14 Temmuz 2007



Cumartesi Neşesi !

Bu hafta hem fıkra var, hem de fıkra gibi bir olay !

Yıllar önce bir fıkra yazmıştım. Bu fıkradaki bir avcı ormanda karşısına çıkan ayıya defalarca nişan alıp yine de vuramayınca, ayı ona "Sen avcı mısın, eşcinsel misin" diyerek tecavüz ediyordu. Bu fıkranın yayınlandığı gün bir avcı örgütü başkanı basın toplantısı yapıp, "Bizim avcılarımız asla eşcinsel olamaz" diye beni protesto etti. Ben de ertesi gün "Bu bir Fransız fıkrasıdır" notu ile ilk fıkranın devamını yazmıştım.

Ayının tecavüz ettiği avcı hayata küser ve bir uzak köyde inzivaya çekilir. Bir süre sonra bir başka avcı, perişan halde o köye gelir ve birinci avcıya "Ormanda vuramadığım bir ayı bana tecavüz etti" diye derdini anlatır. Birinci avcı "Üzülme o ayı aynı şeyi bana da yaptı" deyince, ikinci avcı şu cevabı verir: - Ona üzülmüyorum. Ayıya telefon numaramı verdiğim halde beni 10 gündür aramadı. Bu Fransız fıkrası olduğu için beni kimse protesto etmemişti.

Mehmet Barlas


4 yorum:

Ezgi dedi ki...

Türkler tecavüze uğramaz, ancak eder.:) Erkeklik şanına aykırı bunun aksi.

Esther dedi ki...

yahu ne manyağız ya... yazar fransız fıkrası olduğunu belirtmeseydi belki de öldürülecekti...

Dery@ dedi ki...

BöyLe gelmis.. böyle gidecek! korkarim valla..! :)

ertank dedi ki...

memleketim insanı 'ibne olmaktansa aptal olmayı' tercih ediyor. homofobiye koş!