21 Temmuz 2007



Stres Bisikleti !

Stres bisikleti sonunda Türkiye'de...Pekçok ülkede binlerce kişinin severek kullandığı ve memnun kaldığı, Hollanda ve Mykonos'ta özel sürüş parkurlarının bulunduğu, bu teknoloji harikası çok özel bisiklet kadın-erkek herkesi memnun edecek ve iddia ediyoruz stresinizi size kesinlikle unutturacak...

Bu olağanüstü ürünümüz Amsterdam Kraliyet Üniversitesi Analolji fakültesinin yaptığı araştırmaya göre hemoroid ve ayrıca selülit sorunlarınızın tedavisine %87 oranında yardımcı da oluyor...şimdi hemen telefonla sipariş ederseniz, bir adet hediyemiz uzun rüzgarlık sayesinde kalabalık yerlerde de* hiç sıkılmadan rahatlıkla kullanabileceksiniz.

sadece 499 YTL + kdv, kredi kartına peşin fiyatına 5 taksit.

* Lütfen kullanım kılavuzunu dikkatli okuyunuz, kalabalık yerlerde çığlık atmanız ve sırıtmanız yanlış anlamalara yol açabilir.


Bu gün
'Cumartesi Neşesi' fıkra yerine degisiklik yapayım dedim, bu haberi kıçımdan uydurdum, dikkate almayın aman!

11 yorum:

SHeiDA dedi ki...

hahhahah:))icat ettigin birsey var en azindan imagine bile olsa..cok hos bi fikir..tebrikleeerr..telefonu yazmamissin siparis icin:p

gaykedi dedi ki...

bakınız, stres bisikletinin Türkiye'deki ilk kullanıcılarından olan ünlü sanatçımız "Fatih Ürek, selülitlerinin azaldığını gururla nasıl gösteriyor" :)

Elif dedi ki...

Kardesim, boyle habercilik mi olur? Hani bunun tel no'su, internet adresi? Bak, bir elim telde, bir elim klavyede, cevabini bekliyoruuuum! :oP

elifsavas.com/blog

Aslı dedi ki...

=D kutluyorum seni Gaykedi.. Benim de değişik fikirlerim oluyordu ama.. Benimkiler stres bisikletinin yanına bile yaklaşamaz.. ahaha..

herseydenbiraz dedi ki...

Bende bile travmatik bir durum yaratan bir sunnet edilme toreninden dondum. Asik suratimi guldurdun, sen de gul e mi...

diagonel dedi ki...

kuzen yine uçtun valla yaaa

bak şu icatlarına benimde kısmetlerimi açacak bişy eklesen fena olmaz hani....



:D



bu arada hey hattt ben moka sardım sanırım imkansızı oynayarak aşk denilen şarap testisini içmeye çalışırken kırıp bir damla bile tadamadan susuzluktan bayılıcam...

:D


anladın sen anladın
ben aşık oluyorum

edi.ben dedi ki...

3 tane alcam da pazarlık şansı felan :P
saol gaykedi... yaratıcılııının devamını talep edip, bencilce davransam ayıp olur mu acep?
harika bi bisiklet... artık her yere bisikletle gider geliriz... :D trafik sorunu da kalmaz :P (gerçi kaç kişi doğru adrese varır bilemem ama :))

gaykedi dedi ki...

ben gidip patent alayım yahu şuna, potansiyel var bu alette, durum onu gösteriyor :)

ezop dedi ki...

E bu bisikletten bende yıllar önce vardı. Biz girişimci olmadığımızdan piyasaya sunmayı akıl edememişiz o zamanlar. Bu ortasında çubuk olan yarış bisikleti formatları da son derece stess gidericidir onu da belirteyim yani. :)

D-Chic dedi ki...

hemen sipariş edesim geldiii henii nerdeee!!??

yok ki dedi ki...

south park'ta ogretmen kisinin vardi buna benzer bir bisikleti. butun kasaba kullanmaya basliyordu. aradim ama bulamadim o bolumle ilgili bir kaynak.