25 Haziran 2007



Teset
-Tur !


Antalya Gezi Programı;

Sabah namazını müteakip Fenerbahçe ve Taksim meydanında buluşma..

Tanışma şerbetini içip otobüslere binme...
Not; Kadınlar kımızı, erkekler mavi otobüse binecekler...

Kadınlarla erkeklerin biraraya gelmemesi için mavi otobüsler Akpet istasyonlarında, kırmızılar ise BP istasyonlarında mola vereceklerdir.

Antalya'daki kadınlar ve erkekler için özel iki plajı olan "Tesettür Resort" oteline varış.







Yatsıdan sonra bu geceye özel süpriz animasyon (Erkekler plajından dibe dalma marifeti ile Rusların yüzdüğü yandaki otelin plajına geçerken, sualtı kameralara yakalanan erkek tur müşterilerine önce 30 kırbaç vurulacak, daha sonra bu müşteriler katran ve tüye bulanarak otelde gezdirileceklerdir. Çocuklar için bulunmaz eğlence.)

Sonraki gün;

Sabah kahvaltısının ardından hanımlara havuz başı defilesiyle Deniz kıyısında giyilecek burka ve çarşaf modellerinin tanıtılması...

Gani Müjde


7 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

@ gaykedi:

Bu haftaki Penguen'dendi değil mi bu? Keşke tamamını yazsaydın, sonu harika diye anımsıyorum.

O değil de her iki fotoğrafa da [ikinciye daha çok] hasta oldum. Kıskanıyorum vallahi fotoğraf arşivini, ne flickr'da ne ipernity'de ne de zooomr'da var böylesi! ;o)

gaykedi dedi ki...

resimleri beğendiğine sevindim...yanılmıyorsun, yazı penguenden artemiscim, sonunda tüm dinci erkekler rus bayanların oteline sığınıyor, bayanlar istanbula yalnız dönüyorlar :)

morportakal dedi ki...

fetoşun dersanelerinin ögrencilerine bu tür gezi programları olur izmir antalya gibi yerlere haremlik selamlık bile olmayan yalnızca erkek yalnızca kadın seferleri vardır. dersanelerindede aynı şekilde kız - erkek ayrımı var...bu kadar komik bir ülkede penguene 1.5 ytl vermenin savurganlık oldugunu düşünüorum hihihihi

gaykedi dedi ki...

sevgili mor portakal, "fetoş" tanımına çok güldüm :)

morportakal dedi ki...

şeker adam yahu ^^

bu arada artemis gibi bende 2. fotoya hasta kalmış durumdayım :D

Noni dedi ki...

Gaykedicim'in ilginc resim bulmada ustune yoktur ben de bayiliyorum onun secimlerine :)

herseydenbiraz dedi ki...

selam,
fetoş tanımına ben de çok güldüm. harikaymış...
Geçen sene bir hanımla tanıştım, Hindistan'da yaşıyormuş. Baştan aşağı saf ipek ve tek renk giyiniyordu. Türbanından ayakkabısına kadar her şey tek renk... Numarasını asla bilemeyeceğim ama sooooonn model acayip bir araba ile gelip gitti. Kimdir bayan dedim, 'hizmette' dediler. fetoşun okullarında hizmet (!) ediyormuş. Ya ben de öyle hizmet etmek istiyorum. Araba, kıyafetler harikaydı yani...