05 Ağustos 2007




Çirkin Ördek Yavrusu !

Bugünkü konum aslında, ilk aşkım... Geçtiğimiz iki gecedir, sabah dörde kadar msn’leşiyoruz, çok uzun zamandır birbirimizi görmedik. Ben, ona çok aşıktım ve bu kadar yıl sonra onun da bana aşık olduğunu öğrendim. O yıllarda bir erkeğin beni beğenme ihtimali, kafanıza ufo düşme ihtimalinden daha düşüktü!

Lise yıllarında Çok ama çok havalardaydık, bir tek ben kompleksli, çirkin ve yeteneksizdim. Basketbol oynardım ama takıma alınamazdım, resim yapamazdım, şarkı söyleyemezdim, vücudum bir felaketti.

Lise boyunca hayatımın en büyük aşkını yaşadım, sadece elele tutuştuğum basketbol oynayan, upuzun zapzayıf bir oğlandı, kızlar ona çirkin derdi, nasıl üzülürdüm, “olsun” derdim, “ben de çirkinim zaten”







Bu benim aşık olduğum çocuk onbeş yaşında elimi tuttu ve onaltı yaşında da beni öpmek istedi! Çok aceleci değildi yani, bir küçücük öpücük için tam bir yıl bekledi aşkım ve ben ağlamaya başladım. Küstüm, günlerce konuşmadım. Hayatımda hiç öpüşmemiştim ve o kadar korkmuştum ki anlatamam.

Ona mahcup olmamak için, öpüşmeyi bile bilmiyor demesin diye ondan kaçıyordum. Sonra çareyi bir kız arkadaşımın, benden beş altı yaş büyük ablasında buldum. Kıza durumu anlattım göz yaşları içinde, kız da bana öpüşmeyi öğretti. Gözlüklerimi çıkarttı (evet ya, kocaman koyu gri çirkin ötesi gözlüklerim vardı, ilk aşkım buna rağmen bana aşıktı düşünebiliyor musunuz), göz yaşlarımı sildi ve eğilip beni öptü!







Ben hayatımın ilk öpüşmesini bir kızla yaşadım ama bu olayı ilk aşkıma önceki gece anlattım, sabaha kadar güldük. O da benim yüzümden dayak yediğini anlattı, o zaman ikna olmamıştık birbirimizin aşkından ama bu defa olduk.

Sadece kimin kimi bırakıp gittiği konusunda anlaşamadık, bana onüç yaşındaki oğlunun ve sevgilisinin fotoğraflarını yolladı.Yazımı aşık olabilmiş tüm cesur yüreklere ve öteki yarısını bulamamış bedenlere ithaf ediyorum…

Bazen hic ummadığınız birisi çok iyi bir laf eder, yada sevmediğiniz bir yazarın çok iyi bir yazısına denk gelirsiniz işte Elif Aktuğ'dan öyle bir yazı! Gaykedi


14 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

Neden şimdi beni tuhaf bir biçimde ve anlamsızca hüzünlendirdi bu yazı?

Murathan Mungan'ın "bir aşk birçok aşktan yapılıyor ve ayrılınmıyor hiç bir seferinde!..." sözünü anımsattığı için mi yoksa Gülay'ın şu şarkısını istemdışı mırıldanmaya başladığımdan mı?

bir gün bi çılgınlık edip
seni sevdiğimi söylesem
alay edip güler misin
yoksa sen de sever misin


-nakarat-
cesaretin var mı aşka
çarpıyor kalbim bir başka
sen de böyle sevsen keşke
desen bana yâr


konuşmadan gözlerinle
beni sevdiğini söylesen
yüreğime gözlerini
ölene dek mühürlesen

-nakarat-

gaykedi dedi ki...

tanrıçam hem hüzünlü hem komik bir yazı değil mi! tek ihtiyacımız olan daha fazla cesaret galiba!

fendalinka dedi ki...

ay bnm hiç cesarete ihtiyacm olmadı hep salak aşıktım .. ay cok cesur olmakta ıyı deıl ben söliyim biri mutlaka çıkıp haddini bildiriyoo

b.martin dedi ki...

cok guzel bir hikaye. gay olmamama ragmen beni de etkiledi. sairin dedigi gibi: "guzel anilar gibi huzunlu, huzunlu sarkilar gibi guzel" bir hikaye.

gaykedi dedi ki...

fendalinka'cım cok cin olmaktansa aşkta biraz salak olmayı tercih ederim, boşver keyfine bak sende :)

"b.martin" evet haklısın herkes için etkileyici bir anı değil mi!

yass dedi ki...

ya ben bu blogda yenı oldugum ıcın hep aynı hataya dusuyorum. aaa dıorum bu yapılır mı hıc sevgılısı oldugu halde ılk sevgılıden soz edılır mı boyle, ayy uzulur sımdı dıyorum. sonna alta bi bak alıntı. yine keklendim kendi kendime:P

gaykedi dedi ki...

sevgili "Yass" genelde çoğu zaman kısa alıntılar yapıyorum, çünkü kendi yazdıklarımı ve aslında çoğu kişinin yazdığı şeyleri zor beğenen biriyim, alış artık yaa alıntılara :)

betus dedi ki...

Bazen düşünüyorum da aşk bu kadar temiz kalan mı? Yaşanmamış olan.O çıkınca hayatından kızamadığın, toz konduramadığın mı aşk? Vazgeçemediklerin hep tutku...Dünya üzerinde var mı gerçek aşkına kavuşan? Yoksa kavuşmadığından mı aşk oldu o? Off...

gaykedi dedi ki...

sevgili "Betüş" bu hikaye evlilikle bitseydi ve bahsedilen eski koca olsaydı eminim bu kadar sevgi dolu anlatılmazdı değil mi, kavuşamamak ateşe dökülen benzin gibi tutkuyu körüklüyor!

celerone dedi ki...

Gaykedi ne güzel anlatmışsın, Bukowski okur gibi oldum :)

senay izne ayrildi dedi ki...

ben de 2 erkeğin ilk aşklarını okuduğumu sandım yazı sonuna kadar.

gaykedi dedi ki...

"celerone" yazıyı beğendiğine sevindim :)

sevgili "senay izne ayrıldı" eşcinsel değil yazımızın konusu bu defa "düzcinsel" :)

ezop dedi ki...

İlk aşk unutulmuyor değil mi? Çok naif, çok samimi bir yazı.14 yaşımdaki ilk aşkımı hatırlattı bana, içlendim bak şimdi...

diagonel dedi ki...

TATİLDE İZMİREDE UĞRADIM VE TA TA TA TAAAAAAAAAAMMMMMMMM


X AŞKIMLA BURUN BURUNA GELDİK....

SONRASIMI????????*

BİRAZ DİNLENİP KAAMI TOPARLAYINCA BLOĞUMDA YAZACAĞIM....