22 Ağustos 2007




Ruhsal İskeletimiz !

Koku deyince, herkesin neden en çok çocukluğundan bahsettiğini buldum, yaş ilerledikçe koku duygumuz azalıyormuş, yani çocuklukta duyduğumuz kokuları daha güçlü duyuyor, hissediyormuşuz.

Artı, ruhsal iskeletimizin çocuklukta oluşması, bir binanın temeli yada onu taşıyan kolonlar gibi, ruhumuzun, duygularımızın, çocuklukta şekillenmesinin etkisi de çok bunda. Yani psikologların, psikiyatristlerin çocukluğumuza takmış görünmeleri, onu kurcalayıp durmaları boşuna değil, bir bildikleri olduğundan :)

Bu arada yaa, illa mimlenmek istemek arkadaşlarıma sitem ediyorum, mahallede oyuna katılmak için illa devet edilmeyi bekleyen utangaç çocuklar gibi yapmayın yaa biraz yırtık olun, bu yazıyı okuyan herkes mimlenmiştir, bu mimi beğenmeyen benim yaptığım gibi kıçından mimde uydurabilir :)


9 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

Mim mime karşı! Seni ve NaKHaR'ı mimledim! Haberiniz olsun şeker :o)

Kapıldım Gidiyorum Mim Dalgasına (*)

gaykedi dedi ki...

@artemis

ok tanrıçam bir ara yazarım beni en çok etkileyen resimleri :)

diagonel dedi ki...

kabul etmiyorum etmiycem işte bananee...

hem ne diye popomu yorayım mim uydursun diye hıı;=????

Esther dedi ki...

aaaa valla ismimi altın harflerle yazmazıp mimlemesseniz hayatta açıklamam :D

gaykedi dedi ki...

@diagonel

başka şey olsa poponu yorarsın ama be geyşa :)

@esther

canımcım "şu linke" bir tıklar mısın bakalım olmuş mu altın harfli davetiye, eğer olmuşsa hüzünlü kokularını yazmanı bekliyoruz :)

Esther dedi ki...

Kedişşş harikasın :D şaka yapmıştım aslında ama uğraşıp benim için böyle bişey yapmana çok sevindim... xxxxxxxxxxx

gaykedi dedi ki...

@esther

ben de sevinmene sevindim, ve tabi beğenmene..ehh bu kadar ilgi-alaka'dan sonra yazarsın artık bize hüzünlü kokularını :)

Esther dedi ki...

haaa hüzünlü müydü.. bi yanlış anlaşılma olmuş.. huzur veren kokular yazmışım.... tama düzeltme yaparız

gaykedi dedi ki...

@esther

yaz kafana göre yaa acı, tatlı, huzunlu, neseli, seksi farketmes, bekliyoss bakalım :)