26 Temmuz 2007



Spagetti Tohumu !

"Televizyon, ilk gerçek demokratik kültürdür," diyor Clive Barnes, "herkese açık olan, insanların istekleriyle oluşturulan bir kültür. İşin korkunç yanı ise insanların ne istedikleridir."

Televizyon tarihinde en büyük yalan şaka olsun diye söylenmişti. BBC'de 1 Nisan 1957'de yayımlanan "Panorama" programında, Richard Dimbleby, İsviçre'nin güneyinde spagetti yetiştirildiğini ileri sürdü. Dallarından spagetti sarkan ağaçlar ve spagetti toplayan köylüler gösterdi.

BBC'nin telefonları kilitlendi. Herkes nereden spagetti tohumu bulabileceğini soruyordu. Yanıt aynıydı: "Tohuma gerek yok. Toprağa biraz spagetti gömüp bol bol domates suyu vereceksiniz." O hafta domates suyu satışları tavana vurdu. Avrupa'da bu tür olaylara yılda bir kere rastlanıyor. Bizdeki bazı televizyonlar için ise her gün 1 Nisan.

"Deliye hergün bayram" demişler, yazı yaşlı çınarımız Ülkü Tamer'den...Gaykedi


4 yorum:

YAŞAMDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

REKLAMIN İYİSİ KÖTÜSÜ OLMAZMIŞYA GAYKEDİ..DÜNYA ARTIK KOLAYCI VEDE TELEVİZYON BAGIMLISI..

edi.ben dedi ki...

aaa aklıma geldi şimdi :D
Gora'da sucuk ağaçları vardı ya... nasıl imrendiydim, nasıl imrendiydm... günlerce fantazisini kurmuştum :)

herackles dedi ki...

www.herackles.com olarak geriye dondum... Ben yokken buralara iyi bamissindir insallah! :)

Bu arada, buyuk bir reklam kampanyasi bekliyorum senden :D

herseydenbiraz dedi ki...

Ben hala "gerçek" bir zayıflama hapının hayalini kuruyorum. Hatta öyle bir şey yapmalılar ki hapın işe yaraması için pasta, macaron, börek ayrıca çeşitli yemekler yemek zorunlu olsun. Haftada bir mutlaka deniz mahsullü risotto mesela...