18 Ağustos 2007




Cumartesi Neşesi !

Bu hafta cumartesi neşesinde, fıkra yerine, gerçek bir kara mizah örneği var efendim, İngiliz Times Gazetesi'nin yayınladığı, dünyanın en büyük abukluklarında okuduğum, tuhaf ve komik bir şeriat uygulaması.

Daha önce bahsettiğim Azar Nafisi'nin "Tahran'da Lolita okumak kitabında anlatılan" "Şeriata Göre Hayvanlarla Seks" bahsinden sonra duyduğum en tuhaf şeriat hükmü.

Bahreyn’de erkek jinekolog doktor, kadın hastasını ancak aynadan bakarak muayene edebilir. "Ayna ayna söyle bana, hastamın vajinasının nesi var?" ha ha haa :)


12 yorum:

dolphin dedi ki...

hmmmmmm bayağı yol katetmişler demek! :) çok hoş ne diyeyim...

dolphin dedi ki...

veeeee ben kaç gündür neden buraya yorum bırakamıyoruum? blogger sapıttı mı yoksa?

gaykedi dedi ki...

blogger bazen sapıtıyor ama, alternatif tarayıcılar indirip kullanabilirsin, bazen explorer'de manyaklaşıyor sana tavsiyem mozilla, firefox yada opera indirip kullanman, ve ara sıra explorer'deki internet ayarları menüsünden, geçici internet dosyalarını boşaltmanda (temporary internet files) işe yarayabilir.

birde -başlat, tüm programlar, donatılar, sistem araçları, menüsünden disk temizlemeyi ara sıra yap canımcım :)

Esther dedi ki...

erkek doktorun aynadan da olsa kadin hastasina bakmasi inanilmaz bir durum.. alkisliyorum.. bir 50 sene sonra normal muayeneye gecerler bakarsiniz.. bu da bisey

dolphin dedi ki...

tamam mesaj alınmıştır :)

bide sabah sayfanı ilk açışımda ve yazı resmini görür görmez dumur oldum haberin olsun :)

yav nerden buluyorsun bu resimleri... sakıncalı buluyor benim nazlı pc'im bunları :) yorum yollamayıp mahrum ediyor seni benim yorumlardan haberin olsun... hatta bunu bile gönderebilecekmiyim bilmem :)

gaykedi dedi ki...

@esther

yaw bunlar 50 sene sonra bile akıllanmaslar be :)


@dolphin

amanda aman ne terbiyeli bir bilgisayarın varmış yahu, benim blogu takip etsin ben onu fırlama yapayım biraz :)

diagonel dedi ki...

resim çok başarılı tebrikler kuzen

gaykedi dedi ki...

@diagonel

benim gay kuzenim beni şaırtıyorsun, bu resmin nesini beyendin yahu, ortada bir penis yok, bir şey yok :)

diagonel dedi ki...

kuzen hala beni görmek istediğin başka bir kişi olarak görmeye devam ediyorsun ya daha ne diyim ben sana...

seninbu yazıların sayesinde millet beni penis merkezli yaşayan embesil bir homo olarak algılayacak yazık


yazık bana ...
kuzenimden gelen koca bir kazık bana durumları var ortada ...

gaykedi dedi ki...

@diagonel

canım kuzenim benim, hoşgörüne sığınarak yapıyorum bu esprileri, yoksa evde kaldığını hepimis biliyorus, ayol ne penis merkesi degilmi yani :)

volkanalabaz dedi ki...

İnanılmaz çok salakça yaa bu kadar olmaz yani bence bu adamlar hayatda akıllanmazlar.Niye Dünyada bu kadar salakla yaşamak zorundayız biz.

gaykedi dedi ki...

@volkanalabaz

salak kelimesi bile yetersiz kalıyor, bende pek akıllanacaklarını zannetmiyorum daha çok uzun yıllar ve aklıma bizde de saç telinin görünmesi günah diye perukla gezen denyolar geliyor :)