04 Ağustos 2007





Cumartesi Neşesi !


4 rahibe bir trafik kazasında ölmüş, öbür tarafta cennet ve cehennem önünde melekler rahibelere soru soruyorlar. 'Siz hayattayken hiç penise dokundunuz mu?'

İlk rahibe 'evet ben işaret parmağımla dokunmuştum' demiş. Melekler rahibeye 'Git karşıda kutsal su dolu altından bir leğen var parmağını oraya batır ve günahlarından arın sevgili kardeşim' demişler ve rahibe de denileni yapmış.

İkinci rahibeye sormuslar 'ben sağ elimin tamamıyla dokundum' demis. Ona da aynı şeyi demişler. Tam üçüncü rahibeye soracaklarken üçüncü ve dördüncü rahibenin kendi aralarında yer değiştirdiklerini melekler görmüs. Melekler 'Heyyy siz ne neden yer değistiriyorsunuz?' diye sormuşlar.

Rahibenin cevabı şu olmuş 'Arkadaş leğene oturmadan ben bir ağzımı çalkalamak istedim'



6 yorum:

Damacana dedi ki...

:) Bilmiyordum, komikmiş.

edi.ben dedi ki...

:D

atila dedi ki...

çok komikti :D

Goddess Artemis dedi ki...

Biliyordum ama yine de ağız dolusu kahkahalarla güldüm. N'olursun bu tarz (rahip ve rahibelerle ilgili) fıkralara devam... :o)

DeLiCeVaT dedi ki...

selam kedi:) ben bunu biliyordum ve geçenlerde benim erlere anlattım ayaklarını yıkamları için nasihat ederken, olayı fıkraya bağlayıp eğlensin istedim çocuklar, ama maalesef %90ı bön bön baktılar:D

gaykedi dedi ki...

aman kimleri görüyorumm, hoşgeldin Deiicevat, ayak yıkamak için baskı yapmak mı, pehh iğrençç be :)