10 Temmuz 2007



Kaynananın Fendi !

Oğlunun İngiltere'de tanışıp evlenmeye karar verdiği Japon Junko Nagohori'yi, 'büyütüp mühendis yaptığım oğluma alacağım gelin el değmemiş olmalı' deyip bekâret kontrolüne götüren Nilüfer S., 'Bu Japonlardan çok terörist çıkıyor' diyerek Emniyet Müdürlüğü'ne de gitti ve Nagohori'nin siyasi bir suçu olup olmadığını araştırdı. Müstakbel gelinin 'her iki kontrolden de temiz çıktığını' yazan gazeteye göre kayınvalide gelini 'bunlar Türkiye'deki normal evlilik formaliteleri' diye kandırmış.

(10 Temmuz 1986 - Günaydın) Murat Toklucu


Cahillik zor be dostlar, hadi diyelim bütün uzakdoğuyu, Japonya dahil seks turizmiyle ve fahişe kızlarla özdeşleştirip, bakirelik testini kafaya koydun, peki Japonyayla terörizmi kıçının neresiyle bir araya getirdin be kadın...Aklıma gelen tek neden ikinci dünya savaşı filmlerinde Japon'ları öcü gibi gösteren Hollywood...Ne diyeyim, Tanrı Türk kaynanalarından tüm dünya kadınlarını korusun!... Gaykedi


5 yorum:

merveeee dedi ki...

çok zor bunlar çok.. eskı bı erkek arkımın anasıyla tanısmaya gıttıımde hanı cıcı gözukçem ya bulaşıkları makınaya koyayım dedımm en kolayı o geldı..

kadın arkmdan yok yok aralıklı aralıklı diziyo müsrif demiş :):):)

ya-ra-na-maz-sın

Noni dedi ki...

Aman kaynana mı ııykkk tüylerim nedense diken diken oldu birden! Kaynananın en iyisi hayatta olmayanıdır :P

gaykedi dedi ki...

Merveee'ciğim ya-ra-na-maz-sın deme sen bu işleri Nakhar'a sor, kaynanasıyla arasından su sızmıyor, hatta bazen benim dedikodumu yaparken bile yakalıyorum onları :)

Noni'ciğim "ııykkk" layıp durma dua et tanrıya,kurtulduğun için yahu :)

NaKHaR dedi ki...

hasbel kader adım geçiyor gene :) ne yalan söyleyeyim evet yapıyoruz dedikodunu canım sevgilim...

ama şu da bir gerçek benim kaynanam dünyanın en şeker en iyi kaynanası... o benim biricik Ruth'un (six feet under'da çocukların anası) çünkü ben de dünyanın en iyi ve en şeker erkek geliniyim :D

yani iş gelinkerde bitiyo :)

herseydenbiraz dedi ki...

Benimkinin kulaklarını çınlatmadan geçemedim. Benim kaynanam da pamuk gibi şeker mi şekerdir.
Fakat şu bekaret kontrolü konusunda ilginç bir şey söyleyeyim. Bizim veteriner arkadaşa köpeğinin bakire olup olmadığını kontrol etmesi için gelenler oluyor. Sanırım pek çok veteriner bunu yaşıyor. Ancak adamın biri bir raporla bunu yazılı olarak almak istemiş. Merak ediyorum, adam raporu ne yapacak? Manyaklığın sınırı yok.