16 Temmuz 2007





Kız Gibiydim

Anacım !


Türkiye'nin ilk transseksüellerinden 63 yaşındaki "'Deniz Anne" ile Yonca Cingöz'ün yaptığı röportajdan.

Adana'lıyım, 1944'te doğdum. Balinadayken -bizim dilde balina, askerlik manasında (eşcinsel argosunda) - 1965-66'da Edirne'de, erlerden biri dedi ki bana: "Sen İstanbul'a Mis Sokak'a gidersen, orda senin gibi neleri var!" O zaman Mis Sokak tekti, başka yer yoktu. Balinalık bitti, Adana'ya döndüm. Evde itiş kakış, hor görmeler. Bundan 45 sene evveli düşün. Çok sakladım ama nereye kadar, kız gibiydim anacım. Belim incecikti, ayaklarım ufacık.

Gencim o zaman, içim kaynıyor, neyin ne olduğunu bilmiyorum. Kocaman bir avlumuz vardı, arkası kerhaneydi. Çocukken ordan erkeklere bakardım. Abim sorunca "Kızlara bakıyorum" derdim. Kızlara özenirdim, bikini giyiyorlardı. O zaman naylon külotlar, mayolar yeni çıkmıştı. "Gideceğim" diyordum, "Siz benden kurtulun, ben de sizden."







Bir gün, unutmuyorum, evde yemek yiyorduk. Babam abime, Kürtçe "Vur" dedi. Keserle vurdu o da, kafam kan içinde, dışarıda kıyamet kopuyor, kerhane kızları damlardan, pencerelerden bakıyor... Dayaktan bıkınca sonunda evden çıktım

Garip ilişki talepleriyle karşılaşmışsınızdır?

Birçoğu transseksüeller yerine travestilerle kalmak istiyor. Ameliyattan önce aktif olarak ilişkiye girmemizi isteyen erkek çok olurdu, daha fazla para verirlerdi. İhtiyacı olan mecburen kabul ederdi. Bir gün bir İranlı müşteri getirdiler. Adam çok dindarmış. "Önce benle evleneceksin" dedi. Gece 12'de imam buldu, getirdi, nikâhlandık. Sabahına boşadı beni. Dünyaya bir daha gelsem yine bu işi yapardım, ruhumda var. Artık çalışmıyorum, ama gözüme kestirdiğim olursa affetmem.


"Röportajın tamamı için tıklayın"



5 yorum:

D-Chic dedi ki...

Ruhunda varsa yaparsın zaten aksi takdirde düşünemiyorum bile ııııyyykkk...
Bu arada görseller yine çok başarılı..

asliberry dedi ki...

Aağghhhh GayKedi, o ameliyatlar nasıl zor, bir yerlerde okumuştum, vücut oluşturulan vajinayı yara kabul ettiği için, bir süreliğine spekulum mudur nedir, özel bir alet yerleştiriyorlarmış. Bu kadar acıya katlanmak? Başka bir yerde de bu ameliyatı olduktan sonra fiziksel orgazmının bittiğini söyleyen ve bin pişman olan birini okumuştum. Onca acıya katlan, ondan sonra aseksüel ol, ayol olacak iş mi? Nasıl zor bir yaşam.

Ama bu sevgili arkadaşım diyor ki, bir ev kadınının sadece düğününde gördüğü muameleyi biz sık sık görüyoz. E şimdi düşünecek olursak, kastettiği ev hanımları da orgazmdan yoksun olduklarına göre, aldığı ruhsal/düşünsel haz ona yetiyor demek ki.

Esther dedi ki...

ben hep bunu merak ettim.. bu ameliyatı yapınca bildiğin vajina gibi bir şey takıyorlar.. ok dışarıdan görüntü tamam.. fakat iş cinsel ilişkiye gelince durum nasıl oluyor? yani orgazm oluyor mu? sonuçta cinsel organ kesiliyor :S gerçekten bilen biri varsa açıklama bekliyorum...

bugün bülent ersoy'un düğün görüntülerini izlerken aklıma geldi ve burada asliberry'yi okuyunca soramadan edemedim... gerçekten ilginç

gaykedi dedi ki...

benimde bu konular da fazla bilgim yok arkadaşlar yaa, bir bilen varsa anlatsın....

Esther dedi ki...

şimdi ben google'da search ettim.. "cinsiyet değiştirme ameliyatları" diye yeni bir google'da aranan saçmalıklar başlıklı yazı yazmaya kalkıpta küçük bir araştırma yaparsan bu search çıkabilir karşına sakın dalga geçmeyin o benim :) ...

neyse birkaç video, resim ve yazı buldum berbat görünüyor karşıma da allahtan jigsaw ruhlu kadınım da kötü olmadan bakabiliyorum... olayı halen tam olarak algılayamadımsa da şöyle bir yazıyı paylaşayım sizle

"penis derisi dipten cepecevre kesilerek eldiven parmagi gibi yuzulur ve cikartilir. derisiz kalan penisteki sungersi, kavernoz dokular (corpus cavernosum) iki yana kasik derisi altina gomulur. boylece vulvanin buyuk dudaklari (labia majora) gibi kabariklik saglanir. ayrica cinsel uyarimda bu dokular
kanla dolarak cinsel temas sirasinda penisi kavramada rol oynar. tam emin degilim (inceledigim kaynakta belirtilmiyordu) yalniz glans penis ya aliniyor ya da klitoris yerine deri altina yerlestiriliyor. yuzulen penis derisi ters cevirilerek deri ice getirilir ve perine bolgesine vagina yerine yerlestirilerek dikilir. ici deriden olan bu vagina boslugu yeteri kadar genis degilse, ozel spekulumlarla genisletilir. boylece vulva ve vagina yapilmis olur.bu yolla olusturulan yapay vagina da tipki yapay penis gibi gayet sentetik bir gorunume sahiptir. bu tanimi acmak gerekirse yaralandiktan sonra iyilesmis yanik derisi gibi kirisiklara, dogal cizgilere sahip olmayan bir haldedir"

RESİMLER
http://www.transgenderzone.com/library/srs/1.htm

(kalbi olan, kan tutan bakmasın 18 yaşından küçükler de bakmasın)

birkaç yazıyı da burdan okuyun:
http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=cinsiyet+degistirme+ameliyati

allah yardımcıları olsun çok sık yapılmasına karşın en zor ameliyatlardan biriymiş...