27 Haziran 2007



Tüketim Mastürbasyonu !

Bir gün, uçak pistleri büyüklüğünde bir süpermarketin içinde dolaşırken; her raftan bir şeyler alıp, önündeki arabaya dolduran bir hanıma rastlamıştım.

Dışarı çıkış gişelerine gelindiğinde, önündeki arabayı tepeleme doldurmuş olan hanım; aldığı şeyleri bir köşeye koyduğu arabada bırakıp, hiçbir şey almadan elini kolunu sallayarak çıkıp gitmişti.

Gişedeki genç görevlilerden biri; süpermarkette uzun uzun gezinip, raflardan topladığı şeylerle arabasını tepeleme doldurduktan sonra, hepsini gişe önünde bırakarak, hiçbir şey almadan çıkanlara çok rastlandığını söylemişti....

Çetin Baba


9 yorum:

D-Chic dedi ki...

Birşeyin intikamı mı acaba yoksa ego beslemesi mi..enteresan, bende geçen gün Migrostan aldığım 5-10 parçadan birini kasaya bıraktığımda hatun:"NEden almıyorsunuz" hafiften ses tonunu yükselterek kendimi kötü hissetmeme sebep olmuşttu desem....

gaykedi dedi ki...

D-Chic'cim onu hepimiz yapıyoruz bazen, burada anlatılan çok uç bir örnek, resmen sapıklık yahu :)

Ece dedi ki...

Hiç başınıza geldi mi bilmiyorum, bu kadar alışveriş yaptıktan sonra, cüzdanı açıp, kredi kartınızı hangi cehennemde bıraktığınızı düşünürken, yeterince nakitinizin de olmadığını farkedip, kıpkırmızı bir suratla, kasiyerden özür dileyip, kös kös kendinize küfrede küfrede, marketten çıkmak zorunda kalmak ...
[benim başıma geldi:)]

miso dedi ki...

mmm, ben bunu ayakkabıcıda yapmak istedim. Ve de belli aralılarla tekrarlamak

marruu

gaykedi dedi ki...

ece'cim herkesin başına gelmiştir o tip şeyler bir şekilde merak etme, benim dolmuşta bir kere üzerimde sadece yabancı para vardı, çok utanmıştım :)

sevgili miso, ayakkabı zaafın olduğunu bilmiyordum yahu, yoksa zaaf kelimesi yetersiz mi kalıyor, fetişisti mi demeliydim :)

Esther dedi ki...

neden sapıklık olsun ki? eğlence olsun diye yapıyolar ya da işte millete hava atayım çok alışveriş yapıyormuş gibi diye düşünüyolar ne zararı var :)... ben yapmadım ama yapana da karışmam.. iyi yapmış ablam muckkk

gaykedi dedi ki...

yaa esther yaptıkları market çalışanlarına eziyet, o malları teker teker geri bulup koyacak onlar be!

morportakal dedi ki...

avcı ve toplayıcı insandan tüketici insana

nilly dedi ki...

Itiraf edeyim bizde bir kere yapmistik. Carefour daha yeni acilmisti ve biz uni.ye gidiyorduk. Arkadasimla gezmeye gitmistik. Paramiz yok tabi, bizde oyle arabaya birseyler doldurmus ve birakip cikmistik. Ama adamlari zivanadan cikaracak kadar cok doldurmamistik caniiiiim )