arkadaş işin profüsürü olmuş da safa yatıyor.

hehe

Adsız dedi ki...

Kız uyanık, yutturacak sanırım :)))) hhaahaaha
nermin

gaykedi dedi ki...

@zeynep

kadınlar üzerinde ki o baski şeması, türkler şamanizmi bıraktıktan sonra katlanıyordur herhalde!


@miso

ah miso ah keşke öyle olsa, ama etrafımızda o kadar çok cahiller varki, güneydoğuda kadınların hamilelikten korunucam diye devletin ücretsiz dağıttığı prezervatifleri paketi açıp suyla yuttukarını duymuş muydun :)


@isimsiz

ne yani kocasına "kızlık zarımı fare tepdi" mi diyecek :)

dolphin dedi ki...

kullandığın resim yine beni dumur etti!

yav kadın milletinden tiksindirecen beni heee :)

zar meselesi önemli bir meseledir. burdaki kişininda safa yattığnı sanmıyorum hiç...bu ülkede yaşadıkça ve toplum bunu önemsedikçe dünyanın bunun üzerine kurulduğunu hissettirecek şekilde anne baba abi kardeş kız çocuklarına baskı uyguladıkça bu durum değişmez bir gerçek... bizim şanslı olan tarafımız nedir peki? istanbul gibi büyük bir şehirde yetişmiş oluşumuzdur belki... harbiden üzüldüm kızın sorusuna... kimbilir kafasında ne kurcalamıştırda dert etmiştir bunu kendi kendine...

diagonel dedi ki...

bir anlamda mişo ya katılıyorum hani saf gözükerek alt tan alttan tiye almak kefa yapmak niyetindede olabilir hatun kişi..

gaykedi dedi ki...

@dolphin

kullandığım resim bencede bir tuhaf ama ne yapayım içine fare girecek şey bir bunu bulabildim :)


@diagonel

yaw bu halkın cinsel cahilliğini bildiğim için açıkçası artık hiçbir şeye şaşırmıyorum!

zoitsa dedi ki...

kızlık zarı meselesi benim hayatımda da garip bir yerlerde..aslında fazla garip bir yerde..
dpnot:resim harbi çok acayip bişeye benzetememekten ziyade herşeye benzettim:)

DeLiCeVaT dedi ki...

vakti zamanında bahadır baruter'in (di galiba) başlattığı bir kampanya vardı: "18ine kadar yırtılmayan kızlık zarı kanser yaıyor" diye... kanseri bilmiyorum ama yaş ilerleyince kesinlikle aptal yapıyor galiba:D

bliyaal dedi ki...

sevgili gaykedi,

istediğin yazıyı yazdım, kitap yazısının hemen altında. ama sanırım pek bir şey çıkmayacak :))

gaykedi dedi ki...

@zoitsa

nasıl yani herşeye benziyor :)


@delicevat

yaw bilim dediğin gibi bir şey ispat etse, yada ergenlikte bozulmayan kızlık zarı bir hastalık üretse bu töreci yobaz taifesi ne yapar acaba :)

@bliyaal

hemen sitene uçuyorum :)

Esther dedi ki...

peki dr ne cevap vermis :) ??

gaykedi dedi ki...

@esther

canımcım "fareli kızlık zarı"nın doktor yanıtı burada :)

volkanalabaz dedi ki...

''Memleketimden İnsan Manzaraları''böyle bir soru ancak bizim Memleketken çıkar zaten.Ya bunları bazen düşünüyorum acaba gazeteler mi uyduruyor diye bu kadar salak olabilir mi bir insan ya:)

gaykedi dedi ki...

@volkan

yaa keşke uydursalar daha iyi diyeceğim ama, halkımız her konuda o kadar cahil ki, hele cinsellik konusunda bilgileri daha bir yerlerde sürünüyor :(

Elif dedi ki...

Adli tıp olmaz!! Psikiyatri bölümüne gitse daha iyi.

www.elifsavas.com/blog

gaykedi dedi ki...

@elif

hemde çok acil gitmesi gerek, her saat hatta dakika bile zaman kaybı :)

Pretty Woman dedi ki...

bu kadarı da olmaz yani dedim. gerçek mi bu yazı. İnsanların cinsel organları hakkında bilgisiz olmaları ne acındırıcı bir şey. bu hanım kızımız hiç okula gitmedi mi peki? Hepimiz okula gittik değil mi? Sorarım size hangimize kadın ve erkek üreme organları hakkında biyoloji dersinde bilgi verildi. Benim biyoloji öğretmenim erkekdi ve kitapta yer alan kadın ve erkek üreme organlarına geldiğinde konu üniteyi atlamıştı... Ahh ahhh diyecek laf bulamıyorum.

gaykedi dedi ki...

@pretty woman

walla bu kadarı olmaz demeyin, oluyor! okulda eğitim veriyormuşuz gibi yapıyoruz, "mış" gibi yapmak bu ülkenin en önemli sorunu zaten, kim devlet okulunda üniversite filoloji bölümleri dışında doğru dürüst yabancı dil öğrenmiştir mesela değil mi!

Pretty Woman dedi ki...

haklısın :) ben de zaten onu demek istedim. okulda biyoloji dersinde bile kitapta olan üreme organları bölümünü işlemedim ben ne ortaokulda ne lisede :)

ipek dedi ki...

..

bu kız için ayrı bir birim oluşturup yeniden yapılandırmaları gerekiyor valla..

....

neleri var yahu

(net azizliği. yorumlar beşer -onar giderse..af..)

gaykedi dedi ki...

@ipek

klinik vaka bu, ama buna özel klinik lazım diyorsun, durum çok ciddi yani :)

Adsız dedi ki...

kız salağa yatmış ve piçlik olsun diye bu ssoru yu soruyo ona bu soruyu ssordu diye saf demek yerine bu soru ya bu kadar kafa yoduğunuz için kendinizi saf olarak görmelisiniz. mystery035