15 Ağustos 2007




Beyaz Yalanlarım !

"Wolkanca" bizi ebelemiş-sobelemiş, üstelik katılmayanlar Fatih Ürek olsun diyerek, aslında bu beddua beni etkilemez ama biz yazalım bakalım, masum, ak ve pirüpak yalanlarımızı.

Mutsuz görünen bir iş arkadaşıma, üzerindeki yeni tişörtü çok beğenmesem bile, ona çok yakıştığını, harika olduğunu nereden aldığını sormak ( sonuç; arkadaşınızın birden keyiflenerek, size aldığı yerin adresini vermeye başlaması, dostunuzun o an aklında ne sıkıntısı varsa, onu unuttuğunu hissetmeniz )

Bir arkadaş yemeğinden eve döndüğümde, anneciğe, yemekte bir şişe şarap yada 4 bira içmiş olsam bile, sadece bir bardak içtim demek ( sonuç; anneciğimin, kullandığım ilaçlarla, o kadarcık içkinin, sorun olmayacağını düşünerek, içinin daha rahat etmesi)









Misafirlikte, çok beğenmesemde, bir yemeğe harika olmuş demek (sonuç; evsahibinin keyiflenerek, bu yemeği rahmetli anneannesinden nasıl öğrendiğinin komik hikayesini anlatması)

Sevgilimin mesajlarına geç cevap verince, bilgisayara yada kitaba çok daldım yerine, köpekle oynamaya daldım demek. (sonuç; Nakhar'da köpeğimi çok sevdiği için daha az sinirlenmesi ve daha az fırça yemem)

bende ebeliyorum; "fendalinka"
"herackles" "kiymet-bozkurt" "tears-of-phallus" "angelagay" ve son olarak bu seferde elimden kurtulamayacak "bliyaal"

Mızıkçılık yapanlar bir şeriat ülkesinde kadın olsun, kadın olmazlarsa eşcinsel olsunlar, eşcinsel olamasalar, oyunların, masalların bile yasaklandığı bu ülkelerde çocuk olsunlar, o da olmazsa erkek olmaları bile yeterli aslında, bu ülkelerde mutsuz olmak için! nasıl beddua ama? aman bu bir kara mizahtır ciddiye almayın efendim :)


11 yorum:

"Denize dek ırmakdır adın..." dedi ki...

ebelendik sobelendik...
biz bu yere neden geldik?
işbu sanal alemde
gırgır edip eğlendik...
tuttuk baazen
ciddiye alıp sinirlendik...
ama adımız anılınca
biz çok sevin-len-dik...
(kafiye tam uysun diye sevindik yerine "sevinlendik" uyduruyoruz :))

Ezgi dedi ki...

Allah rahmet eylesin Gaykedicim.

Sanırım bu defa Nakhar seni yolar.

İyi insandın. Ruhun şad olsun.

Oral Pinokyo çok hoşmuş laf aramızda.

gaykedi dedi ki...

@denize...

ara sırada eğlenmek lazım değil mi :)


@ezgi

inan beni korkutuyorsun! yok yaa, şaka şaka, buna kızacağını zannetmiyorum bir tanemin :)

Dolphin dedi ki...

nabza göre şerbet iyidir... bide dürüst ve açık sözlü olmakla patavatsız olmak arasında çok ince saydam bir çizgi var yaaa ben o sınırı geçen hiç kimseye tahammül edemiyorum... sonrasında napiiim ben dürüstüm duymak isteyeceğin şeyler mi deseydim yani diyerek dik dik konuşanlarada...

ama sen gerektiği zaman objektif şekilde eleştiride yapabiliyorsun değil mi? :)

gaykedi dedi ki...

@dolphin

tam nabza göre şerbet olayı değil belki kırıcı olmamak, yada insanları üzmemek, sevindirmek adına yapılan şeyler bunlar daha çok, gerektiği yerde gaykedi tırnaklarını çıkarıverir merak etme ama sevdiklerini patilerken kanatmadan tırmıklar tabi, eh belki bir kaç hafifi küçük çizik olur ara sıra tabi :)

bliyaal dedi ki...

sevgili gaykedi,

ebelediğini gördüm, şu anda yeni bir yazı girdim. senin yazını da kısa zamanda yazacağım.

gaykedi dedi ki...

@bliyaal

dört gözle bekliyos bakalım :)

La Coquette dedi ki...

iş arkadaslarına t-shirt filan yerine direkt saç-baştan girmeni de tavsiye ederim. Kilo mu verdin sen sanki? Aaa burenk sana çok gitmiş/ iyi ki kestin sacları yüzün ortaya çıktı...
Ki kilo vermese de sacı cirkin de olsa onun güveni tazeleneceği için dışına da yansıyacaktır bu

gaykedi dedi ki...

@la Coquette

evet bazen abartabiliriz dimi iltifatları, ama sadece onları mutsuz gordugumuz zaman yaparsak iyi olur, yoksa adımız yalakaya cıkar walla :)

La Coquette dedi ki...

bana ordan yüzümü görmeden bir iki iltifat attırıversene gaykedicim. BUgun fci ihtiyacım var: ))
sanal olarak bile olsa destek destektir: )

gaykedi dedi ki...

@la coquette

ay ne desem, biraz çingene ağızı yapayım bari "ayoll bugün pek bir şugarsınız" :)