28 Temmuz 2007



Cumartesi Neşesi !

Yıılar önce tanıştığımda, üniversite de okuyan, iki sevimli gay kardeş O. ve U.'ya ithaf ediyorum bu haftaki cumartesi neşesini.

Bir gün çocuklardan biri babasına gidiyor ve:
- Baba ben eşcinselim, ben oğlanlardan hoşlanıyorum.
Babası saşırır ve hemen bağırmaya başlar:
- Ne? Eşcinsel mi?
Bunu diğer çocuğu da duyar:
- Baba sana bir şey diyeceğim
Baba:
- Söyle oğlum, aslanım.
Oğlan:
- Bende eşcinselim!
Baba sinirden ne yapacağını şasırır ve bağırmaya başlar:
- Bu evde kadınlardan hoşlanan yok mu?
Kızı hemen atılır:
- Var babacığım, BEN...


7 yorum:

Ufuk Akbal dedi ki...

Sevgili gaykedi..belli ki has bir insansın. kadim bir insansın. çok çok sevgiler.

gaykedi dedi ki...

tesekkürler Ufuk Bey, çok naziksiniz...

morportakal dedi ki...

cumartesi neşesini pazar gnü okuyorum çok güzeldi gaykedi (:

atila dedi ki...

ben pazartesi okudum :) kadir inanır'ın acılar paylaşılmaz filmi gibiydi :)

Noni dedi ki...

Çok güzel! Geç kalmışım biraz ama olsun çarşamba neşesi oldu :)

Adsız dedi ki...

sevgili gaykadi tam da aşık olunacak bir adamsın.ama neylersin ki şansımı kaybettim.

Adsız dedi ki...

selam sevgili gaykedi.tam da aşık olunacak bir adamsın.ama neylersin ki şansımı kaybettim.ama şunu bil ki her gay senin gibi açık yürekli olsa.seni cemil ipekçi ye benzettim.o nun gibi dobra ve açıksın.öptüm seni kocaman...